AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg er på leit etter en god digital plattform/digital side for differensierte oppgaver (aller helst med presentasjon av tema også). Vet det finnes litt forskjellig, men kommer ikke på navnet på alt og det er sikkert noe jeg ikke har hørt om også. På forhånd takk for alle tips! Anonymkode: faf96...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hvilken alder er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg vet ikke om det er differensiert, men tror det. Har et barn som bruker Skolestudio. Får matteoppgaver av spesialpedagogen. Bruker Salaby som litt tillegg. Anonymkode: 7c808...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #4 Del Skrevet 28. oktober 2024 Mitt barn bruker Campus Inkrement. Der er det presentasjon av tema også. Anonymkode: 9e047...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Meowmere skrev (11 timer siden): Hvilken alder er det snakk om? 3.-7. trinn. Tar gjerne i mot tips til ungdomstrinnet også. Mulig noen av elevene etterhvert kan jobbe med pensum fra 8. trinn. Anonymkode: faf96...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 29. oktober 2024 #6 Del Skrevet 29. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg vet ikke om det er differensiert, men tror det. Har et barn som bruker Skolestudio. Får matteoppgaver av spesialpedagogen. Bruker Salaby som litt tillegg. Anonymkode: 7c808...bca Skolestudio er en digital versjon av matteboka, rett og slett. Det er ikke noe ekstra der. Endret 29. oktober 2024 av Ny Bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #7 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg har brukt Skolestudio (med Multi smart øving), Skolen, Kikora, Campus Inkrement og Salaby. Av disse er det Campus Inkrement jeg liker best, men både den og Kikora er veldig ålreit mht. å nivådele. Anonymkode: de9d9...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #8 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har brukt Skolestudio (med Multi smart øving), Skolen, Kikora, Campus Inkrement og Salaby. Av disse er det Campus Inkrement jeg liker best, men både den og Kikora er veldig ålreit mht. å nivådele. Anonymkode: de9d9...2f3 Hvor gode er de på nivådeling? Fanger de opp og tilpasser om man ligger på andre årstrinn også? Anonymkode: 69238...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #9 Del Skrevet 30. oktober 2024 Campus, kikora, khan academy Anonymkode: 912e7...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #10 Del Skrevet 30. oktober 2024 Campus Inkrement har løypevalg omtrent som i slalombakken. Starter på grønn, så blå, så rød, så svart. Mulig det er 3 farger. Så kan man oppmuntre elevene til å prøve seg på neste farge når de er stødige i en. Og alle må ikke ta svartløypa. Anonymkode: 8234d...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #11 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor gode er de på nivådeling? Fanger de opp og tilpasser om man ligger på andre årstrinn også? Anonymkode: 69238...fe3 I Campus Inkrement velger man løype selv. Det er ikke slik at systemet følger med og sier «jeg ser du driver med algebra for 3.trinn, du burde se på oppgaver for 4.trinn» Anonymkode: 8234d...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 30. oktober 2024 #12 Del Skrevet 30. oktober 2024 Mine elever bruker Campus Inkrement, Salaby, Skolenmin, Aunivers, Multi Smart Øving / Multi / Skolestudio, Kikora, EnTo, Manabua, CodeMonkey og ScratchJr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå