AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Skrevet 29. oktober 2024 Jeg er ikke akkurat ungdommen, men 29 år og føler ikke det er så lett å komme i kontakt med eldre kvinner(40+). Finnes det steder man går, eller nettsteder man kan treffes? Helst i Bergens området Anonymkode: 8992b...4c3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Skrevet 29. oktober 2024 Kan du eller andre her forklare meg hvorfor den enormt økte interessen rundt eldre damer og unge menn?! Er det en trend? Ser og hører om det overalt. Usikker på når det startet, men kanskje for ca 5-8 år siden? Her inne i forumet og forum for dating/singelliv og samliv ser vi flere innlegg hver uke. Hva er greia? Er det en trend? Anonymkode: f2df4...757 3
Quenelle Skrevet 29. oktober 2024 #3 Skrevet 29. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan du eller andre her forklare meg hvorfor den enormt økte interessen rundt eldre damer og unge menn?! Er det en trend? Ser og hører om det overalt. Usikker på når det startet, men kanskje for ca 5-8 år siden? Her inne i forumet og forum for dating/singelliv og samliv ser vi flere innlegg hver uke. Hva er greia? Er det en trend? Anonymkode: f2df4...757 Godt mulig at vi ikke har turt å snakke nokke om det før "trenden" startet. Jeg hadde ett intimt forhold til en på 40 da jeg var 19 som varte en stund. Og jeg har hatt tiltrekning i den retningen siden. TS Endret 29. oktober 2024 av Quenelle 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Skrevet 29. oktober 2024 Quenelle skrev (21 minutter siden): Godt mulig at vi ikke har turt å snakke nokke om det før "trenden" startet. Jeg hadde ett intimt forhold til en på 40 da jeg var 19 som varte en stund. Og jeg har hatt tiltrekning i den retningen siden. TS Så du tror dette har vært mer vanlig enn det som kommer frem lenge fordi det i dag er mindre tabu? Kunne du vært i et forhold med disse kvinnene eller er det kun seksuelt? Er det fordi de er mer erfarne og trygge i senga eller noe annet? Anonymkode: f2df4...757
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Skrevet 29. oktober 2024 Uansett for å svare på spørsmålet ditt. Så går jo denne ‘trenden’ begge veier. Flere kvinner tørr gå etter yngre menn og det er mer akseptert. Så ville bare henvendt meg som du ville fjort ellers om dama var jevngammel. Enten det er datingsider eller ute. Jeg var sammen med en mye yngre mann i slutten av 30-årene. Han tok i initiativ til prat ifm en konsert ute og vi ble kjent videre på sosiale medier. Dette i en storby i Norge. Vi var derimot sammen noen år, fikk barn og bodde sammen. Så dette var ikke bare en seksuell greie. Om du bor i Bergen eller området rundt har du et godt utgangspunkt. Bare ver deg selv og ta kontakt. Anonymkode: f2df4...757
Quenelle Skrevet 29. oktober 2024 #6 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du tror dette har vært mer vanlig enn det som kommer frem lenge fordi det i dag er mindre tabu? Kunne du vært i et forhold med disse kvinnene eller er det kun seksuelt? Er det fordi de er mer erfarne og trygge i senga eller noe annet? Anonymkode: f2df4...757 Det tror jeg absolutt. Yngre kvinner med eldre menn har vært offentlig åpent lenge, og vi er ikke så forskjellige. Kunne definitivt ha gått inn i ett forhold, selvom jeg tror det i utgangspunktet er seksuell tiltrekkelse. Ikke nødvendigvis for det de er tryggere eller mer erfarne i senga, men på grunn av den kvinnelige kroppen og fremtredelsen, istedenfor den mer pirkete. Tegnene på ett levd liv og mer avslappede samtaler.
Quenelle Skrevet 29. oktober 2024 #7 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Uansett for å svare på spørsmålet ditt. Så går jo denne ‘trenden’ begge veier. Flere kvinner tørr gå etter yngre menn og det er mer akseptert. Så ville bare henvendt meg som du ville fjort ellers om dama var jevngammel. Enten det er datingsider eller ute. Jeg var sammen med en mye yngre mann i slutten av 30-årene. Han tok i initiativ til prat ifm en konsert ute og vi ble kjent videre på sosiale medier. Dette i en storby i Norge. Vi var derimot sammen noen år, fikk barn og bodde sammen. Så dette var ikke bare en seksuell greie. Om du bor i Bergen eller området rundt har du et godt utgangspunkt. Bare ver deg selv og ta kontakt. Anonymkode: f2df4...757 Takk for tips
AllahBallah Skrevet 29. oktober 2024 #8 Skrevet 29. oktober 2024 Last ned WordFeud 👍🏼 Mye gamle damer der 😀
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #9 Skrevet 29. oktober 2024 AllahBallah skrev (2 timer siden): Last ned WordFeud 👍🏼 Mye gamle damer der 😀 Det er vel gjerne ikke stedet kvinner dra for å bli sjekket opp eller? Anonymkode: 8992b...4c3 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #10 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er vel gjerne ikke stedet kvinner dra for å bli sjekket opp eller? Anonymkode: 8992b...4c3 Har aldri skjønt det om de gjør. Å hvordan finner de folk? Jeg spiller bare med mamma. Anonymkode: ae3b4...35a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #11 Skrevet 29. oktober 2024 Liker modne kvinner selv. De er trygge på seg selv og flørter gjerne på offentlige plasser. Bare gøy. Anonymkode: 65886...509 1
Gorgonzola Skrevet 29. oktober 2024 #12 Skrevet 29. oktober 2024 (endret) Det er forsket ganske inngående på dette, altså hva det enkelte kjønn mener er "optimal" alder, som man instinktivt tiltrekkes (seksuelt) av. Generalisert sagt (som også forskningen gjør) er det slik at (kjønnsmodne) menn definerer 21 år som det mest attraktive, uansett alder på respondentene. Enten det er 17 år gamle, 37 år gamle eller 61 år gamle menn. Kvinnens optimale alder, i denne konteksten, er 21 år. For kvinner er det noe annerledes. Kvinner fra 16 til rundt 34 år ser "oppover" i alder, de finner menn noen (få) år eldre enn dem selv som mest interessant/attraktivt. Etter 34 år derimot, så snur det. Da begynner kvinner gradvis å se "nedover" i alder. Altså helt "vanlig" at kvinner i 40 årene finner en mann en god del yngre enn dem selv som mest attraktiv. Understreker at dette er i "parrings modus", altså seksuell attraksjon som er rammen, ikke giftermål eller forpliktende forhold. Der har dere svaret, som selvsagt flertallet ikke liker eller vil bestride. Endret 29. oktober 2024 av Gorgonzola
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #13 Skrevet 29. oktober 2024 Rart her ikke er kommet noen "morsomheter" om Halvorsen Konditori ennå. Hvis du (TS) bor i Bergen, er det synd de la ned "Rubinen" i kjelleren på Hotel Rosenkranz. Det var jo en "bankers" for sjekke modne damer. Du har ikke prøvd Baten til Danmark ? Ferjene fra Oslo er jo et bra tips. Ellers vil jeg anbefale puber/utesteder med dansebandmusikk. Nettsteder vet jeg ikke så mye om,men det er sikkert muligheter der og. Anonymkode: 13142...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #14 Skrevet 29. oktober 2024 K50 her og har siden jeg ble singel kun ligget med menn 28-36. Hvor jeg har truffet de? Mest Happn, noe Tinder og Hinge og Raya. Men også på byen, de yngste sjekket meg opp der faktisk. Anonymkode: aac71...003 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #15 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kan du eller andre her forklare meg hvorfor den enormt økte interessen rundt eldre damer og unge menn?! Er det en trend? Ser og hører om det overalt. Usikker på når det startet, men kanskje for ca 5-8 år siden? Her inne i forumet og forum for dating/singelliv og samliv ser vi flere innlegg hver uke. Hva er greia? Er det en trend? Anonymkode: f2df4...757 Helt enig! Det er et par stykker som starter tråder som dette hele tiden, går det ikke an å holde fantasien (fetishen) for seg selv? Hadde jeg spurt 100 tilfeldige kvinner fra 50 til 67 år på et kjøpesenter om de var på jakt etter unge menn i 20 eller 30 åra, hvor mange hadde sagt ja? Tviler på at det hadde vert 1. Anonymkode: fb785...751
feliek54 Skrevet 29. oktober 2024 #16 Skrevet 29. oktober 2024 AllahBallah skrev (14 timer siden): Last ned WordFeud 👍🏼 Mye gamle damer der 😀 Er ikke wordfeud et spill sted bare
AllahBallah Skrevet 29. oktober 2024 #17 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er vel gjerne ikke stedet kvinner dra for å bli sjekket opp eller? Anonymkode: 8992b...4c3 feliek54 skrev (44 minutter siden): Er ikke wordfeud et spill sted bare Mulig det spilles litt der også, ja.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #18 Skrevet 29. oktober 2024 Jeg tror man må skille mellom K50+ kjerring og K50+MILF Jeg er nok i den siste kategorien og kan ligge med hotte unge menn hver kveld om jeg vil Anonymkode: aac71...003 2
bullehurk Skrevet 29. oktober 2024 #19 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tror man må skille mellom K50+ kjerring og K50+MILF Tror nok du er inne på noe vesentlig der 😉 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #20 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg tror man må skille mellom K50+ kjerring og K50+MILF Jeg er nok i den siste kategorien og kan ligge med hotte unge menn hver kveld om jeg vil Anonymkode: aac71...003 Samme her☺️ Anonymkode: f2aa8...53c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå