Gå til innhold

Når andre kvinner åpenlyst flørter med typen

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Hvordan skal man reagere på det? Spesielt på treningssenteret. Jeg blir paff og fryser til hver gang, og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Ubehagelig, men samtidig blank på hva jeg konkret skal gjøre når det skjer. Han er ikke spesielt muskulær eller noe sånt altså, men tar seg likevel godt ut naturlig.

Jeg kommer faktisk ikke på noe konkret som ikke gjør situasjonen enda mer ubehagelig, så jeg ender opp med å stå der og bare se på fordi jeg er konfliktsky. Etterpå føler jeg meg som en dust fordi jeg kjenner på at jeg skulle ha sagt noe.

Anonymkode: 3e35e...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er han som bør stoppe det. Hvis han ikke gjør det er det hans skyld at det går pågå

Anonymkode: 8f84c...973

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med flørting da? Mennesker er gjerne hyggelig mot andre mennesker, også på treningssenter, uten at det nødvendigvis er flørting. 

Og trenger du å gjøre noe? Er du redd for at han skal falle for den eventuelle flørtingen?

Anonymkode: 7454e...ce2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare gøy, og grunnlag for erting. 

Han forstår ikke hva som skjer, og i det han gjør det så blir han så satt ut og klossete, vil bare bort, men vil heller ikke være uhøflig 😂

Men hvorfor skal du si noe? Det forstod jeg ikke? 

Anonymkode: 9ed4c...7f2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger da ikke gjøre noe? Hvorfor?

Jeg synes det er mye mer dust når man bare prater med en mann, ofte uten å flørte i det hele tatt, og så kommer kjæresten bort og markerer terreng og skal ha meg vekk. Å ikke gjøre noe, er jo den elegante måten å "løse" det på. Så du trenger ikke føle deg dum for det. 

For det er da ikke et problem... dersom typen din ikke liker det, så er det hans ansvar å husje dem bort. Synes han det er vanskelig og sier fra til deg at han vil reddes, så kan du jo steppe inn og spille den over-sjalu kjæresten for hans skyld. Jeg har gjort det en gang eller to når jeg har sett han er super-ukomfortabel. 

Men ellers ser jeg ikke problemet. Jeg bare smiler og tenker jeg har en kjekk kjæreste, synes det er morsomt og er nesten litt stolt av og til.

Hvis du synes det er veldig vanskelig, så er det han du må si det til. Ikke de som flørter med han, det blir veldig fort litt psycho.

Da sier du til han at du føler deg usikker og redd når andre jenter flørter med han, så kan kanskje han avslå dem raskere eller ta armen rundt deg når det skjer for å signalisere at dere er et par. Men merk, at da kan du kanskje virke litt psycho for han.......

Uansett - dette løses IKKE med at du sier noe til kvinnene. Det løses med at du og han tar en prat og trygger hverandre.

Anonymkode: fbe39...a7d

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke styre hva andre mennesker gjør. Men du kan du til kjæresten din at du setter pris på at han ikke flørter tilbake.

Anonymkode: ebf7c...a44

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er han som bør stoppe det. Hvis han ikke gjør det er det hans skyld at det går pågå

Anonymkode: 8f84c...973

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor skal du gjøre noe?

Anonymkode: 63f63...5eb

Han svarer med en hyggelig tone tilbake, og jeg tror disse kvinnene innerst inne klarer å skille mellom høflighet og flørting. Spesielt tatt i betraktning at de vet at han allerede er opptatt...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva mener du med flørting da? Mennesker er gjerne hyggelig mot andre mennesker, også på treningssenter, uten at det nødvendigvis er flørting. 

Og trenger du å gjøre noe? Er du redd for at han skal falle for den eventuelle flørtingen?

Anonymkode: 7454e...ce2

Det toppet seg for min del i helgen når en gjenganger begynte å ta på og holde rundt armen hans "spøkfult" når vi sto og pratet sammen i plenum. Det var direkte ekkelt å se på. Jeg synes det er respektløst, samtidig som det kommuniserer hva slags syn hun har på meg. Dette er ingen nær venninne eller noe sånt. Hun er i tidlig tyveårene, mens vi er i slutten av tyveårene, og jeg har lurt på om sånn type oppførsel er mer normalt blant TikTok-generasjonen. Ikke det at det rettferdiggjør oppførselen i mine øyne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra at han må si ifra. Å ta tak i noen fysik er gross. 

Husker en gang(Er rundt din alder, vi var i tidlig 20 årene da) ei som hadde kjæreste sto og holdt rundt kjæresten min mage til mage og så opp på han, dypt og ektefølt inn i øynene leeenge. Jeg bare sto der som en dust, glad vi aldri så henne igjen. For ei som det handlet det mest om å fange alles oppmerksomhet tror jeg, for hun flørtet aktivt med masse gutter/menn selv om kjæresten var der. 

Anonymkode: 1b98a...753

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvis du synes det er veldig vanskelig, så er det han du må si det til. Ikke de som flørter med han, det blir veldig fort litt psycho.

Akkurat derfor jeg vegrer meg for å si noe, fordi jeg vet at det er kvinner/menn som deg som stempler andre som psycho når alt man forventer er ordinær folkeskikk fra andre...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Si ifra at han må si ifra. Å ta tak i noen fysik er gross. 

Husker en gang(Er rundt din alder, vi var i tidlig 20 årene da) ei som hadde kjæreste sto og holdt rundt kjæresten min mage til mage og så opp på han, dypt og ektefølt inn i øynene leeenge. Jeg bare sto der som en dust, glad vi aldri så henne igjen. For ei som det handlet det mest om å fange alles oppmerksomhet tror jeg, for hun flørtet aktivt med masse gutter/menn selv om kjæresten var der. 

Anonymkode: 1b98a...753

Altså, hvis noen hadde holdt rundt kjæresten min på den måten som du beskriver....da hadde jeg faktisk gått til fysisk angrep tror jeg. Hvordan klarte du å se på uten å si noe? Du burde ha sagt noe til hun der og da, for så å ta en privat alvorsprat med typen. Du får det til å høres ut som han var med på det. Er dere fremdeles sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får bare styre på. Han skal uansett hjem med meg.

Anonymkode: 95315...70a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker 1 gang jeg blei sur litt sur fordi ei dame prata med ham lenge. Det var vel sånn 50/50 sjalusi og at hun ikke hadde antenner/han ikke sa fra for å enten avslutte eller inkludere meg. Da rett og slett sa jeg hadet (vi skulle uansett gå), og gikk ut i det neste rommet/gangen. 

Anonymkode: 95315...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er min partner gull, han smiler og introduserer meg alltid etter at dama har fått holde på en liten stund både han og jeg er like der, det er fint med oppmerksomhet men også fint å si fra at man ikke er interessert. 

Anonymkode: b88c9...b56

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet bare at hvis noen hadde tatt på min kjæreste så hadde han høflig tatt bort armene deres og trukket seg unna. 

Dessverre kommer du best ut av det dersom kjæresten din tydelig, men høflig avviser dama. 

Anonymkode: b784a...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke du som blir flørtet med så hvorfor skal du gjøre noe? Du er ikke din kjærestes vokter. Det er heller ikke sikkert at kjæresten din skjønner at kvinnene flørter med ham, en de menn forstår ikke sånt i det hele tatt. Du må bare stole på at han ikke tar det videre på noe vis og så får du bare akseptere at enkelte kvinner ikke eier sosiale antenner. 

Anonymkode: e1092...2b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil få det veldig mye bedre med deg selv og i forholdet generelt om du lærer deg å leve med at folk flørter, også med din mann. Det du skal stole på er at han ikke gjør noe mer ut av det, og da er poenget at det handler om tillit. 
Flørting er krydder i forholdet. Når din mann får positiv oppmerksomhet, vil hans boost i selvtillit gagne deg. 
Sjalusi og kontrollerende eierskap vil bare skade relasjonen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 6.17):

Hvordan skal man reagere på det? Spesielt på treningssenteret. Jeg blir paff og fryser til hver gang, og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Ubehagelig, men samtidig blank på hva jeg konkret skal gjøre når det skjer. Han er ikke spesielt muskulær eller noe sånt altså, men tar seg likevel godt ut naturlig.

Jeg kommer faktisk ikke på noe konkret som ikke gjør situasjonen enda mer ubehagelig, så jeg ender opp med å stå der og bare se på fordi jeg er konfliktsky. Etterpå føler jeg meg som en dust fordi jeg kjenner på at jeg skulle ha sagt noe.

Kommer litt ann på situasjonen, og om du tolker situasjonen som den er. 

Hvis de flørter med hverandre, så er det typen din som er idiot og bør si ifra. 

Hvis typen din bare får en kommentar av noen, så spiller det vel ingen rolle? 

Veldig vanskelig å gi deg råd uten å vite hva denne "flørtingen" innebærer 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 6.17):

Spesielt på treningssenteret. Jeg blir paff og fryser til hver gang, og jeg aner ikke hvordan jeg skal forholde meg til det.

Ikke tren samtidig med han så slipper du å se på.

Anonymkode: f026d...249

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 7.15):

Akkurat derfor jeg vegrer meg for å si noe, fordi jeg vet at det er kvinner/menn som deg som stempler andre som psycho når alt man forventer er ordinær folkeskikk fra andre...

Det som er litt fjernt er at du vil ta disse damene i stedet for å snakke med din egen kjæreste om det.

Det fremstår alltid som litt psycho fordi kjæresten din er et eget menneske som både kan prate selv og knytte egne skolisser og alt. Så når du stepper inn og blir sånn "hold deg unna min eiendom, bitch" mens han bare står der som en fjott uten egen vilje, så blir det bare en rar situasjon. Hun som flørtet vil tenke hjelp, sjalu much eller, jeg får prøve meg når vokteren hans ikke er der, for det er åpenbart at det bare er hun som har et problem med det.

Du er sammen med fyren. Snakk med han. Det er jo den mest åpenbare og enkleste løsingen her.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lent meg tilbake og dratt på smilebåndet.

Verken jeg eller han flørter og vi sier klart i fra at vi er i et forhold om motsatt kjønn ønsker å slå av mer enn en prat.

Vi er 100% trygge på hverandre. Jeg får mye oppmerksomhet fra menn og han er bare stolt over at jeg er hans❤️🥰❤️

Anonymkode: dbdb7...dd8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...