AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Går det an? Kjenner jeg er på tur ut av mitt «gode skinn» hvis jeg fortsetter å ta/gni på klitoris når/etter en orgasme kommer - kjennes ut som jeg skal både tisse på meg, og rister så mye at jeg holder på å besvime. Normalt? Anonymkode: dfafa...a7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 Om det er nøytralt vet ikke jeg, men jeg har det også sånn. Det du beskriver er oppbyggingen til ny orgasme, den er gjerne mye kraftigere enn den første, fordi den «bygger» på den første, om det gir mening. Hvis det blir så mye at det bare er ubehagelig kan det funke å gi seg selv noen sekunder nedkjøling, før sakte oppbygging av ny orgasme. Det at du kjenner at du holder på å tisse på deg kan jo være at du er i ferd med å squirte. Anonymkode: ba0b1...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Går det an? Kjenner jeg er på tur ut av mitt «gode skinn» hvis jeg fortsetter å ta/gni på klitoris når/etter en orgasme kommer - kjennes ut som jeg skal både tisse på meg, og rister så mye at jeg holder på å besvime. Normalt? Anonymkode: dfafa...a7f Det er absolutt ikke uvanlig. Er selv mann, men tror det blir likt. Har det selv sånn ved anslsex. Orgasmen kommer så intenst at jeg går ut av mitt «gode skinn» Fortsetter anslsexen etter orgasmen blir det så intenst at alt svartner, ligger bare å rister så mye før enda en orgasme river meg i «filler». Har skjedd jeg har svimt av under de mest intense orgasmene. Aldri vært engstelig eller tenkt St det er unormalt. Anonymkode: 34e94...ff2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 12.10): Går det an? Kjenner jeg er på tur ut av mitt «gode skinn» hvis jeg fortsetter å ta/gni på klitoris når/etter en orgasme kommer - kjennes ut som jeg skal både tisse på meg, og rister så mye at jeg holder på å besvime. Normalt? Anonymkode: dfafa...a7f Jeg har opplevd at jeg nesten besvimte. Den sterkeste må ha vert en gan jeg ronket meg og stoppet når jeg merket at det nærmet seg klimaks. Det klarte jeg lenge og tror det må ha vert i over en time før det eksploderte og da var det så ekstremt at jeg var helt utkjørt (som å ha løpt maraton). Jeg har opplevd lit av det med ei dame også men ikke fult så sterkt. Hun merket at det næremet seg hos meg, men hvordan vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Skjønner ikke at dere får det til. Det blir direkte vondt hvis jeg fortsetter etter orgasme😭 Anonymkode: 455a1...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. oktober 2024 #6 Del Skrevet 29. oktober 2024 Vet ikke helt hva som er normalt for å si det pent 😂. Noen ganger er jeg så kåt at det føles ut som jeg er i brunst 😂🫣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 29. oktober 2024 #7 Del Skrevet 29. oktober 2024 Glemmer aldri første gangen jeg kom forbi den første orgasmen, og i etterkant har de som har gitt seg etter den første orgasmen min plassert seg som en skuffelse😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 29. oktober 2024 #8 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjønner ikke at dere får det til. Det blir direkte vondt hvis jeg fortsetter etter orgasme😭 Anonymkode: 455a1...265 Hos meg blir det ekstremt deilig etter orgasme☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 30. oktober 2024 #9 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 12.10): Går det an? Kjenner jeg er på tur ut av mitt «gode skinn» hvis jeg fortsetter å ta/gni på klitoris når/etter en orgasme kommer - kjennes ut som jeg skal både tisse på meg, og rister så mye at jeg holder på å besvime. Normalt? Anonymkode: dfafa...a7f Jepp.. du er et levende bevis på at det er fullt mulig👍 Veldig gjenkjennbart alt det du skriver, så det var lett å se at du var "godvenn" med orgasmen din. Tenk litt på denne: Orgasmen gir deg de deiligste følelsene.. det er fordi orgasmen gir deg en belønning, for at du er så flink og snill med deg selv👏❣️Det er som et trekant forelskelses forhold mellom deg, klitten og orgasmen🥰 Du var nok superkåt før du onanerte, for onani krever også forspill.. Og det er fullt mulig å bli så kåt, at man føler adrealin av høy opphisselse.. økende og høy puls over tid, slik at hjertet dunker så hardt at det nesten gjør ondt. Eller med andre ord: ditt "gode skinn", slik du beskriver det🤭 Tisse følelsen kan komme av de kraftige sammentrekninger(orgasmen) av bekkenbunnsmusklene dine. Da var du nærme ved å squirte vil jeg tro.. Forresten.. har du trent disse musklene? Ristingen kommer av din harde orgasme, og lårmusklene blir påvirket av det som en refleks.. Besvimelses følelsen kan komme av et rush, av mange hormoner som frigjøres av orgasmen.. men også av mye høyere hjerterytme. "Orgasm Aftershock" er et uttrykk.. der man faktisk blir borte i noen sekunder, og blir apatisk noen minutter etter den sterke orgasmen.. eller av mange serie-orgasmer, der den siste orgasmen topper seg. Om dette er normalt? Jo, jeg tror dette kan oppleves oftere for de med sterke bekkenbunnsmuskler, og med god blodsirkulasjon til klitten. Men det som betyr mest, er å bli "godvenn" med orgasmen.. da jubler orgasmen av deg👏😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wet Elsker Skrevet 30. oktober 2024 #10 Del Skrevet 30. oktober 2024 (endret) Hei, så flott du deler dette. Det minner meg om første gang min kjæreste (for mer enn 30 år siden) fikk orgasme nr 2 og 3 mens jeg slikket henne. Helt plutselig tisset hun seg ut… mye. Jeg ble fly forbannet, men før jeg rakk å si noe kjente jeg en følelse av tenning. Jeg tok meg i å bli kåt av det. Det startet en ny verden for meg. Jeg anbefaler deg å fortsette og se om du ikke opplever et nytt nivå av nytelse, lykke til. Endret 30. oktober 2024 av Wet Elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #11 Del Skrevet 30. oktober 2024 Coachshinny skrev (2 timer siden): Hos meg blir det ekstremt deilig etter orgasme☺️ Så heldig du er. Jeg får så vondt at jeg blir sinna hvis noen skulle prøvd seg mer😭 Anonymkode: 455a1...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #12 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så heldig du er. Jeg får så vondt at jeg blir sinna hvis noen skulle prøvd seg mer😭 Anonymkode: 455a1...265 Egentlig er tiden etter orgasme nesten enda deiligere. Rir på etterdønninger og intens nytelse som nesten er en fortsettelse av orgasmen. Dette kan vare typ en halvtime. Ender alltid med at det avsluttes med enda kraftigere orgasme❤️🫶 Anonymkode: 34e94...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå