Gå til innhold

Ny kjæreste ber meg om å fjerne bilder..

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

6 år siden det ble slutt. Venner i sosiale medier enda, og gratulerer hverandre på bursdager etc, men ingenting mer enn det. Vår tid sammen var en fin periode og et godt minne, men vi har altså INGEN romantisk greie eller særlig kontakt etter bruddet. 

Eksen min har hatt to kjærester etterpå. Den siste, har bedt han om noe.. Hun har sett på mine profiler på sosiale medier, og kommet over et kjempegammelt bilde! Hun har bedt han om å be meg fjerne dette bildet, som er på min Facebook, hvor jeg, han og hunden vi hadde er på tur. Er ikke et intimt kjærestebilde en gang. Bare et bilde hvor jeg og eksen er i samme bilde. 

Er dette normalt? Ja, de er begge i 40-årene...Jeg tenker at dette burde være rimelig flaut for henne! Og ja, jeg tok det bort. 

What...? 

Anonymkode: 91d7c...fd0

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke normalt og jeg hadde bare sagt at det ikke kommer til å skje. Da får denne kjæresten bare være sjalu og usikker. Dine bilder er dine bilder og dersom eksen din er helt grei med at det bildet er der så er det ingenting å tenke på. 

Hadde det derimot vært eksen selv som ville at du skulle tatt det bort så måtte du jo gjort det, men ikke fordi en usikkert ny kjæreste ber om det. 

Anonymkode: 5f194...c66

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei, det er ikke normalt og jeg hadde bare sagt at det ikke kommer til å skje. Da får denne kjæresten bare være sjalu og usikker. Dine bilder er dine bilder og dersom eksen din er helt grei med at det bildet er der så er det ingenting å tenke på. 

Hadde det derimot vært eksen selv som ville at du skulle tatt det bort så måtte du jo gjort det, men ikke fordi en usikkert ny kjæreste ber om det. 

Anonymkode: 5f194...c66

Ts

Angrer nå på at jeg fjernet det, av prinsipp.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

6 år siden det ble slutt. Venner i sosiale medier enda, og gratulerer hverandre på bursdager etc, men ingenting mer enn det. Vår tid sammen var en fin periode og et godt minne, men vi har altså INGEN romantisk greie eller særlig kontakt etter bruddet. 

Eksen min har hatt to kjærester etterpå. Den siste, har bedt han om noe.. Hun har sett på mine profiler på sosiale medier, og kommet over et kjempegammelt bilde! Hun har bedt han om å be meg fjerne dette bildet, som er på min Facebook, hvor jeg, han og hunden vi hadde er på tur. Er ikke et intimt kjærestebilde en gang. Bare et bilde hvor jeg og eksen er i samme bilde. 

Er dette normalt? Ja, de er begge i 40-årene...Jeg tenker at dette burde være rimelig flaut for henne! Og ja, jeg tok det bort. 

What...? 

Helt normalt. Bra du tok det bort. 

Anonymkode: 88d5f...92d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvordan er dette normalt?

Anonymkode: 64860...517

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ts dette høres ikke normalt ut. Nå er det din ex som må slite med en kontrollerende og sjalu ny kjæreste, hun er heldigvis ikke ditt problem.

Det er absolutt ikke normalt å snoke rundt inne på partner sine ex kjæresters profiler og grave seg 6 år bak i tid. Hadde jeg blitt sammen med en mann som gjorde dette hadde jeg sagt takk for meg. Alle har en fortid, spesielt når mann har kommet seg til 40 årene.

Anonymkode: 64860...517

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ALDRI ha fjernet det. Hvorfor lar du deg styre av et tilfeldig kvinnemenneske? Og hvorfor er hun inne på din profil?

Anonymkode: eeff6...850

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt uenig. 
Jeg synes det er unormalt og en sykelig kontrollerende oppførsel. Hvis man dater i førtiårene og ikke forstår at andre har hatt et liv først, er det bedre å være alene. 
Jeg ville skygget unna denne personen.

• Liker 16
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dere var 16 år eller noe. Nei, det er ikke normalt.

Anonymkode: d56b9...175

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det var fint av deg å ta det bort. Ikke synk ned på hennes nivå. Han kommer til å slite med sjalusi, men nå ligger det hvertfall ikke på deg. Vær et bedre menneske. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

.Jeg tenker at dette burde være rimelig flaut for henne!

Det er min første tanke også. Min neste tanke hadde vært på den mannen som skal leve i dette. Hvis vi hadde hatt et OK forhold så tror jeg nesten jeg hadde sagt til han "Selvfølgelig skal jeg ta ned bildet hvis det er et problem. Men jeg blir jo litt bekymra for deg hvis dette er normalen. Jeg håper du klarer å sette grenser hvis det blir for ille og har andre å støtte deg på."

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts

Angrer nå på at jeg fjernet det, av prinsipp.. 

Legg det op igjen da. 

Anonymkode: b003a...88b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trodde dere var 16 år eller noe. Nei, det er ikke normalt.

Anonymkode: d56b9...175

Her tenkte jeg det samme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke normalt, stakkars din eks, men synes det er bra du hever deg over det og tok vekk bildet. Altså hvem bryr seg. 

Er hun inne på hans Fb og går gjennom gamle dager? Trist. 🙄

Anonymkode: c4b07...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Legg det op igjen da. 

Anonymkode: b003a...88b

Hvorfor ikke starte 3 verdenskrig? Har man først fjernet det, så virker det nokså mistenksomt at eksen plutselig legger ut bilder igjen.

Anonymkode: 19ee2...37a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor ikke starte 3 verdenskrig? Har man først fjernet det, så virker det nokså mistenksomt at eksen plutselig legger ut bilder igjen.

Mistenkelig og mistenksomt er to forskjellige ord. 

Anonymkode: a26cd...b40

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann. 

Bare greit å fjerne det, synes jeg. Det er selvsagt noe veldig irriterende over at en fremmed skal komme og mene noe om hva man har på egen facebook-side, lett å bli obsternasig og si at det kan du ta fart og drite i, du bestemmer ikke over meg.

Samtidig tror jeg rett og slett dette er en "kamp" jeg ikke hadde giddet å ta, det hadde betydd for lite for meg. Jeg hadde bare slettet det og gått videre i livet. Det er også eksen din som får slite med konsekvensene.

Da får du nok heller ikke noe "gratulerer med dagen" på FB-veggen neste gang om de fremdeles er sammen, men som sagt, det er vel ikke noe som betyr så mye, han får slite med sin dame så får du fokusere på ditt liv og ikke blande deg.

Anonymkode: 06b0e...a30

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet.  Nei, finnes ikke normalt. 

Og hvorfor i alle dager fjernet du det?

Han eksen din kommer til å slite big time med denne kvinnen. Sikkert du også.

Anonymkode: 3ee93...ad4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mistenkelig og mistenksomt er to forskjellige ord. 

Anonymkode: a26cd...b40

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...