GrønnNellik68 Skrevet 28. oktober #1 Del Skrevet 28. oktober Men har skjønt når de sier det så ringer de aldri tilbake og det er i og for seg greit det. Men du verden så mye rart de lirer av seg på telefonen av hvor interesserte de er og smører på tjukt hvor hyggelig jeg er å prate med. At han er seriøs og ønsker og møte meg. Og at jeg skal få bilde etterhvert bla bla bla... Hvorfor holde på sånn? Skjedd 3 ganger nå da. Så de må gjerne ringe men jeg hører rimelig fort om de er seriøse eller ikke. Går skravla på høygir og alt de skal finne på og lyst til av vi skal finne på osv osv.. så skjønner jeg jo hva salgs type de er egentlig. Hadde vel blitt overraska hvis jeg hørte noe igjen fra dem. he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 28. oktober Forfatter #2 Del Skrevet 28. oktober Oppdatering🫣 han ringte igjen isted👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober he he. Anonymkode: b6285...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #4 Del Skrevet 28. oktober Hva mener du med at de vil ringes nesten med en gang? Er dette noen du såvidt har snakket med på nett? Har i så tilfelle aldri hatt det problemet, jeg gir aldri ut telefonnummeret mitt til noen jeg ikke har møtt. Anonymkode: 51319...61c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 28. oktober Forfatter #5 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med at de vil ringes nesten med en gang? Er dette noen du såvidt har snakket med på nett? Har i så tilfelle aldri hatt det problemet, jeg gir aldri ut telefonnummeret mitt til noen jeg ikke har møtt. Anonymkode: 51319...61c Har aldri vært noe problem for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #6 Del Skrevet 28. oktober GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): Har aldri vært noe problem for min del. Nei, som regel er det ikke det, helt til det dukker opp en gærning. Anonymkode: 51319...61c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 28. oktober Forfatter #7 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, som regel er det ikke det, helt til det dukker opp en gærning. Anonymkode: 51319...61c Ja ja den tid den sorg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #8 Del Skrevet 28. oktober GrønnNellik68 skrev (8 timer siden): Men har skjønt når de sier det så ringer de aldri tilbake og det er i og for seg greit det. Men du verden så mye rart de lirer av seg på telefonen av hvor interesserte de er og smører på tjukt hvor hyggelig jeg er å prate med. At han er seriøs og ønsker og møte meg. Og at jeg skal få bilde etterhvert bla bla bla... Hvorfor holde på sånn? Skjedd 3 ganger nå da. Så de må gjerne ringe men jeg hører rimelig fort om de er seriøse eller ikke. Går skravla på høygir og alt de skal finne på og lyst til av vi skal finne på osv osv.. så skjønner jeg jo hva salgs type de er egentlig. Hadde vel blitt overraska hvis jeg hørte noe igjen fra dem. he he Få bilde etterhvert? Vet du ikke hvem du snakker med? Anonymkode: 37bea...f5a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 28. oktober Forfatter #9 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Få bilde etterhvert? Vet du ikke hvem du snakker med? Anonymkode: 37bea...f5a Han vet heller ikke hvem han snakker med. Jeg bruker jobb nr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #10 Del Skrevet 28. oktober Nå har han jo ringt. Men gangene de ikke gjør er det kanskje konseptet som er slitsomt. De kan jo møte damer de vet hvem er og hvordan de ser ut. Anonymkode: 75be3...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #11 Del Skrevet 28. oktober Jeg hadde en som ville ringes, tenkte de kan da ikke skade siden vi hadde en grei tone på chat. Men så feil kan man ta. Eneste jeg hørte var stønnelyder, så å snakke med noen i tlf først? Nei, niks, nada. Anonymkode: 21348...8f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #12 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde en som ville ringes, tenkte de kan da ikke skade siden vi hadde en grei tone på chat. Men så feil kan man ta. Eneste jeg hørte var stønnelyder, så å snakke med noen i tlf først? Nei, niks, nada. Anonymkode: 21348...8f7 Wtf,for et kryp Anonymkode: 75be3...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 29. oktober Forfatter #13 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde en som ville ringes, tenkte de kan da ikke skade siden vi hadde en grei tone på chat. Men så feil kan man ta. Eneste jeg hørte var stønnelyder, så å snakke med noen i tlf først? Nei, niks, nada. Anonymkode: 21348...8f7 ja det har jeg og opplevd flere ganger med cam ringing.. altså bryr ikke meg jeg bare slår av og blokkerer.. men ja det er mange snåle folk. Er noe med å snakke i telefonen enn å drive å skrive. På meldinger er alle like. På telefon får du ett bedre eller verre inntrykk av noen. Pluss at det går mye fortere å snakke enn å skrive syns jeg da. Pluss at jeg må like stemmen til noen da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #14 Del Skrevet 29. oktober GrønnNellik68 skrev (12 minutter siden): ja det har jeg og opplevd flere ganger med cam ringing.. altså bryr ikke meg jeg bare slår av og blokkerer.. men ja det er mange snåle folk. Er noe med å snakke i telefonen enn å drive å skrive. På meldinger er alle like. På telefon får du ett bedre eller verre inntrykk av noen. Pluss at det går mye fortere å snakke enn å skrive syns jeg da. Pluss at jeg må like stemmen til noen da. Må da være bedre å treffe folk IRL? Aldri forstått hvorfor folk driver og chatter med folk online. Anonymkode: 61db3...02b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #15 Del Skrevet 29. oktober Jeg forstår heller ikke dette med chatting. Det er menn som chatte i ukesvis og så etter en må ed så blir jeg lei, og sier at jeg ike liker all denne chattingen og ser etter noen som kan faktisk møtes, og så er det " de gidder bare om jeg byr på meg selv" så hva i alle dager betyr det? Skal jeg by på meg selv i hver en chat med fremmede menn, er det de dem vil? Nei. Jeg vil møtes og finne en som kan treffe meg. Kan han ikke treffes så er det ikke poeng å chatte heller. Anonymkode: 01e49...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 29. oktober Forfatter #16 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg forstår heller ikke dette med chatting. Det er menn som chatte i ukesvis og så etter en må ed så blir jeg lei, og sier at jeg ike liker all denne chattingen og ser etter noen som kan faktisk møtes, og så er det " de gidder bare om jeg byr på meg selv" så hva i alle dager betyr det? Skal jeg by på meg selv i hver en chat med fremmede menn, er det de dem vil? Nei. Jeg vil møtes og finne en som kan treffe meg. Kan han ikke treffes så er det ikke poeng å chatte heller. Anonymkode: 01e49...eb7 Words👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #17 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Må da være bedre å treffe folk IRL? Aldri forstått hvorfor folk driver og chatter med folk online. Anonymkode: 61db3...02b Litt vanskelig når du bor i ei bygd og ikke stor by. Litt lettere å date da. Anonymkode: 21348...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #18 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Må da være bedre å treffe folk IRL? Aldri forstått hvorfor folk driver og chatter med folk online. Anonymkode: 61db3...02b Kan jo være at mange ønsker å danne seg et inntrykk av personen før de bestemmer seg for om det er noe vits i å møte vedkommende. En del kommentarer i tråden former bilder av creepy personer man skal være glad for å ha unngått å møte IRL. Anonymkode: dade9...088 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 29. oktober Forfatter #19 Del Skrevet 29. oktober ja han ringte i morges og fikk bildet og da så jeg jo fort at.. nope.. not for me. Han tok det fint og ble enig om at vi ønsket hverandre lykke til videre. Så det gikk bedre enn forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #20 Del Skrevet 29. oktober GrønnNellik68 skrev (34 minutter siden): ja han ringte i morges og fikk bildet og da så jeg jo fort at.. nope.. not for me. Han tok det fint og ble enig om at vi ønsket hverandre lykke til videre. Så det gikk bedre enn forventet. Hvorfor ber du ikke om bilde med en gang siden du kun går etter det? Du virket jo ivrig før bildet kom. Anonymkode: 51319...61c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå