AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Veit jeg ikke burde, men jeg bare elsker potetgull og har en uopnet pose i skapet. Burde gå ned ti kg ( fra 90 til 80) men kommer ikke i gang... Anonymkode: 88d4e...134 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 SKal se TV, men skal ikke spise potetgull. Har ikke spist potetgull på snart 1 år. Kast posen, spis ei brødskive i stedet. Alt sitter i hodet. Anonymkode: b86fb...848 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nei, jeg har mange laster og kan spise mye snop - men potetgull har jeg rett og slett ikke sansen for. Spiste det før innimellom, men har aldri vært en stor favritt - hadde en pose liggende lege, Frosta med havsalt, dyr og liten pose, men den var gått ut dato og var ike god, så den gikk i søpla etter et par biter... Anonymkode: 48136...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #4 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nei. Spiser aldri når jeg ser på TV. Da regisrerer man jo ikke hva man putter i munnen en gang. Anonymkode: a270f...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 28. oktober 2024 #5 Del Skrevet 28. oktober 2024 Skulle gjerne gjort det, men jeg har ikke potetgull i huset 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #6 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ikke i kveld, og aldri potetgull. Men er stor sjokoladesynder selv. Og ser mer YouTube enn tv:) Anonymkode: e4827...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #7 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nei, slutta med det tullet for 5år siden. Skal heller KOSE meg med cottage cheese med frukt Anonymkode: 158f0...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #8 Del Skrevet 28. oktober 2024 TS, tips til snacks som er bedre og smaker godt (og er næringsnyttig): Del paprika i store skiver, evnt tykke skiver agurk. Smør på philadelphia ost, litt salt og pepper. Anonymkode: b86fb...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 28. oktober 2024 #9 Del Skrevet 28. oktober 2024 Har glemt å kjøpe potetgull. Min favoritt var Maarud Paprika, med dip til, men jeg synes det har blitt en rar bismak på den. Har merket det flere ganger. Noen andre som har tenkt over dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #10 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nei, i kveld har jeg vært på 3 km powerwalk med motbakke og har nå spist to brødskiver med brunost til kveldsmat. Det var min "utskeielse". Jogger også med å gå ned i vekt og komme meg i form. Chipsen sparer jeg til helga. Anonymkode: 4cd59...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #11 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veit jeg ikke burde, men jeg bare elsker potetgull og har en uopnet pose i skapet. Burde gå ned ti kg ( fra 90 til 80) men kommer ikke i gang... Anonymkode: 88d4e...134 Samme her, kunne skrevet dette selv! Hvilken potetgull spiser du ikveld? Her skal jeg spise maarud ost og løk 😁 Anonymkode: 539b6...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 28. oktober 2024 #12 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nei, men jeg har spist is som jeg har laget selv. Altfor stor porsjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 28. oktober 2024 #13 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg ELSKER potetgull. Men tenåringene er hjemme, og de får ikke gå I godteskuffen på ukedagene så da kan ikke jeg gjøre det heller 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #14 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ser på "Alt for Norge ,og spiser litt Maarud salt crunch.Spiser nesten aldri sjokolade,men chips må jeg ha av og til.😋 Anonymkode: 6113b...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #15 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser på "Alt for Norge ,og spiser litt Maarud salt crunch.Spiser nesten aldri sjokolade,men chips må jeg ha av og til.😋 Anonymkode: 6113b...56d Om det er salt Kims crunch du mener så tror jeg det er det beste potetgullet jeg vet om! Så enkelt og så sykt godt! Anonymkode: 22ee9...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 28. oktober 2024 #16 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Har ikke i skapet, ellers skulle jeg gomlet opp alt sammen.. på ca 45 min. Maarud som gjelder; "MAARUD så MAARUD. Kjenner/husker rekkefølgen på lanseringen av smaksvariantene. 1. salt. (mener dette kjente slagordet som vi kjenner så godt ble skapt av et reklame-byrå allerede da.) 2. ost og løk. 3. paprika. 4. salt og pepper 5. dill. (ble fort borte fra kolleksjonen.) 6. sour cream and onion. Dette er klassikerene. Ellers har en mengde varianter kommet og gått. (Vet ikke helt om det er slik enda, men med svært liten svart skrift skal man kunne lese hvilken gård potetene i din pose kommer fra.) Endret 28. oktober 2024 av PITTY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 28. oktober 2024 #17 Del Skrevet 28. oktober 2024 Potetgull har blitt så dyrt at jeg har sluttet å kjøpe det. Men se på tv skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #18 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om det er salt Kims crunch du mener så tror jeg det er det beste potetgullet jeg vet om! Så enkelt og så sykt godt! Anonymkode: 22ee9...71b Ja, Kims crunch var det , skrev visst feil.. Enig, det er den eneste sorten jeg kjøper nå. Anonymkode: 6113b...56d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 28. oktober 2024 #19 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nei, potetgull og sjokolade er forbeholdt lørdager her i huset. Og det klarer jeg å holde 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå