Gå til innhold

Jeg måler konas nivå av kjærlighet i intimitet og sex!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Okey, men da skal man ikke være sammen.

Anonymkode: 53e80...3a0

Man skal ikke være sammen med noen om man ikke har sex man ikke ønsker?

Lykke til med et godt forhold med bra sex😊

Jeg hadde aldri i verden hatt sex med en som ikke hadde lyst på sex, men gjorde det for å være snill. Kanskje det stussligste jeg kan tenke meg. Et empatiknull rett og slett. Ellers takk.

Anonymkode: 452d4...63c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gjort det slutt hvis det kun var sex 5 ganger i året. Men jeg hadde også gjort det slutt hvis partneren min kun behandlet meg bra med håp om å ligge. Det virker jo som du sulter etter det, og det merker man. Pliktsex er også ubehagelig og kan ødelegge alt av attraksjon og trygghet. Man føler seg skitten etterpå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinner har vært flinke til å fronte det at plikt-sex ødelegger sjelen din, gir deg PTSD og muligens kreft.

Menn har ikke vært like flinke til å fronte hva det gjør med deg å skulle gi fagre ord og kjærtegn til en dame som ikke har lyst på deg.

Anonymkode: e0b86...e53

Ok. Har aldri sett noen hevde å ha fått kreft eller ødelagt sjel av pliktsex. Det er derimot et faktum at potensielle senskader av «pliktsex» kan være alvorlige og for noen dessverre livsvarige. Men du prøvde kanskje ikke å være saklig.

Som mann så kan jeg med full ærlighet si at jeg ikke tar skade av å gi gode ord og kjærtegn uten at det leder til sex.

Du skal ikke gjøre det til en «manneting». Det er en «deg-ting», som nesten du må søke hjelp for. Menn flest tar ikke skade av at en dame ikke vil ha sex.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er en «deg-ting», som nesten du må søke hjelp for

Jeg må ikke søke hjelp for noe. Finner du at slike herske-teknikker er hjelpsomme ellers i livet?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sexen(jeg, kvinne, hadde krepert uten sex). Men kos, klem, stryking, kyssing etc. Null intimitet? 

I mine øyne er en da bare venner som bor sammen. 

Jeg vil ha alt. Partner, kjæreste, elsker, bestevenn.

Jeg driter i om det er «normalt» at man slutter med sex og intimitet. Jeg skilte meg etter 15 år fordi ex var udugelig og som hovedsakelig kom frem etter vi fikk barn. Jeg mistet alle følelser og orket ikke tanken på intimitet med han.

Fått ny kjæreste som jeg elsker på alle plan og sexlivet er fantastisk. Han blir 50 neste år så alder har lite å si der🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 494ee...109

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Man skal ikke være sammen med noen om man ikke har sex man ikke ønsker?

Lykke til med et godt forhold med bra sex😊

Jeg hadde aldri i verden hatt sex med en som ikke hadde lyst på sex, men gjorde det for å være snill. Kanskje det stussligste jeg kan tenke meg. Et empatiknull rett og slett. Ellers takk.

Ja, det er jo nøyaktig det jeg sier. Er man så forskjellig, så skal man ikke være sammen. Jeg mener på ingen måte at én part skal tvinge seg til sex og det er helt greit, hvis det var det du trudde.

Er dét realiteten til TS, så er det bare å komme seg ut, for begge parters beste.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lever selv i et slikt forhold, som kvinnen. Jeg har ingen lyst på mannen min mer, og har ikke hatt det på mange år. Vi har 3 barn og stor tidsklemme, et hamsterhjul som krever 2 voksne hver eneste dag. Og vi har en tungsolgt bolig i et dødt boligmarked. Tror vi er fanget sammen i en god del år til, dessverre.

Jeg tenker av og til at jeg burde sikkert prøve å jobbe med lysten, men han irriterer meg bare mer og mer og mesteparten av min respekt for ham er long gone.

Gleder meg hinsides mye til å aldri bli tatt på av en mannehånd noensinne igjen.

Anonymkode: 4f79b...958

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg lever selv i et slikt forhold, som kvinnen. Jeg har ingen lyst på mannen min mer, og har ikke hatt det på mange år. Vi har 3 barn og stor tidsklemme, et hamsterhjul som krever 2 voksne hver eneste dag. Og vi har en tungsolgt bolig i et dødt boligmarked. Tror vi er fanget sammen i en god del år til, dessverre.

Jeg tenker av og til at jeg burde sikkert prøve å jobbe med lysten, men han irriterer meg bare mer og mer og mesteparten av min respekt for ham er long gone.

Gleder meg hinsides mye til å aldri bli tatt på av en mannehånd noensinne igjen.

Kanskje det er dags å du er ærlig og forteller han sannheten? Har det inntrykket av deg og det du skriver å du ikke er villig til å finne en løsning, så beste i situasjonen for din mann er å rive av plasteret snarest mulig så han kan begynne prosessen med å begynne et nytt liv og søke kjærligheten ❤️

Anonymkode: 51b9f...a12

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er leit å høre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva tenker dere? Jeg forstår vi er ulike, at menn er mer glad i sex og intimitet osv, men det er trist å tenke på at jeg evt må forlate henne for å ha det godt selv

Anonymkode: b93e8...0fc

Det er kjedelig at det har blitt slik, men hvis du tenker deg om er det sikkert ting du kan gjøre bedre eller annerledes, som for øvrig ikke omhandler sex, for å oppleve kjærlighet tilbake. Og hvem vet, kanskje ender det med mer sex på veien når du gjør ting bedre eller annerledes. 

Ellers går både forhold og sex i faser. Når ting butter imot så betyr det nødvendigvis ikke at det er sluttkjørt. 

Jeg tenker at må du nå ikke gå i "mannefella" der du gjør det slutt for tidlig fordi du ikke får ha sex, og så ender du opp ufrivillig enslig, sexløs inn i evigheten, familieløs og kjærlighetsløs mens du febrilsk sweiper deg gjennom Tinder 15 ganger for dag før du på kveldene ender opp med å grinerunke før du sovner.

Bare for å gi deg et perspektiv om at livet overhodet ikke naturlig vil gjøre deg bedre på den andre siden av forholdet. Så vær tålmodig med det du har, gjør ditt beste og vær helt 100% sikker på at du er villig til å risikere å møte på nedturen som også finnes på andre siden av forholdet, før du forlater henne. 

Lykke til.

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å forhandle eller diskutere seg til sex. Det er bare å glemme. 

Eneste medisinen er å ha sidesprang eller oppføre seg som om du har det 

Anonymkode: 1149e...c97

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

A4 Ektepar som alle andre, vært sammen i mange år og godt etablert! Som med mange andre har lidenskap, intimitet og sex blitt borte. Jeg gjør for ordens skyld min del av huslige oppgaver og er en god far. Kona sier konkret at hun er heldig som har meg ift en del av de andre rundt oss ift dette. Flere rundt oss følger ikke opp barna, bare gamer og driter å holde egen kropp sunn og trent. Problemet er at vi har blitt kollegaer og venner fremfor kjærester. Jeg har forsøkt å snakke med henne om dette, men jeg kommer ikke igjennom. Hun mener det er slik det blir etter mange år sammen. Er det sant?

Jeg gjør min del, kjøper blomster, små gaver, forteller henne at hun er vakker og flott, at jeg elske henne osv. Tilbake får jeg null..Jeg vet også at jeg ser bra ut, kona sier også at jeg både ser bra ut, har en fin kropp osv for alderen. Jeg trener 3 ganger i uken og får høre at jeg er attraktiv sånn på byen osv

Jeg får ikke komplimenter, skryt, jeg får ikke høre at hun er glad i meg osv. Hun gir meg aldri kyss, klem eller en stryk over ryggen osv. Hun sier nei til sex, selv etter å ha pratet ferdig om «dagens ting» eller massasje osv. Jeg maser ikke sutete om sex, og sier hun. nei så gjør jeg ikke noe nummer ut av det, men spør om det er noe jeg kan gjøre for henne. Vi har sex ca 5 ganger i året nå..Jeg føler meg sulteforet på godhet fra en kvinne jeg elsker. Jeg føler det er feil, og ender opp med å måle hennes kjærlighet for meg pga dette. Jeg tenker at når hun ikke gjør slike ting så elsker hun meg ikke. Det er klart praktisk å bo sammen, men hun har meg vel kanskje bare som «samboer» og ikke kjæreste

Så jeg måler hennes kjærlighet basert på dette og tenker at hun ikke elsker meg lenger.

Hva tenker dere? Jeg forstår vi er ulike, at menn er mer glad i sex og intimitet osv, men det er trist å tenke på at jeg evt må forlate henne for å ha det godt selv

Det første du kan endre på er å droppe å tro at du er «flink» som gjør din selvsagte andel i familien. Det er ikke noe å skryte av. Bare her lyser det røde flagg. 

Anonymkode: 47dfe...abf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det første du kan endre på er å droppe å tro at du er «flink» som gjør din selvsagte andel i familien. Det er ikke noe å skryte av. Bare her lyser det røde flagg. 

🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

På samme måte så kan TS endre på tanken om at «hvis jeg bare gjør mer så kanskje hun vil ha meg».

Når hun finner den neste fyren så skal du se at lysten kommer selv om han ikke lukker do-lokket eller står på pinne for henne. For da er han ny og spennende. I opptil 10 år før hun begynner å forhandle om sex også der.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje det er dags å du er ærlig og forteller han sannheten? Har det inntrykket av deg og det du skriver å du ikke er villig til å finne en løsning, så beste i situasjonen for din mann er å rive av plasteret snarest mulig så han kan begynne prosessen med å begynne et nytt liv og søke kjærligheten ❤️

I så fall bruker vi først minst et år på å selge huset, antakeligvis med stort tap, før begge må ut på leiemarkedet hvor vi vil være helt avhengige av å bosette oss svært nær hverandre, da begge to trengs i hverdagslogistikken med barna på daglig basis. Jeg drar f eks på jobb før barna våkner mens han ikke er hjemme fra jobb før de minste sover.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

A4 Ektepar som alle andre, vært sammen i mange år og godt etablert! Som med mange andre har lidenskap, intimitet og sex blitt borte. Jeg gjør for ordens skyld min del av huslige oppgaver og er en god far. Kona sier konkret at hun er heldig som har meg ift en del av de andre rundt oss ift dette. Flere rundt oss følger ikke opp barna, bare gamer og driter å holde egen kropp sunn og trent. Problemet er at vi har blitt kollegaer og venner fremfor kjærester. Jeg har forsøkt å snakke med henne om dette, men jeg kommer ikke igjennom. Hun mener det er slik det blir etter mange år sammen. Er det sant?

Jeg gjør min del, kjøper blomster, små gaver, forteller henne at hun er vakker og flott, at jeg elske henne osv. Tilbake får jeg null..Jeg vet også at jeg ser bra ut, kona sier også at jeg både ser bra ut, har en fin kropp osv for alderen. Jeg trener 3 ganger i uken og får høre at jeg er attraktiv sånn på byen osv

Jeg får ikke komplimenter, skryt, jeg får ikke høre at hun er glad i meg osv. Hun gir meg aldri kyss, klem eller en stryk over ryggen osv. Hun sier nei til sex, selv etter å ha pratet ferdig om «dagens ting» eller massasje osv. Jeg maser ikke sutete om sex, og sier hun. nei så gjør jeg ikke noe nummer ut av det, men spør om det er noe jeg kan gjøre for henne. Vi har sex ca 5 ganger i året nå..Jeg føler meg sulteforet på godhet fra en kvinne jeg elsker. Jeg føler det er feil, og ender opp med å måle hennes kjærlighet for meg pga dette. Jeg tenker at når hun ikke gjør slike ting så elsker hun meg ikke. Det er klart praktisk å bo sammen, men hun har meg vel kanskje bare som «samboer» og ikke kjæreste

Så jeg måler hennes kjærlighet basert på dette og tenker at hun ikke elsker meg lenger.

Ender ikke alle opp her uansett tilslutt..?

Anonymkode: 0a5a6...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ender ikke alle opp her uansett tilslutt..?

Anonymkode: 0a5a6...633

Det er lov å håpe om noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I så fall bruker vi først minst et år på å selge huset, antakeligvis med stort tap, før begge må ut på leiemarkedet hvor vi vil være helt avhengige av å bosette oss svært nær hverandre, da begge to trengs i hverdagslogistikken med barna på daglig basis. Jeg drar f eks på jobb før barna våkner mens han ikke er hjemme fra jobb før de minste sover.

Kan han da ha sex med noen andre da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Okey, men da skal man ikke være sammen.

Hvorfor skal folk som trives sammen og ønsker å være sammen ikke være sammen? 

Fordi det plager deg? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

PLEASE!! Hør på denne podcasten!!

Tar opp mye av temaet du snakker om!

https://youtu.be/L7zWT3l3DV0?si=qqdV_oqBai_QCshb

Anonymkode: b0f08...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...