Gå til innhold

Er det kjerring med høye støvletter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe meg et par høye støvletter til høst/vinter men har ikke eid et par på mange år og lurer på om jeg ser litt kjerring ut med de på? Har sett på Vagabond Frances 2.0. Kommer ikke å brukes til jeans men til skjørt/kjole med sorte strømpebukser. 

Hilsen kvinne (38), Oslo.

Anonymkode: 5c37c...e2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke det alle bruker nå da? Boots eller støvletter til langt opp på leggen?

Ankelstøvletter er kjerring. 

Anonymkode: 88996...ae9

• Liker 1
Skrevet

Kjerring stil er mer en helhetlig greie enn et spesefikt plagg/fottøy osv.

Styling har mye å si. Jeg er sannsynligvis ikke objektiv, men har flere parr støvletter med høyt skaft selv og opplever ikke at de gjør at min personlige stil ser kjerring ut. Ikke fått slik tilbakemelding fra andre heller men heller ofte komplimenter.

Anonymkode: 14622...366

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

det som er dritkult på en er ukult på en annen fordi de to har ulik stil.. Den som bærer det har mer å si enn hva de bærer liksom.. 

Anonymkode: 8ff1d...1d9

• Liker 3
Skrevet

Hvis du har lyst på, å finner, støvletter du liker, bør du være gammel nok til å velge selv om du vil gå med dem. 

Anonymkode: 70df5...14d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kjerring stil er mer en helhetlig greie enn et spesefikt plagg/fottøy osv.

Anonymkode: 14622...366

Ja 👏🏻

Et plagg kan se fantastisk ut på noen, og være ekstremt lite flatterende på andre. Et plagg i seg selv er ALDRI kjerring, alt avhenger av helheten; styling, hårfrisyre, kroppsfasong, holdning, sminke, tilbehør osv.

Anonymkode: 1c50b...ab8

• Liker 3
Skrevet

Atter en gang ; kjerring er ikke en stil men en status. 

Anonymkode: 82bdf...bea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Atter en gang ; kjerring er ikke en stil men en status. 

Ei kjerring er ei voksen kvinne. 

Anonymkode: 33397...142

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ei kjerring er ei gift kvinne i min dialekt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja,det er det jeg mener. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vurderer å kjøpe meg et par høye støvletter til høst/vinter men har ikke eid et par på mange år og lurer på om jeg ser litt kjerring ut med de på? Har sett på Vagabond Frances 2.0. Kommer ikke å brukes til jeans men til skjørt/kjole med sorte strømpebukser. 

Hilsen kvinne (38), Oslo.

Anonymkode: 5c37c...e2f

Absolutt ikke "kjerring stil"! 

Anonymkode: d6ec7...b4b

Skrevet

Høye støvletter er supertrendy denne sesongen, og jeg synes de aktuelle var veldig i tråd med det de største moteinfluencerne i Europa bruker nå. Så nei, ikke kjerring. Men enig med de andre om at det selvfølgelig kommer litt an på stylingen. 

Anonymkode: c28a7...e3e

Skrevet

Høye, klassiske og "rene" svarte støvletter blir aldri kjerring. Likevel må jeg si at jeg synes støvletter med enkelte typer detaljer fort kan få kjerringpreg. Det brede og store strikkfeltet bak på leggene på disse er en slik detalj. Hvis du har store legger: gå heller for en modell som har større vidde på skaftet i utgangspunktet. 

Anonymkode: d6b31...283

• Nyttig 2
Skrevet

For å være kjerring må man ha tre sønner.

Anonymkode: 16796...f0b

• Nyttig 1
Skrevet

Alt blir kjerring på overvektig dame 50+ med kjip hårsveis. Ingenting blir kjerring på søt 20åring.

Anonymkode: 01d1b...a37

Skrevet

Styr for all del unna sorte støvletter over skinny jeans. Det blir "santas ho"...

Anonymkode: 67a30...885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...