AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #121 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (3 timer siden): Du kan kalle det hva du vil, den ene mannen ble behandlet som et udyr mens den andre ble møtt med smil og varme kun basert på utseende. Vel. Flere ganger har jeg opplevd at menn kalte meg stygg, feit og det som verre er for å vinne en diskusjon på nett. Anonymkode: 500fd...ff8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #122 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (1 time siden): 20 henvendelser... kan velge og vrake. Dere kvinner har det så forbasket lett 🤣 Ikke stygge kvinner. Anonymkode: 500fd...ff8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #123 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det eneste du kan konkludere med i den videoen, er at de damene oppfører seg sånn og sånn ovenfor de mennene. Du er dum hvis du tror det kan overføres som fasit til alle verdens kvinner. Anonymkode: d77d2...0df * gjeeeesp * Anonymkode: 09c38...5ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #124 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er vel du som leker dum, som tror du vet hvordan alle kvinner tenker, Anonymkode: d77d2...0df Tja, det finnes sikkert noen kvinner som foretrekker overvektige, korte og skallede menn med kviser, men det er neppe særlig mange. Endret 28. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #125 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (4 timer siden): I denne videoen reagerer de veldig likt. Nemlig. Og det er fordi slike videoer er staget, for å vise poenget til den som har laget den, konklusjonen er bestemt på forhånd. Dette er ikke akkurat forskning. 😅 Anonymkode: a786b...324 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #126 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): * gjeeeesp * Anonymkode: 09c38...5ab Skjønner at logikk kjeder deg, men sånn er nu en gang verden... Anonymkode: d77d2...0df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #127 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nemlig. Og det er fordi slike videoer er staget, for å vise poenget til den som har laget den, konklusjonen er bestemt på forhånd. Dette er ikke akkurat forskning. 😅 Anonymkode: a786b...324 Dette er skjult kamera, damene vet ikke at det filmes. Endret 28. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #128 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (1 minutt siden): Dette er skjult kamera, de vet ikke at det filmes. 1. Du har ingen garanti for at det stemmer. 2. Dersom noen reagerer slik at det motbeviser poenget til filmskaperen vil disse selvsagt sorteres ut og ikke vises. Anonymkode: a786b...324 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #129 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 1. Du har ingen garanti for at det stemmer. Anonymkode: a786b...324 Dette er veldig populære folk på sosiale medier med mange videoer og følgere, det er autentisk. Endret 28. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #130 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 2. Dersom noen reagerer slik at det motbeviser poenget til filmskaperen vil disse selvsagt sorteres ut og ikke vises. Anonymkode: a786b...324 Det er faktisk noen få som viser mild interesse for han ene, dette blir vist frem. Statistikken og forskjellene på reaksjonene/kroppsspråk er allikevel åpenbare. Endret 28. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #131 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er i så fall mennene som gjør det lett for oss, og det ligger kun på dere, det er ikke vår skyld. Dere står fritt til å avvise, dere også. Anonymkode: d77d2...0df Ikke meg du siterte, altså, men den dagen jeg er i den situasjonen at jeg kan avvise noen skulle jeg likt å se. Det har aldri vært nødvendig. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Velge å vrake for sex, de færreste menn ønsker et seriøst forhold eller å binde seg til en tilfeldig dame på byen. Anonymkode: e4a29...b1a Fellesnevneren mellom bare sex og forhold er jo nettopp sex, så veien til forhold er jo også betraktelig kortere dersom man oppfattes som seksuelt attraktiv. Med det sagt endte jeg på sikt opp med et ekteskap etter en bytur, så alt er mulig. Anonymkode: d66de...96c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 29. oktober 2024 #132 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (10 timer siden): Det som er frustrerende er når damer benekter hvor viktig utseende er. Den mindre pene mannen har ikke sjans, det er en avsky reaksjon fra første milisekund, han har ikke rukket å vise personlighten sin, mens hos den andre mannen er det motsatt. Damene lyser opp fra første milisekund, selv om han er klein og sier "creepy" ting ler de og virker smigret for at han viser dem oppmerksomhet Hun ene damen som svarer "no time for ugly people" er sikkert en som prøver å fremstå som empatisk og grei i andre situasjoner og skriver at utseende ikke er viktig på internett forum. Dette fungerer ca likt for alle kjønn. Du får litt gratis drahjelp som visuelt pen, med at du slipper å jobbe like hardt for å komme på radaren - samtidig får du også veldig mange "falske matcher" du må avvise, som kløner til prosessen med å finne en partner. Altså dem som bare vil ha deg fordi du er kjekk/søt/whatever og ikke for den personen du er. De som er LITT pene har det nok enklest, hvor de slipper mesteparten av interessen som bare er overfladisk, samtidig som de ikke trenger jobbe seg ihjel i de tilfellene hvor det er en gjensidig god personlig match. Forøvrig skal en ta en redigert film med 1000 klyper salt. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 29. oktober 2024 #133 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (6 timer siden): 20 henvendelser... kan velge og vrake. Dere kvinner har det så forbasket lett 🤣 Ikke hvis 19 av dem bare er tull og tøys. Da er det bortkastet tid, og et problem mer enn en ressurs. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #134 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke stygge kvinner. Anonymkode: 500fd...ff8 Ikke middels pene kvinner heller. De fleste har nok aldri opplevd å bli sjekket opp i virkeligheten. Datingapper blir noe annet, men også der blir kvinner svært ofte avvist av menn når de får se dem i virkeligheten. Anonymkode: 7463d...75b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #135 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke meg du siterte, altså, men den dagen jeg er i den situasjonen at jeg kan avvise noen skulle jeg likt å se. Det har aldri vært nødvendig. Fellesnevneren mellom bare sex og forhold er jo nettopp sex, så veien til forhold er jo også betraktelig kortere dersom man oppfattes som seksuelt attraktiv. Med det sagt endte jeg på sikt opp med et ekteskap etter en bytur, så alt er mulig. Anonymkode: d66de...96c Men det er jo kun din virkelighet. Det gjelder ikke alle menn. Jeg har flere kompiser som har avvist damer. Og jeg har venninner som aldri har fått oppmerksomhet og aldri har avvist. Så denne tråden her bygger jo ikke på en universell fasit slik ts vil ha det til. Han vil ha det til å være sånn i samtlige tråder han legger ut. Han ser et klipp på YouTube, og gir alle verdens damer ansvar for at enkelte menn aldri får oppmerksomhet. Det er sjåvinistisk og barnslig. Anonymkode: d77d2...0df 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 29. oktober 2024 #136 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (15 timer siden): I denne videoen utføres det et eksperiment. To unge menn prøver seg på 100 damer ute på byen. Den ene regnes for å være en mindre pen mann og den andre regnes for å være en klassisk pen mann, ingen av dem har mye selvtillit og de er begge sosialt klønete i måten de går frem på. Forskjellen på måten de blir behandlet på er veldig stor, selv når den pene mannen blir avvist gjøres det på en vennlig måte og med et smil, det er tydelig at mange av damene er glad for oppmerksomheten og lyser opp i øyeblikket de ser han, mens noen av damene løper vekk fra den mindre pene mannen, kaller han fæle ting og behandler han veldig dårlig. Ignorer "Chad" og "sub5" lingoen, som jeg vet samtlige her misliker og vil henge seg opp i stedet for å diskutere saken. Det er er resultatene her som teller. Og kjekke menn tjener mer i løpet av livet enn mindre kjekke menn. Som handler om hvordan menn behandler andre menn. Eller hvordan mennesker behandler andre mennesker. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #137 Del Skrevet 29. oktober 2024 Dette gjelder menn i mye større grad enn damer. Den store forskjellen er vel hva som kan veie opp. For kvinner kan intelligens, interessant jobb, økonomi og utadvendthet veie opp. For menn er det motsatt. Til mer intelligent, interessant, utadvendt og økonomisk uavhengig en kvinne er, til viktigere er det at hun er pen for å bli valgt. En mindre pen dame velges stort sett bare om mannen kan føke seg overlegen og kontrollere henne. Anonymkode: f7a7e...636 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 29. oktober 2024 #138 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (8 timer siden): Dette er veldig populære folk på sosiale medier med mange videoer og følgere, det er autentisk. Populære folk på sosiale medier har dette som erverv. Det vil si at dem har behov å skape trafikk, som dem selvfølgelig får lettere ved å for eksempel skape polarisering. PS. Har du reflektert at det handler om noe helt annet vedrørende utseende enn kjekk? Som "skummel" for eksempelvis? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #139 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (8 timer siden): Dette er skjult kamera, damene vet ikke at det filmes. Så de publiserer det ulovlig? Anonymkode: c7779...946 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #140 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (15 timer siden): I denne videoen utføres det et eksperiment. To unge menn prøver seg på 100 damer ute på byen. Den ene regnes for å være en mindre pen mann og den andre regnes for å være en klassisk pen mann, ingen av dem har mye selvtillit og de er begge sosialt klønete i måten de går frem på. Forskjellen på måten de blir behandlet på er veldig stor, selv når den pene mannen blir avvist gjøres det på en vennlig måte og med et smil, det er tydelig at mange av damene er glad for oppmerksomheten og lyser opp i øyeblikket de ser han, mens noen av damene løper vekk fra den mindre pene mannen, kaller han fæle ting og behandler han veldig dårlig. Ignorer "Chad" og "sub5" lingoen, som jeg vet samtlige her misliker og vil henge seg opp i stedet for å diskutere saken. Det er er resultatene her som teller. Usikker på hva du vil med dette innlegget.. Det gjelder ofte for damer og menn, det! På den andre siden, det var da ingen av de mennene som var uattraktiv. Den ene såg veldig sur og overlegen ut, han hadde ikke jeg valgt. Jeg går for sjarm og utstråling. Anonymkode: c14b2...396 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå