AnonymBruker Skrevet 29. oktober #21 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er så veldig, veldig glad for at jeg er singel og det skal jeg forbli resten av mitt liv. Sexmas ødelegger alt! Anonymkode: d406b...a34 I et forhold så har man behov og ønsker. Hvis du ikke har noen behov eller ønsker i et forhold så forblir man singel som deg. Anonymkode: e0b86...e53 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #22 Del Skrevet 29. oktober Mange kvinner mister behovet for sex etter at de har fått de barna de ønsker seg. Kvinner er "programmert" til å formere seg, og ta seg av barn og barnebarn resten av livet. Mens mannen er programmert til å formere seg hele livet. Dere er begge normale, men passer ikke sammen lenger. Anonymkode: 01f65...3b1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #23 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange kvinner mister behovet for sex etter at de har fått de barna de ønsker seg. Kvinner er "programmert" til å formere seg, og ta seg av barn og barnebarn resten av livet. Mens mannen er programmert til å formere seg hele livet. Dere er begge normale, men passer ikke sammen lenger. Anonymkode: 01f65...3b1 Jeg hadde ikke lyst og har aldri vært gravid. Har regelmessig mens uten noen problemer, så er mest sannsynlig fruktbar. Dette har vært i tenårene og 20 årene. Sex handler om mer. Anonymkode: f6302...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 29. oktober #24 Del Skrevet 29. oktober Jeg tenker at: Du tenner henne ikke lenger og dere kan åpne eller avslutte forholdet. Dere må selvfølgelig ta en solid prat først og gjerne med en tredjepart tilstede. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #25 Del Skrevet 29. oktober Man vet at de fleste kvinner er avhengige av følelser for å ha lyst på sex - dvs romantiske følelser. Jeg er en av dem. Dette betyr også at i et forhold der forelskelsen er borte så forsvinner sex-lysten på akkurat den partneren fullstendig. Det betyr ikke at man ikke har sex-lyst lengre, men mange kvinner bortforklarer det med at de ikke har lyst lengre. Dette er nonsens, blir de forelsket så blir de som duracel-kaniner i senga igjen. Problemet er at mange er avhengige av AS'et i familien, så de lyver om manglende romantiske følelser for parteren, for å slippe å forholde seg til en evt skilsmisse. Jeg gjorde det samme - og endte opp med å nesten være utro før jeg faktisk skilte meg. Sex-lysten er på topp nå, selv om den var "død" de siste 5 årene med eks'en. Anonymkode: 5d07f...d64 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #26 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Man vet at de fleste kvinner er avhengige av følelser for å ha lyst på sex - dvs romantiske følelser. Jeg er en av dem. Dette betyr også at i et forhold der forelskelsen er borte så forsvinner sex-lysten på akkurat den partneren fullstendig. Det betyr ikke at man ikke har sex-lyst lengre, men mange kvinner bortforklarer det med at de ikke har lyst lengre. Dette er nonsens, blir de forelsket så blir de som duracel-kaniner i senga igjen. Problemet er at mange er avhengige av AS'et i familien, så de lyver om manglende romantiske følelser for parteren, for å slippe å forholde seg til en evt skilsmisse. Jeg gjorde det samme - og endte opp med å nesten være utro før jeg faktisk skilte meg. Sex-lysten er på topp nå, selv om den var "død" de siste 5 årene med eks'en. Anonymkode: 5d07f...d64 Ja, det er nøyaktig dette TS er redd for. Å redde et sexløst forhold er vanskelig. Her må du ut med et ultimatum, TS. Dessverre trur jeg at jeg vet utfallet. Anonymkode: 53e80...3a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #27 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): A4 Ektepar som alle andre, vært sammen i mange år og godt etablert! Som med mange andre har lidenskap, intimitet og sex blitt borte. Jeg gjør for ordens skyld min del av huslige oppgaver og er en god far. Kona sier konkret at hun er heldig som har meg ift en del av de andre rundt oss ift dette. Flere rundt oss følger ikke opp barna, bare gamer og driter å holde egen kropp sunn og trent. Problemet er at vi har blitt kollegaer og venner fremfor kjærester. Jeg har forsøkt å snakke med henne om dette, men jeg kommer ikke igjennom. Hun mener det er slik det blir etter mange år sammen. Er det sant? Jeg gjør min del, kjøper blomster, små gaver, forteller henne at hun er vakker og flott, at jeg elske henne osv. Tilbake får jeg null..Jeg vet også at jeg ser bra ut, kona sier også at jeg både ser bra ut, har en fin kropp osv for alderen. Jeg trener 3 ganger i uken og får høre at jeg er attraktiv sånn på byen osv Jeg får ikke komplimenter, skryt, jeg får ikke høre at hun er glad i meg osv. Hun gir meg aldri kyss, klem eller en stryk over ryggen osv. Hun sier nei til sex, selv etter å ha pratet ferdig om «dagens ting» eller massasje osv. Jeg maser ikke sutete om sex, og sier hun. nei så gjør jeg ikke noe nummer ut av det, men spør om det er noe jeg kan gjøre for henne. Vi har sex ca 5 ganger i året nå..Jeg føler meg sulteforet på godhet fra en kvinne jeg elsker. Jeg føler det er feil, og ender opp med å måle hennes kjærlighet for meg pga dette. Jeg tenker at når hun ikke gjør slike ting så elsker hun meg ikke. Det er klart praktisk å bo sammen, men hun har meg vel kanskje bare som «samboer» og ikke kjæreste Så jeg måler hennes kjærlighet basert på dette og tenker at hun ikke elsker meg lenger. Hva tenker dere? Jeg forstår vi er ulike, at menn er mer glad i sex og intimitet osv, men det er trist å tenke på at jeg evt må forlate henne for å ha det godt selv Anonymkode: b93e8...0fc Godt skrevet! Du kan vel vise henne dette? Anonymkode: e30da...af9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #28 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Man vet at de fleste kvinner er avhengige av følelser for å ha lyst på sex - dvs romantiske følelser. Jeg er en av dem. Dette betyr også at i et forhold der forelskelsen er borte så forsvinner sex-lysten på akkurat den partneren fullstendig. Det betyr ikke at man ikke har sex-lyst lengre, men mange kvinner bortforklarer det med at de ikke har lyst lengre. Dette er nonsens, blir de forelsket så blir de som duracel-kaniner i senga igjen. Problemet er at mange er avhengige av AS'et i familien, så de lyver om manglende romantiske følelser for parteren, for å slippe å forholde seg til en evt skilsmisse. Jeg gjorde det samme - og endte opp med å nesten være utro før jeg faktisk skilte meg. Sex-lysten er på topp nå, selv om den var "død" de siste 5 årene med eks'en. Anonymkode: 5d07f...d64 To relaterte modeller, basert på eget liv og det jeg har lest her inne: 1. «Vi har forskjellige behov» Det man har lyst til, det får man stort sett til. Når man er nyforelsket så rekker man en kjapp runde før jobb fordi man har lyst. Man greier å si noe hyggelig til partneren fordi man vil han/henne så godt, og fordi reaksjonen man får varmer. Når lysten ikke er der så finnes det uendelig mange grunner til ikke å ville ha sex, eller ikke stryke partneren over ryggen når hun går forbi. 2. «Snøball-effekten» Den stereotype mannen får i større grad bekreftelse (tro på forholdet) ved at kvinnen tenner på ham og og har sex med ham. Kanskje skyldes det at sex er vanskeligere å oppnå for menn enn for kvinner (eksklusivitet). Kanskje trenger vi 30 minutter iblant hvor vi kan føle oss som noens super-elsker. Den stereotype kvinnen får i større grad bekreftelse av å bli holdt rundt, gode ord, å føle forpliktelse. Kanskje det skyldes at dette er vanskeligere å oppnå for kvinner. Eller så er dette pseudo-babbel, vi er bare skrudd sammen forskjellig fordi <biologi>. Når forholdet begynner å knake så føler mannen på sårhet fordi dama ikke vil ha ham (ofte nok), og dette gjør at han har vanskelig for å gi dama de signalene på forpliktelse som hun trenger (ofte nok). Som gjør at hun holder mer igjen. Som gjør at han holder mer igjen… Heller enn å være generøs og tilgivende og empatisk så hegner vi om oss selv og våre behov, og forholdet lar seg ikke redde. Anonymkode: e0b86...e53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #29 Del Skrevet 29. oktober Jeg hadde spurt om sex. Når hun sier nei så hadde jeg bare sagt ok, og gått ut på byen uten å si noe Anonymkode: 1149e...c97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #30 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo en ganske dårlig tankegang med veldig overfladiske verdier, dere har delt et liv, vært sammen i mange år, men om du ikke får bekreftelse i form av sex og lidenskap, så føler du deg ikke elsket? Du holder på å bli en av de umodne mennene 45+ som trener, holder seg i form, og lever på seksuell bekreftelse og blikk fra andre. Sett deg ned og se forholdet i helhet, alt dere har, slik at de andre tingene får tyngde også. Jeg er enig i at sex 5 ganger i året er lite, og at dere kan sammen finne på mer og få spenningen inn. Snakk sammen, men ikke forveksle kjærlighet med sex. Anonymkode: 69eeb...052 "Jeg får ikke komplimenter, skryt, jeg får ikke høre at hun er glad i meg osv. Hun gir meg aldri kyss, klem eller en stryk over ryggen osv" Leste du dette i det hele tatt? Mannen blir ikke sett, han bor sammen med ei som like gjerne kunne ha vært søsteren hans. Sex og nærhet er forskjellen fra er bokollektiv. Anonymkode: 66fdf...20c 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #31 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): A4 Ektepar som alle andre, vært sammen i mange år og godt etablert! Som med mange andre har lidenskap, intimitet og sex blitt borte. Jeg gjør for ordens skyld min del av huslige oppgaver og er en god far. Kona sier konkret at hun er heldig som har meg ift en del av de andre rundt oss ift dette. Flere rundt oss følger ikke opp barna, bare gamer og driter å holde egen kropp sunn og trent. Problemet er at vi har blitt kollegaer og venner fremfor kjærester. Jeg har forsøkt å snakke med henne om dette, men jeg kommer ikke igjennom. Hun mener det er slik det blir etter mange år sammen. Er det sant? Jeg gjør min del, kjøper blomster, små gaver, forteller henne at hun er vakker og flott, at jeg elske henne osv. Tilbake får jeg null..Jeg vet også at jeg ser bra ut, kona sier også at jeg både ser bra ut, har en fin kropp osv for alderen. Jeg trener 3 ganger i uken og får høre at jeg er attraktiv sånn på byen osv Jeg får ikke komplimenter, skryt, jeg får ikke høre at hun er glad i meg osv. Hun gir meg aldri kyss, klem eller en stryk over ryggen osv. Hun sier nei til sex, selv etter å ha pratet ferdig om «dagens ting» eller massasje osv. Jeg maser ikke sutete om sex, og sier hun. nei så gjør jeg ikke noe nummer ut av det, men spør om det er noe jeg kan gjøre for henne. Vi har sex ca 5 ganger i året nå..Jeg føler meg sulteforet på godhet fra en kvinne jeg elsker. Jeg føler det er feil, og ender opp med å måle hennes kjærlighet for meg pga dette. Jeg tenker at når hun ikke gjør slike ting så elsker hun meg ikke. Det er klart praktisk å bo sammen, men hun har meg vel kanskje bare som «samboer» og ikke kjæreste Så jeg måler hennes kjærlighet basert på dette og tenker at hun ikke elsker meg lenger. Hva tenker dere? Jeg forstår vi er ulike, at menn er mer glad i sex og intimitet osv, men det er trist å tenke på at jeg evt må forlate henne for å ha det godt selv Anonymkode: b93e8...0fc Men hvis hennes kjærlighetsspråk ikke er å få gaver eller ros, betyr det jo at du gjør disse tingene for å oppnå noe selv.. Det handler ikke om mann, kvinne eller ikkebinær. Det handler om kjærlighetsspråk og kommunikasjon.. Og så er det slik at noen mister sexlysten, enten på en person eller i sin helhet. Jeg er veldig glad for at vi har tatt høyde for det, som så mye annet ubehagelig å ta opp.. Anonymkode: 65457...754 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #32 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har forsøkt å snakke med henne om dette, men jeg kommer ikke igjennom. Hun mener det er slik det blir etter mange år sammen. Er det sant? Nei, og hvis du er så dum å innfinne deg med dette har du bare deg selv å takke. Tenk over følgende: Hun bestemmer om hun vil ligge med deg eller ikke. Akkurat det er ingenting å diskutere. Men hun bestemmer ikke om du skal leve i sølibat. Dette er heller ingenting å diskutere. Med andre ord: Du har ikke krav på at hun skal ha sex med deg, men velger hun å ikke ha det har hun på sin side heller ikke krav på at du skal ligge unna andre. Nå har du sannsynligvis, i likhet med de fleste menn, gjort den tabben å la konemor tro at et sexløst forhold er et aktuelt alternativ. Det skal man aldri gjøre som mann, Vil hun ikke, så vil hun ikke. Og det eg hennes valg. Men da har hun også koblet seg av fra sexlivet ditt. Det må hun også gjøres klar over. Anonymkode: 1a971...05c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #33 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange kvinner mister behovet for sex etter at de har fått de barna de ønsker seg. Kvinner er "programmert" til å formere seg, og ta seg av barn og barnebarn resten av livet. Mens mannen er programmert til å formere seg hele livet. Dere er begge normale, men passer ikke sammen lenger. Anonymkode: 01f65...3b1 Dette er rimelig mørkt… Anonymkode: e0b86...e53 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #34 Del Skrevet 29. oktober Interessant problemstilling som jeg tror mange vil kjenne seg igjen i. Jeg tror om kjønnene hadde vært motsatt - så hadde mange av kvinnene her på KG ropt at forholdet er dødt og at du burde forlate mannen som ikke elsker deg mer. Men når du er mann og lufter det at kona ikke anerkjenner deg, gir deg kjærlighet og får deg til å føle deg elsket, så er svarene plutselig helt anderledes. Men som ...754 sier : AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det handler ikke om mann, kvinne eller ikkebinær. Det handler om kjærlighetsspråk og kommunikasjon.. Min analyse: Dere har en god grunnmur av et forhold. Sannsynligvis elsker dere hverandre på en eller annen måte. Men topplaget har forvitret. Det gjør det alltid i nesten alle forhold. Jobb, barneoppdragelse, regninger, hverdagsutfordringer, hobbier osv spiser opp hverdagen og årene går i samme automatiske duren og man tar hverandre mer og mre for gitt. Blant annet fordi det meste tydeligvis fungerer greit i forholdet. Det spennende her er at det virker som du etter alle disse årene fortsatt elsker kona di. Mange kvinner ville blitt sjokkert om de forstod hvor mange menn som deler TS sine erfaringer og følelser. Menn som elsker kona si, gjør sin innsats og blir stående i forholdet uansett hvor dødt det er. Vi snakker om gode menn. Allikevel går disse kvinnene i sine egne bobler og konstruerer opp en virkelighet hvor de ser på seg selv som offeret og har et kjipt liv. De ignorerer hver eneste dag at de har en god mann i stua, med blomster i hånda og kjærlighet i hjertet, som mer enn noe annet vil elske dem og gjøre livet deres bedre. Menn ønsker også å føle seg elsket. Så enkelt er det. Mange kvinner tror at menn kun trenger mat og sex. Og at det holder lenge å gi dem mat. Sex kan brukes en sjelden gang som belønning eller for egen nytelse, som avveksling mellom all masturberinga. En god del gode menn forlater slike kvinner. Noen, dessverre, ved å bli utro først. Andre går fra kona først og finner ei ny etter en stund som singel. Resultatet er det samme. De blir gjerne overrasket når disse mennene ikke blir fuckboys eller evig single, men finner ei ny, veldig god kvinne. Veldig sjelden vil kvinner innrømme at de hadde drømmemannen, men mistet ham fordi de ga faen. Til TS: Jeg tror du kan blåse liv i forholdet igjen. Og ja, jeg mener du må se på hva du kan gjøre selv og ikke gå rundt og vente på at kona endrer seg. Du kan komme med så mye blomster du vil, men det spiller ingen rolle, for du gir ikke kona det hun savner. Hun setter sikkert pris på blomster. Men det hun savner er sannsynligvis spenning. Elekstisitet, endorfin. Å føle seg litt begjært, litt usikker, litt pirret. Noen tror de kan få det gjennom å åpne forholdet. Jeg tror det er en omgåelse av problemet og kortsiktig "fix". Jeg tror du må tenke som om du var singel og i dating-gamet. Gjør deg litt kostbar. Litt high value og selvstendig. Gå gjerne på byen med venner. Hvis hun skal noe - ikke sitt hjemme som en simp. Gjør noe du også. Begynn å flørte litt med henne. Erte litt. Ikke overdriv. Mange menn blir bare ufyselige når de prøver litt push-pull flørting. Les deg gjerne opp på dating og flørting. Og vær klar over en ting: Alle "spennende" ting du finner på, som til syvende og sist handler om at du vil ha sex, vil falle på stengrunn. Ikke kjøp sexy undertøy i gave. Ikke book et hotellrom. - Bare for at du skal få sex. Det funker ikke! Du må få henne til å bli spent på deg, crushe litt. Hun må få lyst til å ha sex med deg. Spill spillet! Vær litt kreativ. Bryt mønsteret. Bli spennende. Ikke samme tøffelen dag ut og dag inn. Få henne til å bli nysgjerrig på deg, men uten at du begynner å oppføre deg som en dust. Til syvende og sist kan det dessverre hende at forholdet er stendødt. Da får du vurdere om du vil leve sånn resten av livet. Men jeg tror dette er verd litt innsats. Anonymkode: 66079...7bc 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 29. oktober #35 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): A4 Ektepar som alle andre, vært sammen i mange år og godt etablert! Som med mange andre har lidenskap, intimitet og sex blitt borte. Jeg gjør for ordens skyld min del av huslige oppgaver og er en god far. Kona sier konkret at hun er heldig som har meg ift en del av de andre rundt oss ift dette. Flere rundt oss følger ikke opp barna, bare gamer og driter å holde egen kropp sunn og trent. Problemet er at vi har blitt kollegaer og venner fremfor kjærester. Jeg har forsøkt å snakke med henne om dette, men jeg kommer ikke igjennom. Hun mener det er slik det blir etter mange år sammen. Er det sant? Jeg gjør min del, kjøper blomster, små gaver, forteller henne at hun er vakker og flott, at jeg elske henne osv. Tilbake får jeg null..Jeg vet også at jeg ser bra ut, kona sier også at jeg både ser bra ut, har en fin kropp osv for alderen. Jeg trener 3 ganger i uken og får høre at jeg er attraktiv sånn på byen osv Jeg får ikke komplimenter, skryt, jeg får ikke høre at hun er glad i meg osv. Hun gir meg aldri kyss, klem eller en stryk over ryggen osv. Hun sier nei til sex, selv etter å ha pratet ferdig om «dagens ting» eller massasje osv. Jeg maser ikke sutete om sex, og sier hun. nei så gjør jeg ikke noe nummer ut av det, men spør om det er noe jeg kan gjøre for henne. Vi har sex ca 5 ganger i året nå..Jeg føler meg sulteforet på godhet fra en kvinne jeg elsker. Jeg føler det er feil, og ender opp med å måle hennes kjærlighet for meg pga dette. Jeg tenker at når hun ikke gjør slike ting så elsker hun meg ikke. Det er klart praktisk å bo sammen, men hun har meg vel kanskje bare som «samboer» og ikke kjæreste Så jeg måler hennes kjærlighet basert på dette og tenker at hun ikke elsker meg lenger. Hva tenker dere? Jeg forstår vi er ulike, at menn er mer glad i sex og intimitet osv, men det er trist å tenke på at jeg evt må forlate henne for å ha det godt selv Anonymkode: b93e8...0fc Ja det er jo behagelig og sex ikke så viktig for henne, altså 5ganger i året?? Hadde bodd alene jeg da heller, eller åpent forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #36 Del Skrevet 29. oktober Har du sagt det til henne? Ikke det der tullet med å sammenligne deg med andre, og at du trener, og at du gir henne oppmerksomhet og massasje og ønsker sex tilbake osv. Men at du føler deg lite elsket, at du ønsker sex med henne, trenger og ønsker bekreftelse, at du ønsker blomster og gaver og høre at du er flott (hvis du faktisk ønsker det, gjør du?). Og at du ønsker sex, lidenskap, romantikk og at dere er kjærester. Hvis du ikke ømsker deg romantikk og blomster og små presanger, må du si at du har forstått det slik at hun ønsker det, men det er kanskje misforstått? (Du skriver at det er "din del, som du liksom bidrar med, men at du får null tilbake. er det en byttehandlel? ) Fokuser på hva du ønsker og føler og trenger. Viser hun kjærlighet til deg på andre måter? Hva gjør at hun føler seg elsket av deg? (det er slett ikke sikkert det er små gaver eller at du trener tre ganger i uka og ellers "gjør din del". Jeg tror parterapi kunne hjulpet dere. Anonymkode: ff8bf...f47 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #37 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): vi mennesker dør ikke av å av og til ha sex, selv om vi egentlig ikke orker. Anonymkode: b9ca8...457 Vi dør heller ikke av ikke å ha sex når vi har lyst på sex. Det er potensielt mer skadelig å ha sex man ikke har lyst på, en ikke å ha sex man har lyst på. Anonymkode: 452d4...63c 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #38 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi dør heller ikke av ikke å ha sex når vi har lyst på sex. Det er potensielt mer skadelig å ha sex man ikke har lyst på, en ikke å ha sex man har lyst på. Anonymkode: 452d4...63c Okey, men da skal man ikke være sammen. Anonymkode: 53e80...3a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #39 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er potensielt mer skadelig å ha sex man ikke har lyst på, en ikke å ha sex man har lyst på. Anonymkode: 452d4...63c Kvinner har vært flinke til å fronte det at plikt-sex ødelegger sjelen din, gir deg PTSD og muligens kreft. Menn har ikke vært like flinke til å fronte hva det gjør med deg å skulle gi fagre ord og kjærtegn til en dame som ikke har lyst på deg. Anonymkode: e0b86...e53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #40 Del Skrevet 29. oktober Har du sagt til henne hvordan du føler det? Anonymkode: 73004...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå