askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #101 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man må brutalt avvise menn. Ellers gir de seg ikke. Anonymkode: d68f5...a3e Bare de stygge mennene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #102 Del Skrevet 28. oktober 2024 I en setting slik som dette, med direkte sjekking, så er det bare naturlig. Kvinner kan ikke si ja til alle som henvender seg, hvordan skulle det gått an? På en bråkete bar eller disko så blir det ofte utseendet som er kriteriet. Men i virkelighetens verden så blir folk kjent først, og så forelsker de seg kanskje, og det skjer faktisk med de aller fleste i løpet av livet. Så slapp av. Snakk med naboen, kollegaen, venninnene, din søsters venninner, de du treffer i alle mulige sammenhenger, så ordner det seg nok. Anonymkode: e8551...a64 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #103 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På en bråkete bar eller disko så blir det ofte utseendet som er kriteriet. Anonymkode: e8551...a64 Ja vel? Med andre ord, ute blant folk. Meningsløs kommentar. Endret 28. oktober 2024 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 28. oktober 2024 #104 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Gadd ikke se videoen, men det burde ikke komme som en overraskelse at pene mennesker basert på førsteinntrykk lettere kommer i kontakt med mennesker fra motsatt kjønn. I hvilken grad utseende spiller en rolle fra eller til er veldig individuelt, men til syvende og sist har vi alle enkelte preferanser. Og jo mer populær og pen du er selv jo høyere blir gjerne preferansene. Burde ikke være en sensasjon det heller. Den gode nyheten er at alle mennesker har mulighet til å fremstå bedre. Det kan være slanking, trening, kosthold, stell og klær rundt overfladiske grep.... men ikke minst (!!!) holdning, temperament, atferd, glimt i øyet, humor, trygghet, omtanke, empati osv. Faktisk er sistnevnte det aller viktigste. For mennesker flest ser ikke jævlig ut, selv om de ofte tror det. De som ser dårlig ut undervurderer ofte seg selv, og det går utover personlighet og fremstråling. Det nytter altså ikke lene seg tilbake og "bevise" at verden er så overfladisk når den faktisk ikke er det når det gjelder. Med mindre du jager etter mennesker du ikke innfrir preferansene på. Men da fungerer du selv som anker for din egen framdrift. Særlig om du ikke gidder å ta grep for å møte de du selv søker etter. Det går an for en frosk å finne en prins/prinsesse, men da må man ikke fremstå som en frosk. Endret 28. oktober 2024 av Bombasi 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #105 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (1 minutt siden): Ja vel? Ja, hvis man får 10-20 henvendelse i løpet av kvelden så kan man ikke si ja til alle. Som regel avvise man alle. Men den «stygge» kan skille seg ut ved å være morsom, høflig, hyggelig osv. Det spiller så klart også en rolle på hvilken måte henvendelsen skjer. Det er dessuten ikke entydig hvilken type utseende man synes er attraktivt. Noen liker en type, andre liker en annen. Men det finnes noen der ute for de aller fleste. Hvis du verken har utseendet med deg, ikke er sjarmerende, ikke god til å danse, klønete til å prate, - ja, da bør du treffe kvinner på andre steder enn utesteder. Anonymkode: e8551...a64 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #106 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er dessuten ikke entydig hvilken type utseende man synes er attraktivt. Noen liker en type, andre liker en annen. Anonymkode: e8551...a64 Det er veldig entydig i denne videoen, ikke gaslight nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #107 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, hvis man får 10-20 henvendelse i løpet av kvelden så kan man ikke si ja til alle. Som regel avvise man alle. Anonymkode: e8551...a64 20 henvendelser... kan velge og vrake. Dere kvinner har det så forbasket lett 🤣 Endret 28. oktober 2024 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #108 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (7 minutter siden): Det er veldig entydig i denne videoen, ikke gaslight nå. Det eneste du kan konkludere med i den videoen, er at de damene oppfører seg sånn og sånn ovenfor de mennene. Du er dum hvis du tror det kan overføres som fasit til alle verdens kvinner. Anonymkode: d77d2...0df 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #109 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (5 minutter siden): 20 henvendelser... kan velge og vrake. Dere kvinner har det så forbasket lett 🤣 Det er i så fall mennene som gjør det lett for oss, og det ligger kun på dere, det er ikke vår skyld. Dere står fritt til å avvise, dere også. Anonymkode: d77d2...0df 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #110 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det eneste du kan konkludere med i den videoen, er at de damene oppfører seg sånn og sånn ovenfor de mennene. Du er dum hvis du tror det kan overføres som fasit til alle verdens kvinner. Anonymkode: d77d2...0df Du fortsetter å leke dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 28. oktober 2024 #111 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (4 timer siden): Ja jeg vet, men menn legger ikke skjul på at de fokuserer mye på utseende. Vi damer bryr oss om utseende vi også! Men personlighet er jo uansett viktigst. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 28. oktober 2024 Forfatter #112 Del Skrevet 28. oktober 2024 Charlene87 skrev (4 minutter siden): Vi damer bryr oss om utseende vi også! Men personlighet er jo uansett viktigst. Den mindre pene mannen har ikke sjans, det er en avsky reaksjon fra første milisekund, han har ikke rukket å vise personlighten sin, mens hos den andre mannen er det motsatt. Damene lyser opp fra første milisekund, selv om han er klein og sier "creepy" ting ler de og virker smigret for at han viser dem oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 28. oktober 2024 #113 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Som mindre penger dame er jo ikke dette ukjent. At pene mennesker får behandling generelt er noe jeg selv har følt mye på. Jeg har gått ned 120 kg, og for å si det slik; nå jeg får hjelp, folk ser på meg på en annen måte, jeg blir ikke ignorert osv. Og det er stort sett alltid menn som oppfører seg slik. Å være stygg og overvektig er ikke akkurat noe trekkplaster. En ukjent mann mente at slike som meg ikke burde leve. Så vel. Dette er jo ikke bare et problem for menn spesielt. Endret 28. oktober 2024 av SPOCA 4 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #114 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (53 minutter siden): 20 henvendelser... kan velge og vrake. Dere kvinner har det så forbasket lett 🤣 Velge å vrake for sex, de færreste menn ønsker et seriøst forhold eller å binde seg til en tilfeldig dame på byen. Anonymkode: e4a29...b1a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #115 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (1 time siden): Bare de stygge mennene Topp 10% er skjeldent de som tyr til grenseoverskridende oppførsel og tar i de aller fleste tilfeller et høflig nei bedre. Finnes unntak spesielt når alkohol er involvert, da må mann være brutal mot alle mann ikke er interessert i uavhengig av utseende. Mange menn forstår ikke et nei. Disse ødelegger for normale menn. Anonymkode: e4a29...b1a 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #116 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er ikke bare kvinner. Pretty privelige er en greie dessverre. Leste en studie en gang at selv babyer reagerer negativt på uattraktive mennesker. Anonymkode: fc936...b4d Ja det har jeg hørt, derfor varjeg så nervøs første gangen jeg møtte tantebarnet i tilfelle jeg ser ut som et monster i hans øyne. Det går fint 😊 Anonymkode: c7779...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #117 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hahaha…. Du gir deg liksom aldri med dette @askjiir 😂😂 Stamina har du i hvertfall, det skal du ha for Anonymkode: 8f9db...44b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #118 Del Skrevet 28. oktober 2024 Det er tt sånn for alle ts, ikke bare menn. Det er en grunn for at mange ser ned på segselv om de føler seg uatraktive, skjønnhet er kjempe viktig i samfunnet vårt. Alle som ikke blir oppfattet pene vil nok kjenne på det. Jeg har kjennt på det. Blitt mobbet litt på bussen, når en gutt/mann har lagt meg til som venn eller kontaktet meg på nett(gutter/menn vi kjenner) og jeg har fortalt det til ei venninne eller søster, så er de bestandig i tvil, sympatiserende og usikker stemme og tror det er et uhell. Sist det skjedde brukte søsteren min lang tid på å lure på hvorfor han ikke snakket med henne istede når en 2 helger på rad kontaktet meg. (Jeg trodde ikke det var kjærlighet og jeg vet i ettertid at han mente det) Nå er hun overasket over at jeg en jul da vi så på en profil av en i slekta vi ikke kjenner som de snakket om at så skummel ut, at jeg føler han ser ut som meg, og at jeg føler jeg ser ut som et monster. Så ble de sympatiserende på nytt, og har i ettertid prøvd å komplimenter meg, men det er ikke ektefølt. Jeg gir dem ektefølt komplimenter når jeg tenker nesen din er så søt, så fin du er i den fargen, briller er så klassisk på deg. Men når de sier noe er de så usikker. Mamma prøvde seg på en, du har noen trekk fra en fin skuespiller fra en serie jeg likte da vi var yngre, men som hun tilfeldigvis ikke husket. Hun har neppe noen sinne sett den serien, og jeg sjekket, null likhet. Men det varmet for forsøket, selv om jeg vet jeg er litt mer på uhyre siden enn dem. Alltid vært, vil alltid være. Anonymkode: c7779...946 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #119 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er tt sånn for alle ts, ikke bare menn. Det er en grunn for at mange ser ned på segselv om de føler seg uatraktive, skjønnhet er kjempe viktig i samfunnet vårt. Alle som ikke blir oppfattet pene vil nok kjenne på det. Jeg har kjennt på det. Blitt mobbet litt på bussen, når en gutt/mann har lagt meg til som venn eller kontaktet meg på nett(gutter/menn vi kjenner) og jeg har fortalt det til ei venninne eller søster, så er de bestandig i tvil, sympatiserende og usikker stemme og tror det er et uhell. Sist det skjedde brukte søsteren min lang tid på å lure på hvorfor han ikke snakket med henne istede når en 2 helger på rad kontaktet meg. (Jeg trodde ikke det var kjærlighet og jeg vet i ettertid at han mente det) Nå er hun overasket over at jeg en jul da vi så på en profil av en i slekta vi ikke kjenner som de snakket om at så skummel ut, at jeg føler han ser ut som meg, og at jeg føler jeg ser ut som et monster. Så ble de sympatiserende på nytt, og har i ettertid prøvd å komplimenter meg, men det er ikke ektefølt. Jeg gir dem ektefølt komplimenter når jeg tenker nesen din er så søt, så fin du er i den fargen, briller er så klassisk på deg. Men når de sier noe er de så usikker. Mamma prøvde seg på en, du har noen trekk fra en fin skuespiller fra en serie jeg likte da vi var yngre, men som hun tilfeldigvis ikke husket. Hun har neppe noen sinne sett den serien, og jeg sjekket, null likhet. Men det varmet for forsøket, selv om jeg vet jeg er litt mer på uhyre siden enn dem. Alltid vært, vil alltid være. Anonymkode: c7779...946 Menn kontakter meg nærmest aldri så det også er sagt. Jeg er hun som ikke hadde blitt kidnappet fordi jeg ikke er attraktiv nok. Har bestandig vært over gjennomsnittlig trygg fra menn å fått gå ifre. Til å med når det er anonymt, blir jeg ikke kontaktet av disse mennene damer sier de blir rennt ned av. Jeg har hatt kjærester, men prøvde meg selv. Å den første vet jeg ikke likte meg, som jeg heller ikke gjorde til han. Han sa hvem han likte, så sa han at jeg minnet om ei jeg så på han at han ikke likte. Han likte typisk pen. Aldri blitt bedt på date, opplevd en være forelsket i meg, å han er jo kjekk nok men jeg ser han dater kvinner mindre pene enn meg igjen. Det var slemt skrevet av meg. Anonymkode: c7779...946 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #120 Del Skrevet 28. oktober 2024 askjiir skrev (53 minutter siden): Du fortsetter å leke dum. Det er vel du som leker dum, som tror du vet hvordan alle kvinner tenker, selv om folk sier deg i mot. Du lever ikke våre liv. Anonymkode: d77d2...0df 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå