AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #41 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg kom uten barnet, fortalte om alt det negative, og det skal mitt stakkars barn slippe å høre om. Så avtalte vi en ny time hvor barnet er med, slik at legen kan observere han. På de ti minuttene fikk hun ikke sett særlig mye, men dette var et krav for å få henvisningen gjennom. Anonymkode: 8bd70...310 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #42 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 19.26): Jo, det er jo ikke problemet, men jeg ønsker ikke at barnet skal måtte sitte å høre på at jeg beskriver at hen ikke har noen venner, stadig havner i krangler, i slåsskamper, ikke hører på beskjeder etc. etc. det er MYE og utelukkende negative beskrivelser om barnet. Jeg tenker det er helt unødvendig at barnet må sitte å høre på det. Jeg vil ikke føle at jeg kan snakke fritt med barnet mitt til stede. Jeg ser heller ikke hva en fastlege skulle få ut av dette. Det er ikke barnet som er bekymret for sin mulige ADHD det er vi og skolen. Det bør holde lenge at barnet må igjennom denne prosessen med personen som faktisk skal utrede hen. ts Anonymkode: 7d809...1f4 Men herregud. Ta med støydempende øretelefoner og la ungen høre på musikk. Det gjør jeg når jeg må snakke om barnet på legetimer. Anonymkode: 97459...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #43 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 19.56): Selvsagt ikke, det er jo stor forskjell på å få vite hva man faktisk har av diagnoser, og det å måtte høre på alle bekymringer mor har, men som kanskje ikke er en realitet. ts Anonymkode: 7d809...1f4 Sorry ass, men er du bare bekymret for adhd, så er det ikke adhd. Anonymkode: 97459...816 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå