Gå til innhold

Brudd og kjærlighetssorg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle,

Nettopp gjennomgått et ekstremt vondt samlivsbrudd og kjenner på kjærlighetssorg av de sjeldne. Finnes det grupper på FB eller andre steder der man kan finne personer som er i samme situasjon uten at det oppleves som en datingside? Ikke interessert i et nytt forhold nå, men snarere en å prate med, en som kjenner følelsen… fortrinnsvis mann - gidder ikke en kvinne som utvikler følelser jeg ikke kan eller vil gjengjelde. Mine kompiser har noe erfaringer, men ikke nylige og sorg er vel også en slags ferskvare?!?

Noen ideer?

Anonymkode: b85b2...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei alle,

Nettopp gjennomgått et ekstremt vondt samlivsbrudd og kjenner på kjærlighetssorg av de sjeldne. Finnes det grupper på FB eller andre steder der man kan finne personer som er i samme situasjon uten at det oppleves som en datingside? Ikke interessert i et nytt forhold nå, men snarere en å prate med, en som kjenner følelsen… fortrinnsvis mann - gidder ikke en kvinne som utvikler følelser jeg ikke kan eller vil gjengjelde. Mine kompiser har noe erfaringer, men ikke nylige og sorg er vel også en slags ferskvare?!?

Noen ideer?

yup.. vært igjennom det samme nylig selv, en pm er bra

Anonymkode: fd14b...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Og hvordan sender man PM? 😂😂

vis navnet ditt her

Anonymkode: fd14b...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjærlighetssorg enda jeg, flere år etterpå😔 Men jeg er kvinne da. 

Langvarig forhold her, med barn. Så føler jeg har mistet nesten hele "livet" mitt..

Anonymkode: b380c...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hei alle,

Noen ideer?

Hva har skjedd? Hvis du skriver litt mer rundt situasjonen er det lettere å avgjøre om vi kan hjelpe deg. Har dere barn? Må du møte eksen din? Når var bruddet? 

Anonymkode: de48c...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...