Gå til innhold

Hva er passende å ha på seg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.
Jeg skal gifte meg, men har ikke klart å lande hva jeg skal ha på meg. Jeg er over 40 år, min mann og jeg har vært sammen i over 20 år. Jeg har ikke lyst til å ha hvit brudekjole. Er det merkelig å gifte seg i bunad?

Anonymkode: bfa3d...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bunad er vel noe av det mest normale å gifte seg i, etter brudekjole. Jeg har vært i flere bryllup hvor brudeparet eller bare bruden har stilt i bunad.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke merkelig med bunad, veldig fint og høytidelig. 

Vi nærmer oss femti og funderer også på antrekk. Jeg ser på selskapskjoler i ulike butikker, men synes det er vanskelig. Jeg kunne giftet meg i bunad, men brudgommen har ikke. For meg må det være begge eller ingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (26 minutter siden):

Det er ikke merkelig med bunad, veldig fint og høytidelig. 

Vi nærmer oss femti og funderer også på antrekk. Jeg ser på selskapskjoler i ulike butikker, men synes det er vanskelig. Jeg kunne giftet meg i bunad, men brudgommen har ikke. For meg må det være begge eller ingen. 

Det er mulig å leie :)

Synes det er veldig fint i selve seremonien. Særlig om man oppfordrer gjestene til det samme.

Og så bytte til middagen. 

Anonymkode: ffb82...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt i samme sko og har gått for en kjole som nikker litt mot 40-50-tallet. Tea length og ikke så brudete selv om den er hvit. 
Det er en kjole jeg ser for meg å bruke også i andre anledninger. 
Bunad er helt nydelig å gifte seg i det også, ditt bryllup, dine valg er riktige for deg😊

Anonymkode: 25c2c...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er veldig stilig å gifte seg i bunad. Det går an å leie en brudekrone hvis du vil ha litt ekstra schwung over det! Nye ekstra søljer eller annet tilbehør kan jo også være stas. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...