Gå til innhold

Hvilke digitale hjelpemidler bruker dine barn/elever i matte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på leit etter en god digital plattform/digital side for differensierte oppgaver (aller helst med presentasjon av tema også). Vet det finnes litt forskjellig, men kommer ikke på navnet på alt og det er sikkert noe jeg ikke har hørt om også.

På forhånd takk for alle tips!

Anonymkode: faf96...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det er differensiert, men tror det. Har et barn som bruker Skolestudio. Får matteoppgaver av spesialpedagogen. Bruker Salaby som litt tillegg. 

Anonymkode: 7c808...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt barn bruker Campus Inkrement. Der er det presentasjon av tema også.

Anonymkode: 9e047...d86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meowmere skrev (11 timer siden):

Hvilken alder er det snakk om?

3.-7. trinn. Tar gjerne i mot tips til ungdomstrinnet også. Mulig noen av elevene etterhvert kan jobbe med pensum fra 8. trinn.

Anonymkode: faf96...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg vet ikke om det er differensiert, men tror det. Har et barn som bruker Skolestudio. Får matteoppgaver av spesialpedagogen. Bruker Salaby som litt tillegg. 

Anonymkode: 7c808...bca

Skolestudio er en digital versjon av matteboka, rett og slett. Det er ikke noe ekstra der.

Endret av Ny Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt Skolestudio (med Multi smart øving), Skolen, Kikora, Campus Inkrement og Salaby. Av disse er det Campus Inkrement jeg liker best, men både den og Kikora er veldig ålreit mht. å nivådele.

Anonymkode: de9d9...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har brukt Skolestudio (med Multi smart øving), Skolen, Kikora, Campus Inkrement og Salaby. Av disse er det Campus Inkrement jeg liker best, men både den og Kikora er veldig ålreit mht. å nivådele.

Anonymkode: de9d9...2f3

Hvor gode er de på nivådeling? Fanger de opp og tilpasser om man ligger på andre årstrinn også? 

Anonymkode: 69238...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Campus Inkrement har løypevalg omtrent som i slalombakken. Starter på grønn, så blå, så rød, så svart. Mulig det er 3 farger.

Så kan man oppmuntre elevene til å prøve seg på neste farge når de er stødige i en. Og alle må ikke ta svartløypa. 

Anonymkode: 8234d...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor gode er de på nivådeling? Fanger de opp og tilpasser om man ligger på andre årstrinn også? 

Anonymkode: 69238...fe3

I Campus Inkrement velger man løype selv. Det er ikke slik at systemet følger med og sier «jeg ser du driver med algebra for 3.trinn, du burde se på oppgaver for 4.trinn»

Anonymkode: 8234d...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine elever bruker Campus Inkrement, Salaby, Skolenmin, Aunivers, Multi Smart Øving / Multi / Skolestudio, Kikora, EnTo, Manabua, CodeMonkey og ScratchJr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...