Minnie00 Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hei! jeg sluttet på p-piller for 1 måned siden. fikk mensen som normalt og den varte i 7 dager. i går, (4/5) dager etter mensen fikk jeg positiv eggløsningstest, hadde samleie både dagene før positiv eggløsningstest og samme dagen. men i dag så har jeg begynt å blø? mensen kanskje? hva kan være årsaken til at jeg fikk mensen dagen etter positiv eggløsningstest? er dette normalt? håper på hjelp! hilsen engstelige meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ingen vet. Du kan ta en test om noen uker. Anonymkode: 9166b...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie00 Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen vet. Du kan ta en test om noen uker. Anonymkode: 9166b...497 men er det mulig at det er festeblødninger? aldri opplevd dette før🫢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 28. oktober 2024 #4 Del Skrevet 28. oktober 2024 Minnie00 skrev (6 minutter siden): Hei! jeg sluttet på p-piller for 1 måned siden. fikk mensen som normalt og den varte i 7 dager. i går, (4/5) dager etter mensen fikk jeg positiv eggløsningstest, hadde samleie både dagene før positiv eggløsningstest og samme dagen. men i dag så har jeg begynt å blø? mensen kanskje? hva kan være årsaken til at jeg fikk mensen dagen etter positiv eggløsningstest? er dette normalt? håper på hjelp! hilsen engstelige meg Du kan få positive test før mensen faktisk. Siden det bare er 1 mnd siden du sluttet på pillen så kan det bli kluss i flere mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #5 Del Skrevet 28. oktober 2024 Åå7 Minnie00 skrev (3 minutter siden): men er det mulig at det er festeblødninger? aldri opplevd dette før🫢 Ingen vet. Kan like gjerne være rift i skjeden. Anonymkode: 9166b...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie00 Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 28. oktober 2024 mommyaka skrev (Akkurat nå): Du kan få positive test før mensen faktisk. Siden det bare er 1 mnd siden du sluttet på pillen så kan det bli kluss i flere mnd jaa, da skjønner jeg litt mer. bare syns det var så rart å få mensen 5 dager etter forrige mens😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #7 Del Skrevet 28. oktober 2024 Det kan være kluss med syklus de tre første månedene etter man har sluttet med p-piller. Det er vanlig å få positiv eggløsningstest dagene før man får mensen. Anonymkode: 61c12...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #8 Del Skrevet 28. oktober 2024 Minnie00 skrev (45 minutter siden): Hei! jeg sluttet på p-piller for 1 måned siden. fikk mensen som normalt og den varte i 7 dager. i går, (4/5) dager etter mensen fikk jeg positiv eggløsningstest, hadde samleie både dagene før positiv eggløsningstest og samme dagen. men i dag så har jeg begynt å blø? mensen kanskje? hva kan være årsaken til at jeg fikk mensen dagen etter positiv eggløsningstest? er dette normalt? håper på hjelp! hilsen engstelige meg Det kan ta flere måneder etter man slutter på p-piller før man får regelmessig syklus. Og husk, det kan ta opptil 1 år å bli gravid, selv for friske prøvere, så prøv å senke skuldrene! Anonymkode: e4d27...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #9 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kroppen kan rote en stund etter pilleslutt. Så du må bare vente å se. Jeg kjenner igjen det at man prøver å finne gravidtegn i alt som skjer, men det har ingen hensikt å lete etter masse tegn. Det er få som får festeblødning (rundt 15%) og når du får symptomer skal du også kunne teste positivt. Anonymkode: d8b74...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #10 Del Skrevet 28. oktober 2024 Det tar ofte 6-12 måneder før alt stabiliserer seg etter pilleslutt. Positiv eggløsningstest betyr ikke eggløsning, bare stigning i LH hormonet. Og slikt kan svinge mye etter pilleslutt. Anonymkode: 95498...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #11 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det tar ofte 6-12 måneder før alt stabiliserer seg etter pilleslutt. Anonymkode: 95498...5ed 3 måneder, ikke 6-12 måneder "Hvor lenge det tar, vil variere, men ifølge Storbritannias National Health Service (NHS), kan menstruasjonssyklusen være uregelmessig i opptil tre måneder etter at du slutter å ta pillen. Det er viktig å huske på at det også kan ta lengre eller kortere tid." https://nhi.no/familie/graviditet/gravid-etter-p-piller Anonymkode: 61c12...6db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå