AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Trenger råd angående juging og snap… Jeg og samboer har vært sammen i nærmere 5 år. Alltid følt at vi er veldig nære hverandre og har det koselig og gøy sammen… men for noen år siden begynte jeg å se tegn til juging om «små ting». Dette har utviklet seg videre og når jeg har bevis på svart og hvitt om ting han har jugd om så graver han seg dypere ned og nekter eller finner på rare ting for å «overbevise» meg… men innrømmer det til slutt som kan ta flere måneder!! Men nå er saken sånn… for en stund siden dukket en gammel venninne av meg opp på hans «legg til raskt» side på snap som jeg så helt tilfeldig…. Denne snappen lagde hun en liten stund etter vi ble sammen. Jeg reagerte fordi der het hun «jm❤️» isteden for det ekte navnet og det hun har kallt seg selv for på snap. Har snakket med begge to men kommer ingen vei. Han mener at de aldri har snakket sammen før osv og aldri møttes uten meg. Han prøver heller ikke å «finne ut av det» Jeg tenker at den eneste måten det navnet kunne blitt sånn er hvis han har hatt nummeret hennes og lagret navnet som det før eller fysisk hatt henne på snap og byttet det…. Tror dere at han og henne juger og noe er rart der eller kan sånne ting bare «tilfeldig» skje og ingenting mer bak det?…. Anonymkode: 5a93f...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Trenger råd angående juging og snap… Jeg og samboer har vært sammen i nærmere 5 år. Alltid følt at vi er veldig nære hverandre og har det koselig og gøy sammen… men for noen år siden begynte jeg å se tegn til juging om «små ting». Dette har utviklet seg videre og når jeg har bevis på svart og hvitt om ting han har jugd om så graver han seg dypere ned og nekter eller finner på rare ting for å «overbevise» meg… men innrømmer det til slutt som kan ta flere måneder!! Men nå er saken sånn… for en stund siden dukket en gammel venninne av meg opp på hans «legg til raskt» side på snap som jeg så helt tilfeldig…. Denne snappen lagde hun en liten stund etter vi ble sammen. Jeg reagerte fordi der het hun «jm❤️» isteden for det ekte navnet og det hun har kallt seg selv for på snap. Har snakket med begge to men kommer ingen vei. Han mener at de aldri har snakket sammen før osv og aldri møttes uten meg. Han prøver heller ikke å «finne ut av det» Jeg tenker at den eneste måten det navnet kunne blitt sånn er hvis han har hatt nummeret hennes og lagret navnet som det før eller fysisk hatt henne på snap og byttet det…. Tror dere at han og henne juger og noe er rart der eller kan sånne ting bare «tilfeldig» skje og ingenting mer bak det?…. Anonymkode: 5a93f...709 Han lyver. Anonymkode: 58a26...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg fikk ikke helt tak i historien, men jeg vil si at om tilliten er borte, og du *vet* at han lyver til deg, så er forholdet ødelagt. Du vet at du ikke kan stole på han, og du vet at han ikke kommer deg i møte og prater åpent og ærlig med deg, og da kan ikke et forhold overleve. Du vil ha en mann du stoler på, og som du vet er der for deg, og ikke skjuler noe for deg. Du vet hva du bør gjøre, spesielt når han ikke vil prate ordentlig med deg. Lykke til❤️ Anonymkode: 835d3...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 Du bør overvåke/følge med på snappen hans fremover (altså gå inn på telefonen og sjekke). Snapchat er utroskaps-app nummer 1 blant menn. Min ex sendte og fikk nudes av en dame (ex-venninne faktisk) over 9 måneder før jeg oppdaget det, og jeg oppdaget det ved en ren tilfeldighet. Instagram og messenger er ikke nok overhodet. Det finnes også ai-vektøy for å grave opp skit på instagram, fb og tinder hvis jeg ikke tar helt feil, noe det ikke gjør for snapchat enda. Anonymkode: 8846a...989 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå