AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Del Skrevet 28. oktober Hei. Noen med PCOS her som har opplevd eggløsning uten at testen blir positiv? Anonymkode: c9906...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Del Skrevet 28. oktober Det er mulig du allerede er kjent med det, men eggløsningstester kan være vanskelig å bruke når man har PCOS. Hormonene klusser med resultatet, så du kan ikke stole på det verken ene eller andre veien. Skal ikke si bastant at det gjelder alle altså, men er det jeg har blitt fortalt. Vil du være sikker på at eggløsning har funnet sted må du måle temperatur. Anonymkode: 5b079...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober Nei, har opplevd det motsatte, positiv test uten eggløsning. Det opplevde jeg 1 gang. Ellers var testene stadig negative hver syklus som jo stemte med at jeg ikke fikk eggløsning. Når jeg faktisk fikk eggløsning med letrozol ble testene positiv. Anonymkode: 9f9dd...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta12 Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Jeg har trolig pcos i følge min gynekolog. Har ingen symptomer uten at mensen vart uteblitt i 2 måneder i høst. Jeg fikk tilbake mensen 23 nov. Har jeg hatt eggløsning da? eller kan man ha mensen uten eggløsning? blir forvirret av dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Lotta12 skrev (1 time siden): Jeg har trolig pcos i følge min gynekolog. Har ingen symptomer uten at mensen vart uteblitt i 2 måneder i høst. Jeg fikk tilbake mensen 23 nov. Har jeg hatt eggløsning da? eller kan man ha mensen uten eggløsning? blir forvirret av dette.... Kan ha mens uten eggløsning dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå