AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg har vært forelsket veldig få ganger. Kan si jeg har datet nå i ett og et halvt år og kan ikke si at jeg har følt annet enn mulig litt forelskelse en gang og var det gjensidig kunne det blitt søtt, dessverre var det ikke. Men om man da møter noen man blir forelsket i, er det da lurt å overse følelsen for å beskytte seg selv så nan ikke blir blendet? Anonymkode: 0b894...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Forelskelse er deilig. Men det er lurt å se forbi den og kjenne på magefølelsen om personen man er forelsket i har egenskapene og verdiene du ser etter i et forhold. Hvordan er kommunikasjonen, hva ser vedkommende etter i fremtiden, syn på barn, ekteskap, barneoppdragelse, verdier, livssyn. Føler du deg sett, hørt, verdsatt? Kjenner du deg trygg på vedkommende? Har dere åpen og flytende kommunikasjon? Føler du deg bra etter å vært sammen? Sånne ting ble jeg mye mer obs på som singel i 40 årene. Forelskelsen la seg raskere når jeg klarte å være rasjonell og ikke la rosa briller styre som da jeg var yngre. Med det fant jeg drømmemannen ❤️ Anonymkode: 9dff3...2cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har vært forelsket veldig få ganger. Kan si jeg har datet nå i ett og et halvt år og kan ikke si at jeg har følt annet enn mulig litt forelskelse en gang og var det gjensidig kunne det blitt søtt, dessverre var det ikke. Men om man da møter noen man blir forelsket i, er det da lurt å overse følelsen for å beskytte seg selv så nan ikke blir blendet? Anonymkode: 0b894...73c Hmm… skal jeg ta spørsmålet seriøst? Hvis jeg skal gjøre det, blir jeg noe bekymret. Det er HELT NORMALT å bli forelsket(!). Det er også helt normalt at den vi er forelsket i ikke er forelsket i oss. Det å overse følelsen er vel å undertrykke følelser og det er ikke smart. Overser man forelskelse av frykt for å avvist, vil man aldri finne kjærligheten. Nei vi må våge å kjenne på de følelsene, både de gode og de vonde. Avvisning kan skape sorg, som er vonde følelser, men hvem vet… neste gang forelskelsen kommer, kan man oppleve at motparten besvarer følelsen positivt og da opplever man de gode følelsene sammen. Det er jo fantastisk. Etter en stund utvikler forelskelsen seg til kjærlighet, en annen følelse, som skaper trygghet og godhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 Forelskelse er deilig, og kan være bra. Man må bare ikke ta noen store valg i den rusen en forelskelse kan være, for man har veldig lett for å overse mange røde flagg. Så lenge man stopper opp litt og stiller seg selv noen spørmål om forholdet og ikke bare lar seg drive med, så er det bare å nyte det hvis man er så heldig å bli forelsket. Men det må heller ikke være en forelskelse først for at det skal bli kjærlighet. Anonymkode: b7e09...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Forelskelse er en fin ting, så lenge den blir gjengjeldt. Selvsagt skal man bevare sin kritiske sans, men det er godt at når man virkelig bryr seg om noen, så ser man bort fra små feil og lyter som den andre kan ha. Jeg trenger ingen "perfekt" person for å bli glad i ham. Anonymkode: d1b52...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå