Gå til innhold

venner og venner av venner...

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet (endret)

1. At least 2 people in this world love you so much they would die for you.

2. At least 15 people in this world love you in some way.

3. The only reason anyone would ever hate you is because they want to be just like you.

4. A smile from you can bring happiness to anyone, even if they don't like you.

5. Every night, SOMEONE thinks about you before they go to sleep.

6. You mean the world to someone.

7. If not for you, someone may not be living.

8. You are special and unique.

9. Someone that you don't even know exists loves you.

10. When you make the biggest mistake ever, something good comes from it.

11. When you think the world has turned its back on you, take a look: you most likely turned your back on the world.

12. When you think you have no chance of getting what you want, you probably won't get it, but if you believe in yourself, probably, sooner or later, you will get it.

13. Always remember the compliments you received. Forget about the rude remarks.

14. Always tell someone how you feel about them; you will feel much better when they know.

15. If you have a great friend, take the time to let them know that they are great.

Endret av StoreSky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så negative dere er! Om bare noen av punktene i den listen stemmer er det jo flott!

Skrevet
Så negative dere er! Om bare noen av punktene i den listen stemmer er det jo flott!

Jeg foretrekker å kalle meg selv realistisk. :tunge1:

Gjest Sukkerert
Skrevet
;) Jeg er vel mer glad i den nakne, kalde sannhet enn rosa fjortiss-flåseri.
Skrevet

Men om noen starter en tråd for å spre litt solskinn trenger jo ikke dere å tre en svart sekk over solen vel... ;)

Gjest StoreSky
Skrevet

hahah! for en mottakelse -det er så fin med KG, man vet aldri hvem som svarer hvordan..

Hvis bare en av punktene stemmer litt, så hadde jeg blitt glad!

6. You mean the world to someone. - jeg har en datter så jeg får jo håpet dette stemmer iaf!

Skrevet

Nei nei, det var ikke det som var meningen.

Bare en liten mørk sky i hjørnet kanskje? :lol:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Sorry da. Jeg gjorde det ikke for å være slem. :-D

Men så er det faktisk mulig å spre solskinn uten å fortellel usannheter også. :)

Skrevet

Når man tenker etter er det jo egentlig mye som stemmer der.

1. At least 2 people in this world love you so much they would die for you. Ja, det trur jeg da. Min kjære og foreldrene mine i allefall

2. At least 15 people in this world love you in some way. Foreldrene mine, svigers, sambo så klart, bestemoren min, bror og øvrig familie og venner. Skulle nok bli minst 15 de

3. The only reason anyone would ever hate you is because they want to be just like you. vel.. den er jeg ikke helt enig i men.. kanskje de innserst inne ønsker det ;)

4. A smile from you can bring happiness to anyone, even if they don't like you. Smil til verden og den smiler til deg

5. Every night, SOMEONE thinks about you before they go to sleep. ja, det er vel sannsynlig. bevist eller ikke..

6. You mean the world to someone.  :sjenert: for sambo gjør jeg vel det.. og når jeg er på besøk hos lille niesen min betyr jeg tydligvis det for henne også  :)

7. If not for you, someone may not be living. Ikke enda, men en gang i fremtiden

8. You are special and unique. Det er alle mennesker

9. Someone that you don't even know exists loves you.  vel..

10. When you make the biggest mistake ever, something good comes from it. vel,

11. When you think the world has turned its back on you, take a look: you most likely turned your back on the world.

12. When you think you have no chance of getting what you want, you probably won't get it, but if you believe in yourself, probably, sooner or later, you will get it. Det hjelper i alelfall å tenke slik

13. Always remember the compliments you received. Forget about the rude remarks. :Nikke:

14. Always tell someone how you feel about them; you will feel much better when they know. Det trur jeg.. vel kanskje ikke dersom du forteller dem at du hater dem men

15. If you have a great friend, take the time to let them know that they are great. Dette er viktig

Hjelper å se litt positivt på det hele

Skrevet

Jeg hater den lista. Den er så bullshit. Minner meg jo bare på alt jeg IKKE har.

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg kan tenke på deg Purple når jeg legger meg i kveld -så har du iaf ETT av punktene!!

Gjest Sukkerert
Skrevet
Når man tenker etter er det jo egentlig mye som stemmer der.

For de unge og heldige kan en del stemme. Men hva om du var en gammel enke som satt ensom på et sykehjem i Norge? Eller du var et barn som holdt på å dø av sult i den tredje verden?

Og ingen av punktene stemmer på alle.

Skrevet
For de unge og heldige kan en del stemme. Men hva om du var en gammel enke som satt ensom på et sykehjem i Norge? Eller du var et barn som holdt på å dø av sult i den tredje verden?

:ler: Du kan ikke alltid tenke på alle andre. Noen ganger er det greit å bli oppmuntret selv om det skjer fæle ting i verden hele tiden.

Selvsagt stemmer ikke alle punktene på alle, det tror jeg alle skjønner.

Gjest Sukkerert
Skrevet
:ler: Du kan ikke alltid tenke på alle andre. Noen ganger er det greit å bli oppmuntret selv om det skjer fæle ting i verden hele tiden.

Selvsagt stemmer ikke alle punktene på alle, det tror jeg alle skjønner.

Vi har visst litt ulik smak. ;) Jeg liker den fortsatt ikke.

Skrevet
Vi har visst litt ulik smak. ;) Jeg liker den fortsatt ikke.

Det har du all rett til å ikke gjøre. Jeg har heller ikke sagt at jeg liker den, men verden er ikke nødvendigvis en jammerdal fra en ende til en annen.

Gjest Sukkerert
Skrevet
Det har du all rett til å ikke gjøre. Jeg har heller ikke sagt at jeg liker den, men verden er ikke nødvendigvis en jammerdal fra en ende til en annen.

Nei, nettopp derfor kan vi holde oss til de reelle gode tingene i verden når vi skal muntre hverandre opp. :tunge1: :-D

Skrevet

Jeg synes denne er kjempefin. Hvorfor skal alt være så pessimistisk?

Det kan hjelpe med litt optimisme og gode tanker. Kan til og med kurere sykdom ;)

Skrevet

Så klart at ikke alle punktene stemmer på alle...

men jeg trur selv den gamle enken har noen som tenker på seg. Selv om det kanskje "bare" er en av pleierne på gamlehjemme, eller en av de andre beborerne på hjemmet. Det samme har kanskje det lille barnet som sulter nesten i hjel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...