AnonymBruker Skrevet 28. oktober #1 Del Skrevet 28. oktober Jeg har jobbet i cafebransjen i snart 3 år, og jeg er så leiiii! Jeg er 26 år uten noe som helst utdanning, og det er vanskelig å finne seg en jobb som er mindre "fæl" enn den jeg har nå. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i denne jobben noe mer... jeg er drittlei av kollegaene mine, kundene, alt som har med jobben å gjøre. Planen er å begynne å studere om 2 år ish, men før jeg starter er jeg nødt til å nedbetale et stort forbrukslån jeg har, så jeg er jo nødt til å jobbe frem til da... Flere i samme situasjon? Anonymkode: 83ed4...61b 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Del Skrevet 28. oktober Jeg hadde heller jobbet på Mcdonalds eller lignende om du synes det er så jævlig der du er nå. Det er muligheter, man må bare se opp og rundt. Anonymkode: 6ba12...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober Det er grusomt å være i en jobb man hater og føler seg stuck i!!! Det er bra du fokuserer på forbrukslånet, for å fjerne det vil gi deg større frihet når du blir ferdig Er det NOE du kan gjøre i dag for å bedre situasjonen din? Anonymkode: e4a81...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er grusomt å være i en jobb man hater og føler seg stuck i!!! Det er bra du fokuserer på forbrukslånet, for å fjerne det vil gi deg større frihet når du blir ferdig Er det NOE du kan gjøre i dag for å bedre situasjonen din? Anonymkode: e4a81...784 Det er det som er drivet mitt for å fortsette... Jeg kan begynne å se på hva jeg vil studere til jeg er ferdig med å betale ned lånet kanskje.. hva som kreves av meg for å komme inn på de studiene? er det eneste jeg kan komme på nå Anonymkode: 83ed4...61b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #5 Del Skrevet 28. oktober Hvorfor kan du ikke jobbe og studere samtidig? Skift jobb til en butikk i stedet for café? Du må jo ikke jobbe med mat. Anonymkode: 12436...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaytee Skrevet 28. oktober #6 Del Skrevet 28. oktober Har du erfaring fra servicebransjen, så er du aktuell mange andre plasser innenfor samme bransje. Kanskje det hjelper å bytte til en annen restaurant eller butikk? Er ikke mange alternativer hvis du ikke har andre relevante erfaringer eller utdanning, men kanskje ny arbeidsplass kan hjelpe på for å holde ut før du skal studere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #7 Del Skrevet 28. oktober Lagerjobb kan gi deg over 500k i året. Hvor mye tjener du nå? Anonymkode: 4d14e...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #8 Del Skrevet 28. oktober Prøv å jobb nattevakt på sykehjem? Anonymkode: a53f1...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #9 Del Skrevet 28. oktober Kanskje det finnes noen kantiner på skoler o.l i området der du bor? Eller kantiner i større bedrifter. Jobb på flyplass om det finnes i nærheten? Vanlig dagligvarebutikk har gjerne bedre betalt enn kafé. Eller butikker som f.eks Jula, Rusta, Jysk.. Mange muligheter. Anonymkode: c1b82...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #10 Del Skrevet 28. oktober Hvorfor ikke heller ta en vaskejobb en periode (til du er gjeldfri) så slipper du å forholde deg til drittkunder og drittkolleger. Jeg hadde det som deg ts. Hatet å forholde meg til drittkunder. Nå har jeg en vaskejobb hvor jeg vasker om natten hvor jeg er alene i ro og fred. Siden jeg vasker om natten tjener jeg 650000 kr i året. Anonymkode: 1a2f0...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #11 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke heller ta en vaskejobb en periode (til du er gjeldfri) så slipper du å forholde deg til drittkunder og drittkolleger. Jeg hadde det som deg ts. Hatet å forholde meg til drittkunder. Nå har jeg en vaskejobb hvor jeg vasker om natten hvor jeg er alene i ro og fred. Siden jeg vasker om natten tjener jeg 650000 kr i året. Anonymkode: 1a2f0...a32 Hvordan fikk du denne jobben? Må man ha lappen? Anonymkode: 264ca...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #12 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan fikk du denne jobben? Må man ha lappen? Anonymkode: 264ca...a1f Søkte på den. 😀 Må ha lappen ja. Anonymkode: 1a2f0...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #13 Del Skrevet 28. oktober Assistent på sykehjem😊 -du får ikke ansvar for pårørendekontakt, du forholder deg til stell og annen jobbinstrukser som å smøre mat, gå med søppel, rydde o.l - Du er på jobb og utfører stell og pleie. Det er hyggelig, syns jeg da. Anonymkode: 44dc6...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #14 Del Skrevet 29. oktober Få deg en annen jobb. Kantine, renhold, lager. Da har du i hvert fall mindre kundekontakt, og det er sannsynligvis også færre avbrytelser enn i en kafé. Anonymkode: efe8a...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 29. oktober #15 Del Skrevet 29. oktober Kanskje matbutikk er bedre for deg? Kundekontakt, men ikke på samme måte. Lager? Bedre betalt, og lite kundekontakt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå