Gå til innhold

Menn mellom 45-55 år; liker dere beste små eller store bryster? Pg hvilken alder på kvinne synes dere er optimalt å være sammen med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes pærefasong er litt negativt. Ellers så er små pupper på en lite kropp eller større pupper på en større kropp føott.

Anonymkode: 725a8...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store naturlige bryster. Gjerne som henger. Silikon og brystreduksjon er ikke pent. 

Anonymkode: cfd32...01c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle pupper er fine, men heller små enn store.

Alder: 5-15 år yngre enn meg

M50

Anonymkode: e613b...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 13.50):

Takker for svar:)

Anonymkode: 68d0c...17f

Stor rumpe..tjukke lår og delvsagt store pupper og..😄..Og kvinner er deiligst fra 40 og opp nå som før.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kayla-simmons-896033278.jpg?strip=all&w=

Hadde jeg og dama gått forbi hun her i parken, hadde jeg faktisk ikke klart å ikke stirre på hu. Herre, det er noe med den kombinasjonen hvor dama både er petite og har store pupper. Får meg rundt lillefingeren med en gang.

Anonymkode: a1eb0...52d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde jeg og dama gått forbi hun her i parken, hadde jeg faktisk ikke klart å ikke stirre på hu. Herre, det er noe med den kombinasjonen hvor dama både er petite og har store pupper. Får meg rundt lillefingeren med en gang.

Hvordan aer du at hun er petite?

Anonymkode: 264ed...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan aer du at hun er petite?

Hun er noenlunde slank på bildet i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For meg ser ut ut som en slank langlemmet dame med silikonbryster. Petite damer er kortere enn gjennomsnittet, man kan lettest se det med å se hvor stort hodet er i forhold til kroppen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For meg ser ut ut som en slank langlemmet dame med silikonbryster. Petite damer er kortere enn gjennomsnittet, man kan lettest se det med å se hvor stort hodet er i forhold til kroppen. 

For meg er petite et synonym med tynn, men jeg forstår hva du mener. Poenget mitt er uansett: tynn + tits = sant. Matematisk bevist hver dag. Hun ser kjempebra ut. Se for deg at hun kommer spudlene langs veien. 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kayla Simmons er da ikke petite. 180 høy og 60-65 kilo. Fått merkelappen verdens mest sexy volleyballspiller. 

Anonymkode: c4177...fda

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kayla Simmons er da ikke petite. 180 høy og 60-65 kilo. Fått merkelappen verdens mest sexy volleyballspiller. 

Anonymkode: c4177...fda

Står at hun er 175 cm når jeg googler navnet. Det er akkurat innafor når du ser ut som det der (sier vi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M 45 her. C til D-kopp er optimalt. Normalt slank kropp, slik som meg selv. Må ha litt rumpe og bein også, orker ikke pipestilker.

Jeg har ikke barn, og ønsker ikke barn. Dame på 35 med samme syn på livet har vist seg perfekt. 

Anonymkode: cfb69...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

M 45 her. C til D-kopp er optimalt. Normalt slank kropp, slik som meg selv. Må ha litt rumpe og bein også, orker ikke pipestilker.

Jeg har ikke barn, og ønsker ikke barn. Dame på 35 med samme syn på livet har vist seg perfekt. 

Anonymkode: cfb69...92f

65C da eller 90C? 65C er en liten pupp, mer som 12 åringen min bruker. 90C er kanskje mer en gjennomsnittlig pupp. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Petite betyr ikke slank 😂

Anonymkode: 58556...ed9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Petite betyr ikke slank 😂

Anonymkode: 58556...ed9

Det betyr liten. Folk er mindre når de er slanke. Jeg har aldri tenkt at en overvektig kvinne under 170 er petite. Eller under 160 for den saks skyld. Det hører med at man er slank hvis man er petite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petite refereres til kvinner under 160 cm, de finnes også i str XXL. Petite kvinner passer ofte ikke inn i vanlige klesstørrelser da lengden på klærne blir for lange i kroppen, armer og bein. Derfor finnes det en egen kategori for disse i enkelte klesmerker, akkurat som man har kategorien tall for ekstra høye kvinner. Du har rett i at det betyr liten, men det betyr altså ikke at slank eller ikke overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Petite refereres til kvinner under 160 cm, de finnes også i str XXL. Petite kvinner passer ofte ikke inn i vanlige klesstørrelser da lengden på klærne blir for lange i kroppen, armer og bein. Derfor finnes det en egen kategori for disse i enkelte klesmerker, akkurat som man har kategorien tall for ekstra høye kvinner. Du har rett i at det betyr liten, men det betyr altså ikke at slank eller ikke overvektig.

Hvorfor gidder du å kverulere? Petite har ingenting med overvekt å gjøre, jeg kan min fransk. Jeg vet at noen bloggere i motemiljøet prøvde å endre betydningen etter 2010 for å bruke det i markedsføring mot overvektige, men det fikk de naturligvis ikke til. Du kan ikke bare endre betydningen for kommersielle interesser. Du får slå opp ordet i en frank eller engelsk ordbok hvis du fremdeles ikke er overbevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er petit.. og har naturlige bryster med bh størrelse 70E/F..  De er naturlig nok litt tunge, men mange menn syntes å like de.. 

Mange menn liker også små håndfuller..

Noen menn foretrekker tynne jenter med små bryster, andre store damer med store bryster.. 

En ting er helt sikkert, det finnes en mann til en hver pupp!! 

Anonymkode: 84699...73f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best velformede faste bryster uavhengig størrelse. 

Beste alder å være sammen med? Idiotisk spm. Her må man jo ta hensyn til samfunnsnormer og mye annet som logistikk, økonomi osv. Uinteressant spm. 

Spør heller hvilken alder man helst vil knulle damer i. Da er svarer 16-23 for min del. Utelukkende. 

Anonymkode: 976ab...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er petit.. og har naturlige bryster med bh størrelse 70E/F..  De er naturlig nok litt tunge, men mange menn syntes å like de.. 

Mange menn liker også små håndfuller..

Noen menn foretrekker tynne jenter med små bryster, andre store damer med store bryster.. 

En ting er helt sikkert, det finnes en mann til en hver pupp!! 

Anonymkode: 84699...73f

Jeg er ikke petit, (170) men har 70E og på meg er de ikke tunge men heller håndfuller? 

Anonymkode: 0770d...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...