AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Har fått halsbrann… blant annet. Så! Lurer på. Hvor sent testet du positivt på kvelden? Jeg er langt over, så tror ikke det er noe, men har så langt glemt å teste på morgenurin.. er typ 25 dager etter evt. unnfangelse nå, så da skulle vel testene ha vært positive på kveldsurin/få timer gammel urin også?? Hvis det var noe, mener jeg. Anonymkode: 8594f...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kommer an på hvor mye du drikker Anonymkode: 546ed...b9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har fått halsbrann… blant annet. Så! Lurer på. Hvor sent testet du positivt på kvelden? Jeg er langt over, så tror ikke det er noe, men har så langt glemt å teste på morgenurin.. er typ 25 dager etter evt. unnfangelse nå, så da skulle vel testene ha vært positive på kveldsurin/få timer gammel urin også?? Hvis det var noe, mener jeg. Anonymkode: 8594f...a82 Om det er 25 dager siden eggløsning vil du iallefall få positive tester uansett når du tar... tilogmed med utvannet urin. Om du får negativ test nå og ikke mens heller så høres det ut som du ikke hadde eggløsning når du trodde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 mommyaka skrev (1 minutt siden): Om det er 25 dager siden eggløsning vil du iallefall få positive tester uansett når du tar... tilogmed med utvannet urin. Om du får negativ test nå og ikke mens heller så høres det ut som du ikke hadde eggløsning når du trodde Ikke sant, trodde jeg også. Hvor mange dager etter eggløsning burde jeg teste positivt da? Hører jo om de som ikke får positiv test før 2 uker etter ikm eller senere også.. ts Anonymkode: 8594f...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke sant, trodde jeg også. Hvor mange dager etter eggløsning burde jeg teste positivt da? Hører jo om de som ikke får positiv test før 2 uker etter ikm eller senere også.. ts Anonymkode: 8594f...a82 12-14 dager etter eggløsning får man positive test. De som får senere ver nok ikke helt når eggløsning var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #6 Del Skrevet 29. oktober 2024 mommyaka skrev (3 timer siden): 12-14 dager etter eggløsning får man positive test. De som får senere ver nok ikke helt når eggløsning var De vet jo hvor lenge siden de har hatt sex, så det der kan jo ikke stemme helt? Jeg mener de som tester positivt veldig sent. Anonymkode: 8594f...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 29. oktober 2024 #7 Del Skrevet 29. oktober 2024 Fikk svaaaak positiv kvelden 8 dpo. Ble sterkere og sterkere, kveld 9 dpo var den tydelig positiv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. oktober 2024 #8 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): De vet jo hvor lenge siden de har hatt sex, så det der kan jo ikke stemme helt? Jeg mener de som tester positivt veldig sent. Anonymkode: 8594f...a82 Altså om du ikke vet når du har eggløsning og bare har sex flere ganger i mnd...ja da blir det jo til at du ikke tenker på hvor lenge siden eggløsning. Og ta plutselig ta en test for det var lenge siden mens etc. Men om du vet når du hadde eggløsning vil mens eller positive tester kommer på dag 10-14 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #9 Del Skrevet 29. oktober 2024 mommyaka skrev (1 time siden): Altså om du ikke vet når du har eggløsning og bare har sex flere ganger i mnd...ja da blir det jo til at du ikke tenker på hvor lenge siden eggløsning. Og ta plutselig ta en test for det var lenge siden mens etc. Men om du vet når du hadde eggløsning vil mens eller positive tester kommer på dag 10-14 dpo Ikke sant, og jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning. Ei heller de som har fått positiv test veldig sent. Må ha lange sykluser da? ts Anonymkode: 8594f...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. oktober 2024 #10 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke sant, og jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning. Ei heller de som har fått positiv test veldig sent. Må ha lange sykluser da? ts Anonymkode: 8594f...a82 Nei... det handler bare om eggløsning...la oss si du får eggløsning idag men du vet det ikke.. hadde i går...driver med livet ditt som vanlig og du er vant til at syklus din ikke er stabil og kommer og går. Så kommer du til midten av desember...puppene føles litt rare og du er litt kvalm...så du tar en test..oh viser at du er gravid..men da er det kanskje 7-8 uker siden du hadde eggløsning. Dermed tester man senere. Har du en syklus på 10-14 dager vil du få positive test dager 10-15 eller mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #11 Del Skrevet 29. oktober 2024 Fikk mye sterkere streker på utvannet kveldsurin enn på første morgenurin. Fikk fine streker på utvannet kveldsurin fra 10 dpo. Anonymkode: b0390...df1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #12 Del Skrevet 29. oktober 2024 mommyaka skrev (3 timer siden): Nei... det handler bare om eggløsning...la oss si du får eggløsning idag men du vet det ikke.. hadde i går...driver med livet ditt som vanlig og du er vant til at syklus din ikke er stabil og kommer og går. Så kommer du til midten av desember...puppene føles litt rare og du er litt kvalm...så du tar en test..oh viser at du er gravid..men da er det kanskje 7-8 uker siden du hadde eggløsning. Dermed tester man senere. Har du en syklus på 10-14 dager vil du få positive test dager 10-15 eller mensen Ja men for guds skyld, de jeg snakker om har jo testet negativt i mange uker… Anonymkode: 8594f...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 29. oktober 2024 #13 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja men for guds skyld, de jeg snakker om har jo testet negativt i mange uker… Anonymkode: 8594f...a82 Unnskyld jeg trodde du skrev i forhold til andre som tester senere mommyaka skrev (5 timer siden): Jeg mener de som tester positivt veldig sent. Men ja om du er sikker på eggløsning 25 dager siden og ikke positivt test nå er du ikke gravid. Men da ville du fått mens. Så du har har ehtej ikke hat eggløsning...eller eggløsning senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå