Gå til innhold

Eksperiment viser hvor forskjellig menn blir behandlet av damer kun basert på utseende

askjiir

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er i så fall deres problem, ikke damene som står fritt til å velge akkurat de mennene de vil ha. Dere har ikke krav på dem...

Anonymkode: d77d2...0df

Ja det er disse mennene sitt problem og det er mange av dem, har du noe mer genial innsikt?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (6 minutter siden):

Hvis en mindre pen dame kommer bort til en gjennomsnittlig mann vil han mest sannsynlig ikke reagere slik disse damene i videoen gjør.

Det er ikke så mange norske kvinner/jenter som vil reagere sånn heller. Kanskje noen mean girls i tenårene, men hvem bryr seg om hva sånne sier og gjør?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Ja det er disse mennene sitt problem, har du noe mer genial innsikt?

Neida, du demonstrer alt jeg egentlig tenker å si, helt selv. Usympatisk type, du. Ikke rart du ikke får deg dame. Men for all del, bare fortsett. Så slipper damene å ha noe med deg å gjøre, som har sånne holdninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (4 minutter siden):

Kom med noe å melde hvis du er uenig da. Det er jo derfor vi er på ett diskusjonsforum.

Poenget er at når du tyr til stempel så er du like nyttig som Trump-tilhengere når de stempler meningsmotstandere som kommunister. Når nedlatende sekkebegrep erstatter meningsfull diskusjon så er det bortkastet å bruke mer tid.

Anonymkode: 37f4f...13f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neida, du demonstrer alt jeg egentlig tenker å si, helt selv. Usympatisk type, du. Ikke rart du ikke får deg dame. Men for all del, bare fortsett. Så slipper damene å ha noe med deg å gjøre, som har sånne holdninger. 

Hvilken holdninger? Jeg ser jo resultatene i denne videoen.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Poenget er at når du tyr til stempel så er du like nyttig som Trump-tilhengere når de stempler meningsmotstandere som kommunister. Når nedlatende sekkebegrep erstatter meningsfull diskusjon så er det bortkastet å bruke mer tid.

Neida,så ille er det ikke. Incels er i vinden for tiden. Meget populært å hate på kvinner.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (28 minutter siden):

Dette er de peneste mennene. Som regel er menn bare glad for å få oppmerksomhet

Menn flest oppfatter nok ikke at ei uattraktiv kvinne prøver seg som "få oppmerksomhet". Men noen blir ikke blir sinte, bare forvirret. 

Anonymkode: 3606c...854

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 minutter siden):

Hvilken holdninger? Jeg ser jo resultatene i denne videoen.

For det er en fasit🙄🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (2 minutter siden):

Neida,så ille er det ikke. Incels er i vinden for tiden. Meget populært å hate på kvinner.

Jo, jeg synes at du er ganske ille. Om du selv synes du er et flott bidrag til debatten så har du det felles med en lang rekke grupper av mer og mindre spiselig karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jo, jeg synes at du er ganske ille. Om du selv synes du er et flott bidrag til debatten så har du det felles med en lang rekke grupper av mer og mindre spiselig karakter.

Men du tilfører jo ingenting til debatten selv. Nå blir jo hele debatten fyllt opp av søppel fordi du ikke liker ett begrep.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (23 timer siden):

Menn med gjennomsnittlig utseende oppfører seg som regel greit hvis de får oppmerksomhet, selv om damen ikke er noen topp modell

Alvorlig talt, lytt litt til det kvinner forteller. Det er trossalt vi som lever som kvinner. 

De fleste oppfører seg akseptabelt til godt, men det finnes også dem som ikke gjør det av begge kjønn, og pene menn er virkelig ikke dem som oppfører seg mest dårlig. Det det sinte og bitre menn som oftest gjør. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva slags damer prøver denne mannen som blir så brutalt avist seg på? Er de over hans league? Har han prøvd seg på damer på eget nivå?

Erfaring som kvinner. Menn som driver med direkte sjekking er ofte svært vanskelige å riste av seg med en høflig avvisning. Unntaket er menn som er svært heldige med utseende da de skjeldent driver med den slags sjekking eller får så mye avslag. Gir mannen utrykk for at han bakker vekk ved avslag så vil han oftere få et positivt avslag eller kanskje score.

Menn som blir smilt til osv og høflig avvist har en tendens til å bli imposlitne og noen direkte skumle. Det er tydelig at de mennene som oftest blir slik er av typen som ikke er blandt top 10% av menn. Å være ufyselig er en taktikk kvinner ofte bruker for å fort komme seg fort ut av en ubehagelige situasjon. Det er ikke ideelt eller ønskelig men etter at fremmede menn, spesielt på byen tar seg friheter som å klå, kysse, presse seg fysisk på eller bli agressive ved hyggelig avvisning sier det seg selv at mann slutter med det.

Jeg har også opplevd at menn jeg har måttet ha en naturlig interaksjon med gjennom studier eller jobb plutselig kan bli svært ubehagelige etter å ha prøvd seg på å ta relasjonen videre. Hadde en jeg avviste høflig flere ganger og som fortsatte å prøve seg i over et 1 år. Jeg ble tilslutt lei og avviste vedkommende brutalt og har ikke hørt noe mer siden.

Når jeg jobbet i service yrke så var jeg pliktig til å være høflig og yte service. Dette tok dessverre enkelte menn som at jeg var interessert i dem. Har hatt flere svært ubehagelige episoder på jobb.

Brutal og slem avvisning er en forsvar taktikk mange kvinner bruker for å komme seg fort ut av ubehagelig situasjoner. Ofte er det tidligere erfaring eller magefølse som styrer dette. Dessverre er det mange nok menn som er en trussel mot kvinner og de ødelegger for flertallet av menn som respekterer kvinner og ikke seksuelt trakassere kvinner eller er agresive, bruker vold osv.

Er en grunn til at det er et enormt flertall kvinner som føler seg tryggere i møte med en bjørn enn en mann, viss de er alene i skogen. For de som har fått med seg dette spørsmålet som trendet en stund i sosiale medier.

Viss menn skal lykkes med sjekking på åpen gate, utested osv er det viktig å få kvinnen til å føle seg trygg og i kontroll over situasjonen. Naturlig sjarm hjelper enormt på dette. Også en naturlig setting som ikke føles direkte som sjekking. I det kvinnen senker garden din har mannen en real sjans uavhengig av utseende.

Anonymkode: e4a29...b1a

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Pondus er det morsomt at Jokke er så sinnsykt desperat at han tar hva som helst av lite attraktive damer. For ingen andre menn synes det er sexy eller en gang nøtralt å få et tilbud av "Ponny-Petra" og alle de andre rare og sprø damene som han ligger med. 

Anonymkode: 3606c...854

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (49 minutter siden):

Hvis menn ikke viet kvinner oppnmerksomhet ville kvinner blitt høylytte de også. Du trenger ikke å være så pen som kvinne for å få oppmerksomhet.

Jeg får ikke akkurat noe oppmerksomhet, og jeg vet at det er siden jeg ikke er å regne som pen. Har akseptert det, og skriker ikke høylytt av hvor urettferdig det er. Det er bare slik livet er. Menn ønsker «digge damer», og jeg faller ikke i den kategorien.

Anonymkode: dcf35...be4

• Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 timer siden):

I denne videoen utføres det et eksperiment. To unge menn prøver seg på 100 damer ute på byen. Den ene regnes for å være en mindre pen mann og den andre regnes for å være en klassisk pen mann, ingen av dem har mye selvtillit og de er begge sosialt klønete i måten de går frem på. Forskjellen på måten de blir behandlet på er veldig stor, selv når den pene mannen blir avvist gjøres det på en vennlig måte og med et smil, det er tydelig at mange av damene er glad for oppmerksomheten og lyser opp i øyeblikket de ser han, mens noen av damene løper vekk fra den mindre pene mannen, kaller han fæle ting og behandler han veldig dårlig.

Ignorer "Chad" og "sub5" lingoen, som jeg vet samtlige her misliker og vil henge seg opp i stedet for å diskutere saken. Det er er resultatene her som teller. 

Det er da det samme med kvinner. Er man stygg eller feit får man ikke oppmerksomhet. Til og med på jobb tynne damer klarer seg bedre i arbeidslivet. Tenk på det du

Anonymkode: ec995...a79

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (2 timer siden):

De gjør det på internett, sier uttalige ganger at utseende hos mannen ikke er viktig når virkeligheten er stikk motsatt.

De fleste møter ikke folk på byen, men i settinger der man blir kjent med personen.

Jeg er forøvrig like avvisende uansett hvem som kommer bort på byen. Er ikke der for å sjekke, kun for å danse med venner 💃

Du har vært med diskusjoner der du har fått det forklart med teskje, hvordan folk og også kvinner fungerer.

Dette blir bare tragisk.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Så hva slags damer prøver denne mannen som blir så brutalt avist seg på? Er de over hans league? Har han prøvd seg på damer på eget nivå?

Erfaring som kvinner. Menn som driver med direkte sjekking er ofte svært vanskelige å riste av seg med en høflig avvisning. Unntaket er menn som er svært heldige med utseende da de skjeldent driver med den slags sjekking eller får så mye avslag. Gir mannen utrykk for at han bakker vekk ved avslag så vil han oftere få et positivt avslag eller kanskje score.

Menn som blir smilt til osv og høflig avvist har en tendens til å bli imposlitne og noen direkte skumle. Det er tydelig at de mennene som oftest blir slik er av typen som ikke er blandt top 10% av menn. Å være ufyselig er en taktikk kvinner ofte bruker for å fort komme seg fort ut av en ubehagelige situasjon. Det er ikke ideelt eller ønskelig men etter at fremmede menn, spesielt på byen tar seg friheter som å klå, kysse, presse seg fysisk på eller bli agressive ved hyggelig avvisning sier det seg selv at mann slutter med det.

Jeg har også opplevd at menn jeg har måttet ha en naturlig interaksjon med gjennom studier eller jobb plutselig kan bli svært ubehagelige etter å ha prøvd seg på å ta relasjonen videre. Hadde en jeg avviste høflig flere ganger og som fortsatte å prøve seg i over et 1 år. Jeg ble tilslutt lei og avviste vedkommende brutalt og har ikke hørt noe mer siden.

Når jeg jobbet i service yrke så var jeg pliktig til å være høflig og yte service. Dette tok dessverre enkelte menn som at jeg var interessert i dem. Har hatt flere svært ubehagelige episoder på jobb.

Brutal og slem avvisning er en forsvar taktikk mange kvinner bruker for å komme seg fort ut av ubehagelig situasjoner. Ofte er det tidligere erfaring eller magefølse som styrer dette. Dessverre er det mange nok menn som er en trussel mot kvinner og de ødelegger for flertallet av menn som respekterer kvinner og ikke seksuelt trakassere kvinner eller er agresive, bruker vold osv.

Er en grunn til at det er et enormt flertall kvinner som føler seg tryggere i møte med en bjørn enn en mann, viss de er alene i skogen. For de som har fått med seg dette spørsmålet som trendet en stund i sosiale medier.

Viss menn skal lykkes med sjekking på åpen gate, utested osv er det viktig å få kvinnen til å føle seg trygg og i kontroll over situasjonen. Naturlig sjarm hjelper enormt på dette. Også en naturlig setting som ikke føles direkte som sjekking. I det kvinnen senker garden din har mannen en real sjans uavhengig av utseende.

Anonymkode: e4a29...b1a

Merkelig at ingen brutalt avviser den pene mannen i videoen, kun den mindre pene mannen 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 time siden):

Empati kanskje? Og ja det er mange menn som føler seg truffet.

Du virker ikke spesielt empatisk selv, TS. Virker som om du bør jobbe med deg selv

Anonymkode: 837bd...d6d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 minutter siden):

Merkelig at ingen brutalt avviser den pene mannen i videoen, kun den mindre pene mannen 🤷‍♂️

Jeg kan finne mange videoer der kvinner kler seg stygt og sminker seg styggere, får avslag også pynter de seg og samme mannen er plutselig interessert. Man finner det man vil på internett. 

Anonymkode: 837bd...d6d

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må brutalt avvise menn.

Ellers gir de seg ikke.

Menn tar all positiv oppmerksomhet til seg som en evt mulighet de har. Det er slitsomt.

Anonymkode: d68f5...a3e

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...