AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Skrevet 28. oktober 2024 Altså. Jeg elsker mannen min høyt. Er av typen som lukter på genseren hans når jeg plukker den opp og møter han i døra med en klem hver dag når han kommer hjem. så.. hvorfor tenker jeg konstant på denne andre mannen? En mann jeg hadde ett forhold med før min mann, for lenge siden. Dette irriterer meg sånn. Skulle ønske jeg kunne slettet han fra minnet. Av og til tenker jeg at jeg burde tatt kontakt med denne mannen. Få han ut av systemet. Men det kan jo være farlig. Eller fortelle mannen min om hva det er jeg går å tenker på. Jeg har jo ikke gjort noe galt og kan jo ikke noe for dette selv. Men det siste jeg ønsker er å såre han. what to do? Anonymkode: 987f1...81d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Skrevet 28. oktober 2024 Her må du puste med magen, rulle inn puppen og prøve å finne ut hva det er ved denne mannen som opptar deg nå. Du beskriver forholdet til mannen din nå som fint, på en harmonisk måte. Ikke en må-kle-av-ham-i-gangen-måte. Var forholdet til denne andre mannen lidenskapelig? Anonymkode: 3f600...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Skrevet 28. oktober 2024 Har hatt det likt ved to anledninger i løpet av våre 15 år sammen. Den ene var min eks og den andre en mannlig kollega. Jeg har hele veien vært lykkelig gift med min mann og har aldri ønsket å utvikle noe med de andre, hverken emosjonelt og fysisk. Helt ærlig har de andre to mennene ingenting å stille opp med mot min mann. Skjønner derfor ikke hvorfor de har havnet i tankene mine i perioder. Har også drømt om dem på natta. Det gikk bare over av seg selv begge gangene. Kollegaen jobber jeg tett sammen med fortsatt - uten at det har vært, er eller kommer til å skje noe. Vi er gode venner og relasjonen er ikke skjult for min mann. Anonymkode: 94bf3...c1f 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #4 Skrevet 28. oktober 2024 Alfa-enke. Anonymkode: ea6fc...327 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #5 Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alfa-enke. Anonymkode: ea6fc...327 Hva vil det si? Anonymkode: b788a...372
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #6 Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva vil det si? Anonymkode: b788a...372 Bare incelpiss. Ignorer Men du har vel ubehandlede følelser rundt den mannen da Anonymkode: 52f1c...bc7 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #7 Skrevet 28. oktober 2024 Jeg tenker også på en annen hele tiden. Er nok forelsket i denne andre mannen og klarer ikke stoppe tankene, fantasiene og drømmene 🙈 Nå har ikke jeg det samme gode forholdet til min egen mann, så der er vi ulike. Men kan det tenkes at du også har følelser for han du tenker på? Anonymkode: d468e...0e3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #8 Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare incelpiss. Ignorer Men du har vel ubehandlede følelser rundt den mannen da Anonymkode: 52f1c...bc7 Det er jo ikke piss . Det er jo "live" her. Anonymkode: de6b5...524 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #9 Skrevet 29. oktober 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Bare incelpiss. Ignorer Men du har vel ubehandlede følelser rundt den mannen da Anonymkode: 52f1c...bc7 Er et ekte fenomen. Ikke nødvendigvis så normalt som visse folk skal ha deg til å tro, men det finnes. Anonymkode: 4dc6f...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #10 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva vil det si? Anonymkode: b788a...372 Noe internettsider har kokt hop om at hvis du først har ligget med en veldig kjekk kar, vil du føle deg som ei evig sorgfull enke om du må nedgradere til vanlig mann. Kan ikke slå seg til ro, om man tok Hans Fredrik bak do. Blir vel litt som menn som har vært med en modell tidligere, og nå ikke kan bli fornøyd med Reidun fra Rena. Bare at å hige etter modeller er noe mange menn gjør enten de har ligget med dem før, eller ikke. Så vanlig at ingen har lagd et ord for det. Men vi kunne sikkert kalt det at mannen var i varig Stacy-sorg, for å bruke den tenkemåten. Anonymkode: 3f600...2a7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #11 Skrevet 29. oktober 2024 Kan det være ting i tilværelsen din du trenger å «flykte» fra? Kjedsomhet, stress, hamsterhjulet? det trenger ikke ha med mannen å gjøre men at du trenger noe å drømme om. Anonymkode: 155a7...2a2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #12 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg tenker også på en annen hele tiden. Er nok forelsket i denne andre mannen og klarer ikke stoppe tankene, fantasiene og drømmene 🙈 Nå har ikke jeg det samme gode forholdet til min egen mann, så der er vi ulike. Men kan det tenkes at du også har følelser for han du tenker på? Anonymkode: d468e...0e3 Det er klart du kan stoppe tankene og fantasiene, men du vil ikke. Det er problemet. Du må ville stoppe og så må du øve. Da klarer du det. Anonymkode: 56c5d...a01
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #13 Skrevet 29. oktober 2024 Alpha widow. Anonymkode: 105d0...d37
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #14 Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg tenker også på en annen hele tiden. Er nok forelsket i denne andre mannen og klarer ikke stoppe tankene, fantasiene og drømmene 🙈 Nå har ikke jeg det samme gode forholdet til min egen mann, så der er vi ulike. Men kan det tenkes at du også har følelser for han du tenker på? Anonymkode: d468e...0e3 Har du kontakt med han? Anonymkode: 987f1...81d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #15 Skrevet 29. oktober 2024 Selvfølgelig kan du for det selv. Slutter aldri å bli forundret over hvor lite ansvar folk tar. Man styrer sine egne tanker, med mindre man opplever en episode av psykose eller lignende. Hvorfor du tenker på denne mannen? Fordi du lar deg selv tenke på han. Du ønsker tankene velkommen, du dyrker dem og dagdrømmer om han. Du har sikkert satt han på en pidestall, og blokkert ut alt som var negativt med han. Du ødelegger for deg selv. Lag deg noen strategier for hva du skal gjøre hver gang tanken dukker opp. Bytt ut tankene om han med noe annet å tenke på. Se for deg at du sender tanken om han vekk med et fly. Eller klyp deg selv hver gang han dukker opp i hodet. Du må finne noe som funker for deg. Anonymkode: 6e50f...5ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå