Gå til innhold

TILBUD TIL UFØRE I DRAMMEN KOMMUNE?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en dame som må flytte fra en kommune der det er et godt tilbud for oss uføre til å komme sammen med "likesinnede" der vi betaler 500 kr halvåret for å feks være med på yoga på mandager, svømming tirsdager, meditasjon onsdager, skravlekafe torsdager osv så man slipper å være så ensom. Jeg har ingen kjente i Drammen og får heller ikke være med lenger i den kommunen jeg flytter fra fordi man må jo selvfølgelig bo innenfor kommunen for å benytte seg av det tilbudet som har gitt meg litt glede i hverdagen når jeg har orket å være med. 

Er det noen som bor i Drammen som vet om det er et slikt tilbud der? Jeg har forsøkt å google meg fram, men finner ikke noe ut av det på Drammen kommune sin hjemmeside så hvis det er noen som kan hjelpe meg med det så hadde det blitt satt stor pris på.. En fin kveld til alle 💚

Anonymkode: 8f681...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må du flytte da? Men ring kommunetorget, de kan fortelle om det finnes noe tilbud.

Anonymkode: 77b88...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Må du flytte da? Men ring kommunetorget, de kan fortelle om det finnes noe tilbud.

Anonymkode: 77b88...8ca

Ja må flytte. Ønsker ikke å gå mer inn i detaljene hvorfor dette.

Anonymkode: 8f681...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en del gratis tilbud på biblioteket og på museet som ikke ligger så langt unna. Konserter, strikkecafe, foredrag og andre ting.

Anonymkode: e8d69...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...