AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Skrevet 28. oktober 2024 Alle tanker i hodet jeg har om meg selv er negative. Som at jeg ikke ser bra ut, får til noe, feiler i det jeg gjør/ prøver å få til, sammenligner meg selv med andre.. Det er konstant og jeg klarer ikke komme meg ut av dette tankemønsteret. Jeg har til og med alltid fått høre at jeg er veldig pen og folk er imponert over min selvstendighet fra ung alder (flyttet når jeg var tenåring). Jeg er snill og omsorgsfull mot alle rundt meg, men klarer ikke behandle meg selv med samme kjærlighet. Hva gjør man da? Har 0 kontroll på hjernen min. Anonymkode: 2149c...767
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Skrevet 28. oktober 2024 Du kan begynne i det små med å jobbe med mestringsfølelsen, start med noe du aldri har gjort før og ikke slutt før du har fått det til, det kan være noe veldig enkelt som å strikke et skjerf hvis du aldri har strikka feks. Anonymkode: 8a94b...73b
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Skrevet 28. oktober 2024 Tenker at det er minst to ting som må til: Du må ønske endring og så øve mye. Anonymkode: 8e494...df0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå