AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Del Skrevet 28. oktober Jeg føler at jeg har kjørt meg fast på innredning, spesielt på stua. Jeg får det liksom ikke som jeg vil, og vet heller ikke hva jeg vil. Nå er det en salig blanding av stiler. Er det noen som har prøvd interiørarkitekt til et så lite prosjekt, og kan si litt om det? Kan man f.eks. line opp alt av møbler og inventar, og be interiørarkitekten ta utgangspunkt i det, eller går det mest ut på å kjøpe nye møbler? Anonymkode: b3048...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Del Skrevet 28. oktober Kommer nok an på hvem du spør. Men hvorfor ikke gjøre det selv? Se på pinterest etc, bruk det du liker av det du har, kjøp noe nytt (eller bruk fb marked og se på gjenbruksbutikker) Anonymkode: 0ba5f...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kommer nok an på hvem du spør. Men hvorfor ikke gjøre det selv? Se på pinterest etc, bruk det du liker av det du har, kjøp noe nytt (eller bruk fb marked og se på gjenbruksbutikker) Anonymkode: 0ba5f...3a8 Takk for tips. Jeg gjør det, abonnerer på interiørblader og elsker å sjekke pintrest o.l., men så liker jeg så mange stiler også roter jeg meg litt bort. Vet at man fint kan blande stiler, men jeg får det liksom ikke helt til. Anonymkode: b3048...13a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 28. oktober #4 Del Skrevet 28. oktober Kan du bruke Instagram og se etter noen med lignende stil, og se om de er tilgjengelige for noen råd? Jeg driver ikke med noe interiør, men driver med litt annet som folk er interessert i. Jeg får meldinger innimellom og hjelper gjerne med råd og tips, og forundrer meg ikke om andre kan være greie de også. Er normalt ikke noe som tar mye tid da, men har hjulpet til med ulikt oppigjennom. Eventuelt avtale å betale en mindre sum enn det ville blitt med en interiørarkitekt som gjerne har sine avtaler og vil anbefale produkter fra de butikkene/merkene. Gruppe på Facebook for interiør kan også være noe. Er en gruppe som heter noe ala «hekta på interiør». Ikke vært der på år og dag, men noen tar helt av i perioder og spør en masse og får haugevis av svar. Om du linet opp i kategorier og f.eks spurte «hvilken stol ville passe her?», eller om blanding av stiler så tipper jeg du vil få litt svar. Må sile hva som er relevant da, men det er i hvert fall et sted å begynne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #5 Del Skrevet 30. oktober Ofte har interiørbutikker folk som kan komme hjem til deg for å se på løsninger, eller du kan søke på interiørdesignere i byen din for å se på tidligere prosjekter de har hatt og se om du liker stilen deres. Hvis det ikke er så stort oppdrag du har til dem, blir det heller ikke så veldig kostbart. Anonymkode: dc9be...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #6 Del Skrevet 30. oktober Det er nok en interiørdesigner du er ute etter, ikke arkitekt. Anonymkode: 84b2a...baf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #7 Del Skrevet 30. oktober Eller bare en boligstylist. Du må kanskje være forberedt på at de ber deg bytte ut noe i stuen også. Først ville jeg faktisk begynt med å ommøblere. Vær kreativ. Ofte ligger noe av nøkkelen i at man har kjørt seg fast i hvor ting skal stå. Anonymkode: 5c005...cc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå