AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hei, jeg har Iphone og har de siste dagene merket at de som ringer meg får opptatt-signal selv om det ikke er opptatt. Jeg hører ingen ringe, men jeg får ubesvart anrop. Noen som vet hva feilen kan være og hvordan jeg retter den? Anonymkode: 2c960...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kan du ha satt mobilen i ikke forstyrr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Del Skrevet 28. oktober 2024 Sirah skrev (1 minutt siden): Kan du ha satt mobilen i ikke forstyrr? Tusen takk! Det var det jeg hadde gjort. TS Anonymkode: 2c960...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. oktober 2024 #4 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk! Det var det jeg hadde gjort. TS Anonymkode: 2c960...435 Hørtes mistenkelig sånn ut ja Godt det løste seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2024 #5 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei, jeg har Iphone og har de siste dagene merket at de som ringer meg får opptatt-signal selv om det ikke er opptatt. Jeg hører ingen ringe, men jeg får ubesvart anrop. Noen som vet hva feilen kan være og hvordan jeg retter den? Anonymkode: 2c960...435 Det har skjedd med min og. Men jeg har Sony experia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #6 Del Skrevet 28. oktober 2024 Maleficenta skrev (1 minutt siden): Det har skjedd med min og. Men jeg har Sony experia Hadde du også satt på "Ikke forstyrr" ved et uhell? Jeg visste ikke engang om den funksjonen før jeg fikk svaret i denne tråden. TS Anonymkode: 2c960...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. oktober 2024 #7 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde du også satt på "Ikke forstyrr" ved et uhell? Jeg visste ikke engang om den funksjonen før jeg fikk svaret i denne tråden. TS Anonymkode: 2c960...435 Det kan godt være det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 28. oktober 2024 #8 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg stenger for alle som ikke er i kontaktlisten, så de som ringer får opptattsignal. Etter ørten oppringninger fra masse tull så gjorde jeg det. Minst én gang om dagen med det og gidder ikke få fra Gokk en telefon jeg ikke vet hvem er en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #9 Del Skrevet 29. oktober 2024 Peanut skrev (23 timer siden): Jeg stenger for alle som ikke er i kontaktlisten, så de som ringer får opptattsignal. Etter ørten oppringninger fra masse tull så gjorde jeg det. Minst én gang om dagen med det og gidder ikke få fra Gokk en telefon jeg ikke vet hvem er en gang. Hvordan gjør du det? Iphone eller samsung? Anonymkode: 6dda1...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 29. oktober 2024 #10 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan gjør du det? Iphone eller samsung? Anonymkode: 6dda1...b27 iPhone: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #11 Del Skrevet 31. oktober 2024 Takk for svar. 😄 Har samsung, men skal lete litt i innstillinger og håper det er noe av det samme der 😉 Anonymkode: 6dda1...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 31. oktober 2024 #12 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar. 😄 Har samsung, men skal lete litt i innstillinger og håper det er noe av det samme der 😉 Anonymkode: 6dda1...b27 Finner det under telefon->anropsinnstillinger->blokker numre, så huker du av for "blokker anrop fra ukjente numner" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå