Gå til innhold

Blør fra vagina når jeg er på do for avføring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd eller opplever dette? Det er bare bittelitt blod og kommer kun når jeg har vært på do. Er sikker på at det kommer fra vagina og ikke rektum. Jeg kontaktet legen for dette da jeg ble konisert for halvannen mnd siden og er bekymret for at det har noe med dette å gjøre, eller enda verre at det er kreft de ikke oppdaget eller noe lignende som skaper disse blødningene. Fikk melding av lege i dag om at jeg allerede har fått time hos gyn denne uka, hos en gynekolog som vanligvis har tre-seks mnd ventetid med mindre henviser og behandlende gyn mener det er akutt. Så nå er jeg livredd og er så lei av å bekymre meg for underliv, kreft og uhelbredelig sykdom etter et helvt år med usikkerhet pga celleforandringer.  Jeg vil bare være frisk.

Anonymkode: 6af18...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke ha mensen? Hat sex?

Skrevet
mommyaka skrev (Akkurat nå):

Du skal ikke ha mensen? Hat sex?

Ikke hatt sex og skal ha mensen først om fjorten dager.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen som har opplevd eller opplever dette? Det er bare bittelitt blod og kommer kun når jeg har vært på do. Er sikker på at det kommer fra vagina og ikke rektum. Jeg kontaktet legen for dette da jeg ble konisert for halvannen mnd siden og er bekymret for at det har noe med dette å gjøre, eller enda verre at det er kreft de ikke oppdaget eller noe lignende som skaper disse blødningene. Fikk melding av lege i dag om at jeg allerede har fått time hos gyn denne uka, hos en gynekolog som vanligvis har tre-seks mnd ventetid med mindre henviser og behandlende gyn mener det er akutt. Så nå er jeg livredd og er så lei av å bekymre meg for underliv, kreft og uhelbredelig sykdom etter et helvt år med usikkerhet pga celleforandringer.  Jeg vil bare være frisk.

Det er høyst sannsynlig to årsaker til at du får time så raskt. En, fordi du skal slippe å gå og engste deg, to fordi de vil utelukke at noe er galt. 
Pust med magen, og tenk at du er frisk til det motorsager blir bevist, ellers klikker hodet ditt og. 

Anonymkode: 14624...a2c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke hatt sex og skal ha mensen først om fjorten dager.

Eggløsning?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er høyst sannsynlig to årsaker til at du får time så raskt. En, fordi du skal slippe å gå og engste deg, to fordi de vil utelukke at noe er galt. 
Pust med magen, og tenk at du er frisk til det motorsager blir bevist, ellers klikker hodet ditt og. 

🤣🤣

Anonymkode: dab97...f30

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

🤣🤣

Anonymkode: dab97...f30

Autokorrekt er en sak fra ett visst sted. 

MOTSATTE ! 

Skulle alle drive og pirke på alt alle skriver her inne på denne måten ville trådene blitt fulle av pirk. Finnes ikke en eneste tråd uten at autokorrekt har laget ord og krøllet til tekstene.

Skrevet

Kan det være at du har en liten rift innenfor kjønnsleppene ? 

Anonymkode: daf4f...582

Skrevet

Har noen lignende.

Cyster? (Det har jeg) 

Pcos?

Anonymkode: 10242...403

Skrevet

hard avføring ts? Skilleveggen mellom er tynn så kanskje det kan ha en sammenheng? Jeg syns ikke du skal tenke deg redd før du vet at du har grunnn til det - den type frykt tar bort så mye av livet ❤️ 

Anonymkode: 29ee2...6f8

Skrevet

Det kan være at det kommer av eggløsning, slimhinnene blir mer skjøre rundt den tiden.

Anonymkode: d49ab...726

Skrevet

Bakoverlent livmorhals? 

Anonymkode: 7ab9d...fa2

Skrevet

Tviler på at de ikke har oppdaget kreft hvis det var det. Kan det være fra urinveiene?

Anonymkode: 90c4f...04d

Skrevet

Tusen takk for så mange gode ord og alternative årsaker!
Jeg blir redd det kan være eggstokkreft eller lignende da jeg lenge har hatt veldige menssmerter og slitt mye med fordøyelse osv. Var dum og leste meg opp på dette nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...