AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Vi har 2 barn hver og har de lik uke, så når ungene er hjemme er det ren avstandsforhold på oss. Men vi snakker kort sammen hver kveld ca 30 min på facetime, så vi får sett hverandre og tatt en liten prat, han sender God morgen melding hver morgen først, men så blir han stille helt til kvelden , er det bare fordi det er hektisk med 2 barn aktiviteter de skal følges opp på og slitsomt med 100% jobb i tillegg? men så kommer overtenkeren i meg, jeg klarer jo å snappe han i løpet av dagen og har akkurat lik situasjon som han mine er mindre så egentlig litt vanskeligerr hverdag med 100% jobb. Følte at han svarte på hver snap i begynnelsen men nå som forelskelses biten er over og han sier han Elsker meg føler jeg han er blitt med chill 😕 ? Overtenker jeg?venter mensen så kan det bare være jeg er ekstremt følsom? Vi har det ellers veldig fint når vi er sammen den uken når vi ikke har barna. Anonymkode: 9f1a1...89e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 Tror du overtenker. Dersom alt annet fungerer bra, hadde jeg ikke sett på dette som noe stort. Anonymkode: 74987...bd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Del Skrevet 28. oktober 2024 Det er helt normalt at det roer seg litt, du overtenker. Når man er trygge på hverandre trenger man ikke kontinuerlig kontakt hver time av hver dag. Dere holder jo jevnlig kontakt! Hver dag! Dere treffes og har det fint sammen. Synes ikke bare du overtenker, men er helt på bærtur her. Beklager at jeg er så krass, men mistenker det ikke trenger inn hvis ikke. Anonymkode: 83c7f...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #4 Del Skrevet 28. oktober 2024 Prøv å ikke tenke på det nå som du er i pms fasen, men om du ønsker mer fra han så må det kommuniseres. Anonymkode: f8302...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #5 Del Skrevet 28. oktober 2024 Et forhold KAN IKKE være like intenst som i starten, etter en periode. Det blir for voldsomt for de fleste. Folk som er forelsket trenger gjerne mindre søvn og mat, de får gjort mer og er mer på. Adrenalin og kjærlighetshormoner mater oss med energi. Skulle vi vært på denne "høy" følelsen i 20 år ville vi blitt utbrent etterhvert. Det er min teori. Så slapp av, og sov. Anonymkode: d2c9c...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #6 Del Skrevet 29. oktober 2024 Takk for alle svar , skal prøve og legge det vekk, han er som sagt veldig på når vi er sammen fysisk og kjæretegner holder hender etc når vi er ute osv, tror jeg bare er på bærtur som nevnt over her ja . Anonymkode: 9f1a1...89e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå