Gå til innhold

Eksperiment viser hvor forskjellig menn blir behandlet av damer kun basert på utseende

askjiir

Anbefalte innlegg

askjiir skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg spurt menn hadde resultatene vært mer generøst fordelt. Kvinner er mye mer kresen.

Det handler jo om at menn har sex med folk de ikke finner attraktive også. Og at de synes det er greit å ha sex med 16-20 åringer, uansett hvor gamle de selv er. Ikke skyld på kvinner for alt menn gjør

Anonymkode: 837bd...d6d

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

askjiir skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg spurt menn hadde resultatene vært mer generøst fordelt. Kvinner er mye mer kresen.

Det er misvisende. Menn er kresne de også.

Anonymkode: c7779...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men alle oppegående mennesker gjør jo allerede det du nevner her. Det her er jo bare et minstekrav av anstendighet hvis man er over 16 år.

Anonymkode: 34498...33c

Nei, ta en titt neste gang du er ute i butikken, trafikken eller på et kjøpesenter. Ingen ser andre enn seg selv. Jo eldre, jo verre. 

Alle oppegående mennesker burde gjøre dette, men nesten ingen gjør det. 

Anonymkode: cf30c...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Prøv å vær grei mot oss som andre er, å se hvordan ting endrer seg for

Kvinner bryr seg ikke om en "snill uattraktiv mann" Hvorfor tror de de slåss om å komme til sengs med de kjekke drittsekkene? 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i all verden blir sammen med en de ikke finner attraktiv?? 🤣 Kjærlighet handler ikke om veldedighet. 

Når det er sagt kan man bli tiltrukket av menn som ikke er vakre, men som har mye karisma eller har noe annet ved seg som gjør dem interessante. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Kvinner bryr seg ikke om en "snill uattraktiv mann" Hvorfor tror de de slåss om å komme til sengs med de kjekke drittsekkene? 

Har aldri sloss om kjekke drittsekker. De drittsekkene jeg har ligget med har jeg stort sett hatt helt for meg selv. Null konkurranse om beinet der. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (3 minutter siden):

Men du er jo ikke snill! Du har et så foraktelig kvinnesyn at det ikke finnes en kvinne i verden som kommer til å ville ha deg. 

Og som mange har sagt før: Se deg om! Det kryr av uattraktive menn med dame.

Anonymkode: bfeb5...4fd

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (2 minutter siden):

Har aldri sloss om kjekke drittsekker. De drittsekkene jeg har ligget med har jeg stort sett hatt helt for meg selv. Null konkurranse om beinet der. 

Ja fordi du er den peneste av alle damene ikke sant? Sympatisk.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du er jo ikke snill! Du har et så foraktelig kvinnesyn at det ikke finnes en kvinne i verden som kommer til å ville ha deg. 

Jeg har ingen grunn til å være snill, det hadde ikke hjulpet om jeg var det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMK skrev (Akkurat nå):

Hvem i all verden blir sammen med en de ikke finner attraktiv?? 🤣 Kjærlighet handler ikke om veldedighet. 

Når det er sagt kan man bli tiltrukket av menn som ikke er vakre, men som har mye karisma eller har noe annet ved seg som gjør dem interessante. 

Synes disse mennene er svært, svært manipulerende. Det handler ikke om forståelse i det hele tatt, det handler om menn med null sperrer. 

Anonymkode: ed02d...fe7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Ja fordi du er den peneste av alle damene ikke sant, sympatisk.

På ingen måte. Jeg er nok ganske ordinær. Liten og litt "rulten". Kan kanskje gå for å være morsom, blid og søt på gode dager. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er ikke fornøyd før han har en top notch dame han kan behandle som dritt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er ikke fornøyd før han har en top notch dame han kan behandle som dritt. 

Og selv da blir han sur, fordi damen ikke ønsker å bli behandlet som dritt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, ta en titt neste gang du er ute i butikken, trafikken eller på et kjøpesenter. Ingen ser andre enn seg selv. Jo eldre, jo verre. 

Alle oppegående mennesker burde gjøre dette, men nesten ingen gjør det. 

Anonymkode: cf30c...de2

Altfor risikabelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er misvisende. Menn er kresne de også.

Synes du det er rart? Jeg ber dem som legger seg etter meg utelukkende for åssen jeg ser ut om å lete etter meg i skogen mens jeg venter i godstolen inne.

Dette er en fæl uting og trend som gjelder begge kjønn. Det går like mye begge veier uansett kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (5 minutter siden):

Jeg har ingen grunn til å være snill, det hadde ikke hjulpet om jeg var det. 

Det er red flag.

Hvem skal bli sammen med noen som må ha en grunn til å være snill? 

Grunnmuren bør være snill, så blir man frekk når man har grunn til det, ikke fiendtlig først det er utrygt og ukoslig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ingar-André skrev (Akkurat nå):

Synes du det er rart? Jeg ber dem som legger seg etter meg utelukkende for åssen jeg ser ut om å lete etter meg i skogen mens jeg venter i godstolen inne.

Dette er en fæl uting og trend som gjelder begge kjønn. Det går like mye begge veier uansett kjønn.

Nei jeg syns ikke det er rart, jeg syns det er vanlig at folk har ulike preferanser og krav. Jeg bare sier ts tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (4 minutter siden):

Altfor risikabelt. 

Alle ser seg rundt, du må jo også se hvor du går hen.

Det å titte er ikke det samme som å konstant stirre. Du kan lære mye av å se mer, plis gjør det. 

Fint å høre hva du har funnet ut av å legge merke til omgivelsene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en teori:

Forskjell menn/kvinner (i store grupper, gjelder ikke alle individer, men flertallet er slik):

Menn kan ha (kun) sex med:

Pen kvinne og stygg kvinne (personlighet spiller ingen rolle)

Menn vil ha forhold med (hvis de i det hele tatt ønsker forhold):

Pen kvinne (hvis i det hele tatt noen)

Kvinner vil ha (kun) sex med (hvis de i det hele tatt vil ha ONS):

Pen mann (personlighet spiller ingen rolle)

Kvinner vil ha forhold med:

Pen mann og stygg mann (må ha god personlighet)

En pen kvinne har da større sjanse på et forhold hvis hun finner en mann som ønsker forhold. En pen mann kan få sex fordi damene bryr seg mindre om personlighet for ONS.

Stygge kvinner sliter med å finne forhold, men utnyttes for sex av menn som ikke bryr seg. Stygge menn klager på at ingen gir dem sex.

Resultat: Menn klager på for lite sextilgang, kvinner savner forhold.

Stygg kan oversettes til normal.

Takk og lov for at det finnes individer i dette samfunnet som er mennesker, og kan møte andre mennesker som mennesker! Slutt å være dyr folkens, og bli kjent med hverandre. Slutt å bruke hverandre. Vis respekt til alle medmennesker. Slutt å lure hverandre. Høflighet og ærlighet og godhet etterspørres!

Anonymkode: a921b...5e5

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Alle ser seg rundt, du må jo også se hvor du går hen.

Det å titte er ikke det samme som å konstant stirre. Du kan lære mye av å se mer, plis gjør det. 

Fint å høre hva du har funnet ut av å legge merke til omgivelsene. 

Man merker når omgivelsene er friendtlig/negative og når de er positive. Det er ingen vits å se på noen hvis du vet at atmosfæren er negativ, atmosfæren er allerede etablert og du vil få dårlige signaler tilbake. I disse tilfellene må man være større og sterkere, ikke en tigger. Er omgivelsene positive kan man kanskje driste seg til å titte på noen her og der innimellom.   

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...