AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Del Skrevet 28. oktober Voksen kvinne med fagbrev og max ansiennitet, ble akkurat tilbudt ringevikar stilling og 124 kr timen. Er ikke det fryktelig lite? Anonymkode: 553a7...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Del Skrevet 28. oktober Hva slags jobb er dette? Mitt barn på 19 har tarifflønn på 190 kr ca. Anonymkode: dec24...a07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober Fagbrev og max ansiennitet = 124 kroner timen? Det kan umulig stemme. Jeg tjente 202 kroner timen som vikar i barnehage (ingen erfaring i yrket) i 2022.. Anonymkode: b7f0b...847 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Voksen kvinne med fagbrev og max ansiennitet, ble akkurat tilbudt ringevikar stilling og 124 kr timen. Er ikke det fryktelig lite? Anonymkode: 553a7...389 Hva var stillingen du ble tilbud og var det et krav om fagbrevet du innehar? Anonymkode: f3ff1...e7c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Del Skrevet 28. oktober Det er latterlig lite og jeg kan ikke forestille meg at noen frivillig tar en jobb med så lav lønn, uansett bransje. Anonymkode: 16be9...4cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Del Skrevet 28. oktober Det er elendig. Det er samme som en 17-åring jeg kjenner får som butikkmedarbeider/varepåfyller i dagligvarebutikk. Hun er lovet økning til over 180,- når hun fyller 18. Anonymkode: 0cf1d...696 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #7 Del Skrevet 28. oktober Høres veldig lite ut? Har jobbet i butikk og restaurant og har tjent langt over 160 i timen. Med fagbrev burde du har stilt sterkere også. Anonymkode: e3225...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #8 Del Skrevet 28. oktober Jeg vet at vi ikke har minstelønn i Norge ( vi skulle ha hatt det!), men det der? Abselutt ikke! Anonymkode: 38926...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #9 Del Skrevet 28. oktober Kan vel ikke stemme? Sikker på at det ikke var 224? Anonymkode: cf627...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #10 Del Skrevet 28. oktober Ingen tar en sånn jobb når man får mer penger hos NAV. Anonymkode: 5ae1a...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #11 Del Skrevet 28. oktober Nei og atter nei. Det er sosial dumping på Høyt nivå. Det tjente jeg ikke som 14 åring en gang og det er over 20 år siden. Her må du finne ut hva som er riktig. Anonymkode: 37fdc...9e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #12 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei og atter nei. Det er sosial dumping på Høyt nivå. Det tjente jeg ikke som 14 åring en gang og det er over 20 år siden. Her må du finne ut hva som er riktig. Anonymkode: 37fdc...9e2 Wow. Hvilken jobb hadde du da? Jeg tjente 89kr som ferdig utlært frisør for over 20 år siden. Anonymkode: 83c0b...dcc 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #13 Del Skrevet 28. oktober Det kan ikke stemme, må ha vært minst 224,- Anonymkode: 9127c...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 28. oktober #14 Del Skrevet 28. oktober Hva har du fagbrev i? Det må være en skrivefeil? Jeg har aldri tjent så lite noensinne, selv uten utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #15 Del Skrevet 28. oktober Frisør? Anonymkode: 4b403...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #16 Del Skrevet 28. oktober Det er fryktelig lite, om det summen stemmer må du jo bare si nei. Anonymkode: a6409...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 28. oktober #17 Del Skrevet 28. oktober Tilogmed ungdommen her har mer som avløser. De har 195kr timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #18 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vet at vi ikke har minstelønn i Norge ( vi skulle ha hatt det!), men det der? Abselutt ikke! Anonymkode: 38926...b21 minstelønn er idiotisk, det fører til at det blir enda mindre jobber til de med lav eller ingen utdannelse fordi det vil bety større økonomisk risiko for arbeidsgivere, så de vil sikre seg ved å kun ansette folk med lang erfaring eller høy utdannelse. Anonymkode: 4836a...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #19 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 20.31): minstelønn er idiotisk, det fører til at det blir enda mindre jobber til de med lav eller ingen utdannelse fordi det vil bety større økonomisk risiko for arbeidsgivere, så de vil sikre seg ved å kun ansette folk med lang erfaring eller høy utdannelse. Anonymkode: 4836a...7e3 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 13.48): Jeg vet at vi ikke har minstelønn i Norge ( vi skulle ha hatt det!), men det der? Abselutt ikke! Anonymkode: 38926...b21 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 20.31): minstelønn er idiotisk, det fører til at det blir enda mindre jobber til de med lav eller ingen utdannelse fordi det vil bety større økonomisk risiko for arbeidsgivere, så de vil sikre seg ved å kun ansette folk med lang erfaring eller høy utdannelse. Anonymkode: 4836a...7e3 Mmmm… vi har da vitterlig minstelønn i Norge vis fagforeninger , tariffavtaler bestemmer minstelønnen og ikke staten. Så det er jo feil og si. det står også at minstelønnen ikke skal være det folk ligger på normalt om man leder i tariffavtalene. Anonymkode: c49c8...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå