AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Skrevet 28. oktober 2024 Dere som fikk dette i svangerskap/fødsel, gikk den bort i ettertid? Måtte dere få medisinsk hjelp for å fjerne den? Jeg har fått en som plager meg veldig kosmetisk, selv om den ikke gir meg mye av andre plager… Anonymkode: 4a7cf...9be
Forundret.. Skrevet 28. oktober 2024 #2 Skrevet 28. oktober 2024 Jeg fikk en som gikk bort ca seks mnd etter fødsel.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Skrevet 29. oktober 2024 Jeg fikk en klase med hemoroider et par uker før fødsel. Har enda utposninger, klumper, men det er huden som henger igjen etter hemoriodene eller noe sånt. Har til og med vært på sykehuset og fått det undersøkt. Er over 2 år siden jeg fikk de. Eneste måten å bli kvitt huden er å operere bort og det nekter de gjøre om man skal ha flere barn. Og fikk beskjed om å vente minst 1 år etter siste barn er født. Og de opererer ikke med mindre det er noe feil som skader deg helsemessig virker det som, så mulig man må betale selv for å gjøre det privat. Har nesten ikke hatt sexlyst i ettertid da det er så ekstremt sjenerende. Og ikke snakk om analsex eller noe fingre i området der. Føler meg dritekkel...😪 Anonymkode: 1fca7...aba
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk en klase med hemoroider et par uker før fødsel. Har enda utposninger, klumper, men det er huden som henger igjen etter hemoriodene eller noe sånt. Har til og med vært på sykehuset og fått det undersøkt. Er over 2 år siden jeg fikk de. Eneste måten å bli kvitt huden er å operere bort og det nekter de gjøre om man skal ha flere barn. Og fikk beskjed om å vente minst 1 år etter siste barn er født. Og de opererer ikke med mindre det er noe feil som skader deg helsemessig virker det som, så mulig man må betale selv for å gjøre det privat. Har nesten ikke hatt sexlyst i ettertid da det er så ekstremt sjenerende. Og ikke snakk om analsex eller noe fingre i området der. Føler meg dritekkel...😪 Anonymkode: 1fca7...aba Dette jeg frykter. Syntes det nå er ekstremt sjenerende 🥺 Anonymkode: 4a7cf...9be
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Skrevet 29. oktober 2024 Gikk over av seg selv hos meg Anonymkode: 73afa...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå