AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kvinner som i kolleger, venninner, naboer, etc., forutsatt at kvinnen er oppegående og tar vare på seg selv? Jeg tror faktisk at 80-90% av mennene til venninner har vist seg å være utro. Kun 3 stykker er sammen med en mann som ikke har vist seg å være fysisk eller emosjonelt utro på noen måte. Det som er sprøtt er at flesteparten velger å bli i forholdet i ettertid, noe jeg ikke forstår meg på uansett hvordan du vrir eller vender på det. I 2 tilfeller har mannen (!) valgt å gjøre det slutt etter 1-2 år. uff.. Et annet spørsmål: er høsten sesong for utroskap eller innbiler jeg meg? Føler at "nyhetene" alltid dukker opp i høst-sesongen av en eller annen grunn, i tillegg til akkurat rett etter julebord-sesongen (men med julebord er det åpenbart hvorfor). Anonymkode: 72a80...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kanskje hvis du fjerner ordet "alltid". Anonymkode: c6c31...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinner som i kolleger, venninner, naboer, etc., forutsatt at kvinnen er oppegående og tar vare på seg selv? Jeg tror faktisk at 80-90% av mennene til venninner har vist seg å være utro. Kun 3 stykker er sammen med en mann som ikke har vist seg å være fysisk eller emosjonelt utro på noen måte. Det som er sprøtt er at flesteparten velger å bli i forholdet i ettertid, noe jeg ikke forstår meg på uansett hvordan du vrir eller vender på det. I 2 tilfeller har mannen (!) valgt å gjøre det slutt etter 1-2 år. uff.. Et annet spørsmål: er høsten sesong for utroskap eller innbiler jeg meg? Føler at "nyhetene" alltid dukker opp i høst-sesongen av en eller annen grunn, i tillegg til akkurat rett etter julebord-sesongen (men med julebord er det åpenbart hvorfor). Anonymkode: 72a80...d4c Dette ble en blanding av fantasier og utroskap. Jeg kan fantasere om ulike damer flere ganger hver eneste dag. Jeg ville aldri ha vært utro mot min kone. Vi har 21 år sammen og jeg gleder meg til de 20 neste. Selvom jeg fantaserer om å ha sex med naboen, kollegaer, venner, hun ene på lokalbutikken osv osv. Det er bare fantasier. Ikke ønsker. Anonymkode: 869dd...9b3 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 Helt avhengig av hvor ofte jeg får utløsning. Etter 3 dager begynner hjernen å endre seg. Kan fantasere om de fleste damene jeg ser når jeg er ute å går eller i butikken. Etter en uke uten utløsning er det konstante fantasier om fingring på bussen osv. Drømmer konstant om damer og kan våkne av at kroppen sørger for utløsning på egenhånd. Anonymkode: 3bcf7...1e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette ble en blanding av fantasier og utroskap. Jeg kan fantasere om ulike damer flere ganger hver eneste dag. Jeg ville aldri ha vært utro mot min kone. Vi har 21 år sammen og jeg gleder meg til de 20 neste. Selvom jeg fantaserer om å ha sex med naboen, kollegaer, venner, hun ene på lokalbutikken osv osv. Det er bare fantasier. Ikke ønsker. Anonymkode: 869dd...9b3 Overrasker meg ikke, respekten min for menn er allerede på bunn. Spørsmålet mitt er mer hvorfor. Anonymkode: 72a80...d4c 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #6 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette ble en blanding av fantasier og utroskap. Jeg kan fantasere om ulike damer flere ganger hver eneste dag. Jeg ville aldri ha vært utro mot min kone. Vi har 21 år sammen og jeg gleder meg til de 20 neste. Selvom jeg fantaserer om å ha sex med naboen, kollegaer, venner, hun ene på lokalbutikken osv osv. Det er bare fantasier. Ikke ønsker. Anonymkode: 869dd...9b3 Æsj. Det føles ekstremt respektløst ovenfor de du fantaserer om merker jeg. Så inngripende... Hadde vært dealbreaker for min del Anonymkode: 91e01...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #7 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg som kvinne lever for å fantasere, men har aldri vært utro. Tror det er en del utroskap i høytider. Men igjen så er det jo noe å romantisere hver eneste årstid. Sommeren med festlige lag, lettkledd, lange lyse varme dager tror jeg egentlig kunne vært større utroskaps sesong enn kaldere mørke dager. Om ikke det er at det er så mørkt og litt dystert at folk søker noe mer? Anonymkode: dc32a...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #8 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Æsj. Det føles ekstremt respektløst ovenfor de du fantaserer om merker jeg. Så inngripende... Hadde vært dealbreaker for min del Anonymkode: 91e01...0e7 Som om de noen sinne vil finne det ut? Tankene dine er et ugjennomtrengelig sted som bare tilhører deg. Anonymkode: dc32a...220 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #9 Del Skrevet 29. oktober 2024 Gjør ikke damer også det? Anonymkode: cea8c...856 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #10 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror det er en del utroskap i høytider. Men igjen så er det jo noe å romantisere hver eneste årstid. Sommeren med festlige lag, lettkledd, lange lyse varme dager tror jeg egentlig kunne vært større utroskaps sesong enn kaldere mørke dager. Om ikke det er at det er så mørkt og litt dystert at folk søker noe mer? Anonymkode: dc32a...220 Min teori er at mange menn er utro om sommeren når kvinner går i sommerkjole, skjørt og er generelt mer lettkledde, men at det blir oppdaget 1-4 måneder senere. Varmen gjør jo også noe med lysten til mange. Anonymkode: 72a80...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #11 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjør ikke damer også det? Anonymkode: cea8c...856 Nå er ikke jeg i et forhold, men jeg fantaserer veldig sjeldent om spesifikke personer. Anonymkode: 72a80...d4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #12 Del Skrevet 29. oktober 2024 Herregud, la nå folk ha fantasiene sine. Jeg er kvinne og jeg kan både dagdrømme og fantasere. Det er kun tanker. Men jeg er bevisst på å ikke dyrke tanken om en bestemt person. Da går det for langt Anonymkode: e07e6...131 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #13 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Æsj. Det føles ekstremt respektløst ovenfor de du fantaserer om merker jeg. Så inngripende... Hadde vært dealbreaker for min del Anonymkode: 91e01...0e7 Hvordan er det respektløst? Man kan ikke og vil aldri kunne reservere seg mot hva andre tenker om en, heldigvis. Anonymkode: 0f7bc...091 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #14 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kvinner som i kolleger, venninner, naboer, etc., forutsatt at kvinnen er oppegående og tar vare på seg selv? Jeg tror faktisk at 80-90% av mennene til venninner har vist seg å være utro. Kun 3 stykker er sammen med en mann som ikke har vist seg å være fysisk eller emosjonelt utro på noen måte. Det som er sprøtt er at flesteparten velger å bli i forholdet i ettertid, noe jeg ikke forstår meg på uansett hvordan du vrir eller vender på det. I 2 tilfeller har mannen (!) valgt å gjøre det slutt etter 1-2 år. uff.. Et annet spørsmål: er høsten sesong for utroskap eller innbiler jeg meg? Føler at "nyhetene" alltid dukker opp i høst-sesongen av en eller annen grunn, i tillegg til akkurat rett etter julebord-sesongen (men med julebord er det åpenbart hvorfor). Anonymkode: 72a80...d4c For meg er det nok med en pen, snill dame som vil ha meg. Jeg kan nok fantasere om litt av hvert, men det blir med det. Nå er det sånn at hun pene, snille som har født mine barn ikke vil ha meg, og jeg tenker på utroskap nesten daglig. Anonymkode: 8727a...4d4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #15 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For meg er det nok med en pen, snill dame som vil ha meg. Jeg kan nok fantasere om litt av hvert, men det blir med det. Nå er det sånn at hun pene, snille som har født mine barn ikke vil ha meg, og jeg tenker på utroskap nesten daglig. Anonymkode: 8727a...4d4 Tar du godt vare på deg selv? Veldig mange menn faller helt sammen etter at de bikker 30. Da tenker jeg ikke bare på det fysiske. Anonymkode: 72a80...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #16 Del Skrevet 29. oktober 2024 En kan ikke styre (alt) som popper opp i hodet, enten man er mann eller kvinne. Hvis jeg skulle se en kjekk mann (og er i det rette humøret), så kan jeg ikke stoppe det lille glimtet jeg får av en fantasi om at han ikke har noe på overkroppen. Det blir som å prøve og stoppe at jeg "ser" spisebordet når jeg prøver å komme på hvor jeg la bilnøklene. Når en er full av kåthet, så vil det poppe opp slike tanker, enten mann vil eller ikke. Om jeg så kommer på den kjekke mannen neste gang jeg onanerer, så er det jo ikke noe galt i det. Det kunne like så lett ha vært mannen min, en mann jeg hadde sett på tv eller en fantasifigur i en film (Deadpool). Når jeg har sex med mannen min, så har han all min oppmerksomhet. Jeg kan i hvert fall ikke styre hva som popper opp i hodet på noen andre, og bra er det. Det er deres private sfære og deres seksuelle fantasier. Jeg tror nok det må bevisste valg om videreføring av fantasien før en kommer så langt at det blir utroskap. Dette vil nok være likt både hos menn og kvinner. Mulig at kvinner greier å være fornøyde med fantasi-forholdet lengre enn menn, etter som menn er mer fysisk i sin seksualitet enn psykisk? Dette må jeg gruble litt på.... Anonymkode: 22f3f...630 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #17 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg vet om langt flere kvinner som har vært utro enn menn. Så dine anekdotiske bevis for utroskap kan du spare deg for. Når det gjelder å se på andre kvinner klart man gjør det. Svært få menn har tilgang på å ligge med seksuelt attraktive kvinner i sin beste alder (under 25), men vi nyter synet av dem uansett. Selv om enkelte forsøker å være såpass moralske at de påstår sin egen kone på 46 som er en 3’er på en god dag er verdens vakreste så skjønner jo resten av oss at det bare er sludder og pølsevev. Anonymkode: 50164...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #18 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet om langt flere kvinner som har vært utro enn menn. Så dine anekdotiske bevis for utroskap kan du spare deg for. Anonymkode: 50164...e2f "Er de kvinnene her i rommet med oss nå?" Anonymkode: 72a80...d4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #19 Del Skrevet 29. oktober 2024 Av alle par jeg kjenner, så har kun èn vært mistenkt for utroskap, men altså ikke bevist eller innrømmet. Kjenner altså ingen som har vært utro (det kan selvfølgelig skje uten at jeg vet noe), men jeg klarte å forhindre mi venninne (gift) å være utro ei gang. Det var på "fyllatur" på byen og hun møtte en gammel flamme, og plutselig steg stemninga mellom dem. Jeg var tilfeldigvis i baren for å bestille noe akkurat da, like ved siden av dem. Dro med meg mi venninne til der vi satt da jeg fikk bestillinga. Hun fortalte senere at det var det som skulle til for å få henne på andre tanker... Hun var ganske berusa, og jeg er sikker på at det var derfor hjernecellene måtte vike for eggcellene og libidoet. Ang. fantasering, så er jo dette noe man sjeldent vet og aldri har selvsagte beviser på. Jeg som gift kvinne fantaserer iblant om nabomannen, som for øvrig ikke er attraktiv og en god del eldre, men han har glimt i øyet når vi prater sammen og det er nok for meg. Det betyr ingenting, det er bare fantasi. Jeg kunne aldri tenke meg å ligge med ham eller noe som helst. Har ingen interesse for ham personlig. Når det er sagt, så fantaserer jeg kun når jeg er alene, ikke når jeg er med mannen. Da er det bare han og jeg i hele verden. Anonymkode: 9ad13...efa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #20 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svært få menn har tilgang på å ligge med seksuelt attraktive kvinner i sin beste alder (under 25), men vi nyter synet av dem uansett. Selv om enkelte forsøker å være såpass moralske at de påstår sin egen kone på 46 som er en 3’er på en god dag er verdens vakreste så skjønner jo resten av oss at det bare er sludder og pølsevev. Anonymkode: 50164...e2f Svært få av oss har noensinne fått ligge med de aller mest billedskjønne kvinnene i verden. Det er noe man lærer i 5.klasse når hun slående pene i A-klassen ikke vil ha noe med deg å gjøre. Jeg ser ikke at det hindrer oss fra å danne varige relasjoner med pene, attraktive, gode kvinner som vi kan bygge liv, kjærlighet og seksualitet med. Anonymkode: 8727a...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå