AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Skrevet 28. oktober 2024 Er det noe dere fikk med en gang, eller måtte dere vente til etter en viss uke? Anonymkode: c8400...e67
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Skrevet 28. oktober 2024 Det er ikke noe som tilsier at man må vente med å begynne med xonvea. Den er også mest effektiv hvis man begynner tidlig, i stedet for å vente til alt man spiser kommer i retur etc. Anonymkode: 0eac6...d30
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke noe som tilsier at man må vente med å begynne med xonvea. Den er også mest effektiv hvis man begynner tidlig, i stedet for å vente til alt man spiser kommer i retur etc. Anonymkode: 0eac6...d30 Skjønner, sist fikk jeg kun postafen og måtte vente til etter uke 12. Det var helt grusomt. Anonymkode: c8400...e67
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #4 Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner, sist fikk jeg kun postafen og måtte vente til etter uke 12. Det var helt grusomt. Anonymkode: c8400...e67 Da ville jeg gått til en annen lege, for det er ikke riktig. De fleste er mest kvalm i første trimester, så det blir ganske meningsløst å da vente til andre trimester.. Anonymkode: 0eac6...d30
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #5 Skrevet 28. oktober 2024 Prøvde Postafen i 5 dager før jeg fikk Xonvea. Var da i uke 7. Anonymkode: 9deb6...524
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #6 Skrevet 28. oktober 2024 Jeg fikk resept på xonvea i uke 7. Fikk for øvrig også tips om å prøve postafen hvis den ikke funket eller at jeg ble veldig trøtt og sløv av den, så høres merkelig ut at man skal vente til uke 12 som noen over her hadde fått beskjed om🤔 Anonymkode: 21631...08a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #7 Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøvde Postafen i 5 dager før jeg fikk Xonvea. Var da i uke 7. Anonymkode: 9deb6...524 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg fikk resept på xonvea i uke 7. Fikk for øvrig også tips om å prøve postafen hvis den ikke funket eller at jeg ble veldig trøtt og sløv av den, så høres merkelig ut at man skal vente til uke 12 som noen over her hadde fått beskjed om🤔 Anonymkode: 21631...08a Hjalp Xonvea godt på dere? Anonymkode: c8400...e67
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #8 Skrevet 28. oktober 2024 Samme som de over, ble anbefalt postafen først siden den er reseptfri. Fungerte dårlig og da fikk jeg Xonvea med en gang 🙂 Anonymkode: 618f8...a10
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #9 Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hjalp Xonvea godt på dere? Anonymkode: c8400...e67 Brukt Xonvea siden start og skal forhåpentligvis føde om 9 dager - lifesaver! Jeg har vært kvalm gjennom hele svangerskapet, men slipper å kaste opp og får dagen til å gå rundt Anonymkode: 618f8...a10
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #10 Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Brukt Xonvea siden start og skal forhåpentligvis føde om 9 dager - lifesaver! Jeg har vært kvalm gjennom hele svangerskapet, men slipper å kaste opp og får dagen til å gå rundt Anonymkode: 618f8...a10 Kunne du gjøre daglige gjøremål? Anonymkode: c8400...e67
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #11 Skrevet 28. oktober 2024 Begynte på postafen morgen og kveld med en multivitamin (for b6) i uke 4 ble dårligere i uke 5 fikk da zonat i tillegg som ikke funket for meg.. hadde heldigvis satt opp en legetime uka etter og da var jeg gørr dårlig. Fikk en sukk score på 13 og ble pga det videresendt til sykehuset for samtale og sjekk samme dag, da fikk jeg xonvea og beskjed om at det var også mer hjelp å få om den ikke skulle vise seg å være nok. Er veldig forskjellig for hva som funker for enkelte. Er fortsatt ikke bra... Tar 2 på kvelden og en på morgenen foreløpig. Hadde håpet på å bli mye bedre av den, men var faktisk den verste natta jeg har hatt første kveld jeg tok den. Fikk verdens verste angst av den. Blitt litt bedre heldigvis nå. Skal sies at jeg har hatt forferdelig angst fra jeg i det hele tatt ble gravid (tidlig tegn for meg). Tenkte det var greit å vite i tilfelle det er noe du sliter med fra før av da jeg ikke har sett noen andre nevne denne bivirkningen, kun trøtthet (noe ikke jeg har opplevd). Anonymkode: 86fe7...8f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå