Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ALtså søndagene...

Anonymkode: a32bc...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner adventlyset om morgenen hver søndag, for meg er advent like viktig som jula.

Anonymkode: 7c884...7d6

• Nyttig 1
Skrevet

Er det mange måter å feire advent på?tenner lys og har en trivelig stund hver søndag,det er fasit. 

Anonymkode: 8ac90...33e

• Liker 1
Skrevet

Vi tenner advendtslys og har en rolig og lang frokost (det har vi hver søndag), og sier verset for den søndagen. 

Ellers tenner vi lyset igjen når det er middag. 

Julekalender og mandariner 

Anonymkode: c145d...5ec

Skrevet

Vi spiser ekstra god middag, og dekker bordet med finserviset og sølvbestikk, servietter, pynt i hvitt, sølv og lilla,og levende lys. Sent på ettermiddagen har vi adventsstund. Da ser vi en julefilm, evnt julekalender, tenner lys, og koser oss med gløgg, kakao, julebakst og klementiner. 

Anonymkode: 03969...211

• Hjerte 2
Skrevet

Feirer gjør vi ikke, men vi markerer advent ved å tenne lys, leve nøkternt (mine-faste), og forberede oss til jul :)

Anonymkode: 9ed0a...bd7

• Liker 1
Skrevet

Det spørs jo hva du legger i å feire. Jeg vil ikke si vi feirer advent, men vi markere advent ved å tenne adventslys hver søndag (barna bytter på å tenne), ved på ha adventskalender og ved å både forberede til jul og gjøre hyggelige førjulsaktiviteter sammen.

Skrevet

Tenner lys, god frokost, ungene får adventsgave (en liten ting de trenger eller har ønsket seg) og ser film samme. Eller noe annet.

Anonymkode: 9c3b2...cda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...