AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg synes jeg har en parfyme-flaske i evigheter, så jeg skjønner ikke helt hvordan dere klarer å bruke de opp sånn at dere kjøper nye hele tiden 😅 Jeg tar som regel bare en sprut foran på bryst og en bak i nakken, og heller ikke hver dag. Anonymkode: db2b5...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 Bruker ikke parfyme, klarer ikke lukta på noen. Har veldig sensitiv luktesans at det er helt grusomt. Anonymkode: 0ed9f...64d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Del Skrevet 28. oktober 2024 To sprut holder masse. Verste er de som bruker for mye Anonymkode: 10b79...531 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #4 Del Skrevet 28. oktober 2024 En sprut holder her for meg😊 Anonymkode: 31d40...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #5 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hverdagen? Ingen 1-2 til fest osv Anonymkode: cb7a3...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn202187 Skrevet 28. oktober 2024 #6 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kommer litt an på parfymen, noen er 1 sprut mer enn nok, mens på andre typer kan jeg ta to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #7 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ta minst mulig vær så snill. Jeg er veldig allergisk. Det verste er når dere mikser alle mulige slags lukter, og har på nyvasket tøy med parfymert vaskemiddel, vasker håret om morgenen (og hatt noe stylinggreie oppi?) og så sprayer dere dere ned i parfyme i tillegg. Ta hensyn til andre på kollektiv og kontorlandskap. Anonymkode: 22439...0c2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #8 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kommer helt an på parfymen. Noen trenger 3-4 sprut, andre holder det massevis med ett lite sprut Anonymkode: ba39b...efc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #9 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hvis du mener ekte parfyme, så er et par dråper nok. Den sitter en stund. De som er mer utvannet, forsvinner jo lukten av veldig fort. Eau de cologne osv. Det lønner seg sikkert å kjøpe ekte, ren parfyme, men da må du gjerne opp i et par tusen kr. Anonymkode: 5d03b...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #10 Del Skrevet 28. oktober 2024 De få gangene jeg bruker parfyme, holder det veldig lenge med en sprut. Har en venninne som er veldig morsom å henge med, men jeg får hodepine og blir kvalm, siden hun bruker så ekstremt mye parfyme, så det begrenser seg litt hvor ofte jeg orker å møte henne. Anonymkode: 4182c...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. oktober 2024 #11 Del Skrevet 28. oktober 2024 Spørs kor sterk parfymen i utgangspunktet er. Enkelte er så svake og "vasslige" at det trengs 10-12 spray for å få noko effekt og varighet, medan andre treng kanskje tre spray for å merkast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. oktober 2024 #12 Del Skrevet 28. oktober 2024 (endret) Det går ikke an å svare eksakt på, for det varierer utrolig mye fra duft til duft. Av de mest intense bruker jeg 1-2 sprut. Av de lettere bruker jeg 3-4. For veldig utvannede produkter av typen "body spray"/"body mist" osv, varierer det mye, men vanligvis 3-6. Det kommer ikke bare an på om det er "ekte parfyme", men også på selve duftstoffene. Jeg har enkelte eau de toiletter som både varer lengre og lukter over større avstander enn parfymer, selv om det hører til unntakene. Endret 28. oktober 2024 av Ullvott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #13 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kommer helt an på parfymen. Noen trenger 3-4 sprut, andre holder det massevis med ett lite sprut Anonymkode: ba39b...efc Ingen trenger det. Nå er ikke jeg representativ siden jeg får sterke nevrologiske anfall av parfyme - men altså. Selv andre reagerer eksempelvis på naboen vår. Verdens søteste, men det lukter ETASJER opp og i heisen. Sånn at man kjenner alkoholen i munnen og vet når hun har gått der. Mannen min pleide ta følge med meg til samme tbanestopp i sentrum, og når vi gikk av var det alltids et par tre passerende kvinner stort sett som REAKED. Altså, ikke sånn subtil duft - men man kjenner lukta på 3-4 meters avstand. Tror ikke de er klar over det selv. Selv mannen bare 🤢 Anonymkode: 15837...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #14 Del Skrevet 28. oktober 2024 Capazitet skrev (9 minutter siden): Spørs kor sterk parfymen i utgangspunktet er. Enkelte er så svake og "vasslige" at det trengs 10-12 spray for å få noko effekt og varighet, medan andre treng kanskje tre spray for å merkast. Ikke gjør det. Folk brekker seg. Det er jo motsatt av hva du vil. Anonymkode: 15837...b3f 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #15 Del Skrevet 28. oktober 2024 Capazitet skrev (26 minutter siden): Spørs kor sterk parfymen i utgangspunktet er. Enkelte er så svake og "vasslige" at det trengs 10-12 spray for å få noko effekt og varighet, medan andre treng kanskje tre spray for å merkast. Hva slags parfyme krever så enorme mengder? Personlig har jeg aldri opplevd å trenge mer enn 3, men oftest 1 eller 2. Med 10+ sprut så må det da bli mange meter i diameter med duft Anonymkode: 10b79...531 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #16 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): og når vi gikk av var det alltids et par tre passerende kvinner stort sett som REAKED. Anonymkode: 15837...b3f Reeked du mener? Eller stinket, som man sier på norsk? Jeg tar kun to sprut jeg, men har kommet borti folk som stinker av parfyme. Også unge gutter og noen menn kan ta altfor mye på. Anonymkode: 27868...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #17 Del Skrevet 29. oktober 2024 Det varierer fra parfyme til parfyme. Tar en som regel en sprut i nakken. Og så sprayer jeg to ganger i lufta og går gjennom det. Anonymkode: b3e0f...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #18 Del Skrevet 29. oktober 2024 Bruker én i nakken, men ikke hver dag. Har en parfymeflaske i mange år 🤪 Anonymkode: 4a2cb...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #19 Del Skrevet 29. oktober 2024 Brukte originalt 1, men nå bruker jeg to. En i nakken og en på klærne. My way- Armani. Forsvinner? 😩 Føler jeg kunne ha sprayet i evigheter og det fortsatt bare forsvinner. Bruker bum bum også, kremen på nakken og brystet. Noen ganger under klær for at lukten skal smitte av på dem. Men jeg føler jeg aldri lukter noe som helst? Eneste jeg har følt jeg luktet av var å smøre hele kroppen med bum bum og oppå der smøre litt av strawberry and champagne(som de ikke selger lengre 💔) men da luktet jeg for sterkt igjen tror jeg. Huff. Anonymkode: b00c1...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #20 Del Skrevet 29. oktober 2024 Capazitet skrev (14 timer siden): Spørs kor sterk parfymen i utgangspunktet er. Enkelte er så svake og "vasslige" at det trengs 10-12 spray for å få noko effekt og varighet, medan andre treng kanskje tre spray for å merkast. 10-12 trenger INGEN 🤢 fyfillern Anonymkode: a72e0...62b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå