Gå til innhold

Sagt noe stygt til kjæresten. Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt noe veldig stygt og sårende til min samboer gjennom 5år. Vi kranglet (han sa også stygge ting, men ikke så stygt som meg). Det gikk ned en "rullegardin" hos meg. 

Hvordan skal jeg si unnskyld? Føler ikke noe vil hjelpe nå. 

Anonymkode: 7a4dd...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du den som alltid har vært fornuftig og rettferdig i krangler? Han kan si stygge ting, men ikke du? 

Anonymkode: 91b57...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

er du den som alltid har vært fornuftig og rettferdig i krangler? Han kan si stygge ting, men ikke du? 

Begge kan være litt stygg innimellom. Men ikke slik som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

hvor langt tilbake ligger denne krangelen? 

I forgårs 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har,sagt noe stygt som du virkelig angrer på kan du forsøke å reparere. Jeg lærte teknikken på et foreldrekurs, men de anbefalte å bruke det på voksne og. Emosjonsfokusert foreldreveiledning. ) sier det sånn jeg husker det, ig har brukt det:

Du kan prøve feks si: Jeg er er veldig lei meg for at jeg sa xxx. Det må ha vært sårende og vondt for deg å høre. Og der virker kanskje som jeg ikke bryr meg om deg/ ...Fyll inn det som passer. 

Det er viktig å være oppriktig i unnskyldning og du må unngå å så: men det er ikke så rart jeg ble sint når du sa xxx. 

Du må liksom være villig til å legge deg helt flat. Du kan ikke være opptatt av å rettferdiggjøre seg selv. 

Håper dere finner ut det på en god måte. 

Anonymkode: 00112...cc8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kranglet dere om noe som dere har kranglet om gjentatte ganger? 

Eller var det en krangel som du ikke forstår hvorfor dere egentlig hadde? 

Hvordan har de siste to dagene vært mellom dere nå da etter krangelen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor grusomt stygt det var og om det var et lite snev av sannhet i det.

Anonymkode: 9db19...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

kranglet dere om noe som dere har kranglet om gjentatte ganger? 

Eller var det en krangel som du ikke forstår hvorfor dere egentlig hadde? 

Hvordan har de siste to dagene vært mellom dere nå da etter krangelen? 

Ja, men så gled det over på noe annet. Jeg kom til å si noe jeg ikke burde. Det har vært dårlig stemning. Lite prat.

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kommer an på hvor grusomt stygt det var og om det var et lite snev av sannhet i det.

Anonymkode: 9db19...555

Det var et snev av sannhet i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette: han er dårlig utstyrt og/eller dårlig i senga? Det kommer han til å huske. 

Anonymkode: a7652...603

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

La meg gjette: han er dårlig utstyrt og/eller dårlig i senga? Det kommer han til å huske. 

Anonymkode: a7652...603

Elendig til å ta oppvask og kjøper sjelden blomster. Det kan fikses.

Kritisere penisstørelse eller enda verre,  sammemligne med exen,  å hevde at exen var bedre?!?

Dette forholdet er i tilfelle dødt. Det kan ta en stund før man oppdager det. Men dødt er det like som.

Anonymkode: a4c2d...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg langflat og lyg og si at du ikke mente det, og vis at du er villig til å ta tak i deg selv og din oppførsel (så er det opp til han å evt legge seg langflat for det HAN gjorde, selv om det ikke var så fælt som det DU gjorde/sa). Kanskje dere kan tilgi hverandre, kanskje ikke. Om samboeren min hadde sagt at jeg var stygg og at han skulle ønske han ble sammen med NN i stedet, så vet jeg ikke om jeg kunne ha fortsatt forholdet.

Anonymkode: 0d259...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs helt hva du sa, og hvordan akkurat det traff ham. Hvor våre såre punkter er varierer.

Anonymkode: c05b4...3e1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det verdt at forholdet ryker over? Hvis nei, snakk sammen, Ta første steget, si jeg beklager at jeg ble så sint at rullgardinen gikk ned når vi kranglet. Du trenger ikke eie hele krangelen men du bør definitivt eie ansvaret for det du sa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 4.11):

Jeg har sagt noe veldig stygt og sårende til min samboer gjennom 5år. Vi kranglet (han sa også stygge ting, men ikke så stygt som meg). Det gikk ned en "rullegardin" hos meg. 

Hvordan skal jeg si unnskyld? Føler ikke noe vil hjelpe nå. 

Fullstendig umulig å svare på uten å vite sånn noenlunde hva slags type "stygg ting" det var.

Penisstørrelse?

Sammenligning med en ex?

…?

Anonymkode: a81c2...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukte du noe mot han som han har sagt i fortrolighet/eller noe han har åpnet seg om? Da er du fucked. Hvis det bare er drittslenging uten noe bak så har du fremdeles en sjanse.

Anonymkode: dd0e9...0d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...