Gå til innhold

Fitte eller rumpe

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden ,"pupper eller rumpe":  Hva er mest sexy påben kvinne, rumpe eller hoftepartiet forfra? Om du ser dem i tights eller stramme jeans... 

Anonymkode: 67cc2...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumpe. Fitte er jo innbydende og deilig sånn sett, men at det er pent å se på kan jeg ikke si. 

Anonymkode: a2462...f5f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting med klær på, null interesse for rumpe på meg (er lesbisk), men nakne fitter er vakre!

Anonymkode: 59740...a2d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingenting med klær på, null interesse for rumpe på meg (er lesbisk), men nakne fitter er vakre!

Anonymkode: 59740...a2d

Jeg synes konturene av en litt bollete fitte er ganske sexy  og selvfølgelig naken fitte- helst med hår 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Inspirert av tråden ,"pupper eller rumpe":  Hva er mest sexy påben kvinne, rumpe eller hoftepartiet forfra? Om du ser dem i tights eller stramme jeans... 

Er du idiot? Det kommer da heeelt an på hvordan det ser ut 🤦‍♀️ jeg liker at de ser "damete" ut, dvs. «fyldige», og da snakker jeg om både "pupper og lår", og så har jeg en hetrofil venn som jeg "mobber" for at han "virker homo", fordi han liker smale gutterumper og hofter på damer og syns det er fint ( 🥴 ) ….,

så hva var spørsmålet ditt igjen 🤔

Anonymkode: 9dd6e...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du idiot? Det kommer da heeelt an på hvordan det ser ut 🤦‍♀️ jeg liker at de ser "damete" ut, dvs. «fyldige», og da snakker jeg om både "pupper og lår", og så har jeg en hetrofil venn som jeg "mobber" for at han "virker homo", fordi han liker smale gutterumper og hofter på damer og syns det er fint ( 🥴 ) ….,

Du har svart.  Bortsett fra det med idiot. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en teit og spesiell runketråd… 🤷‍♀️🙄🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Ole brum sa. Ja takk begge deler.

Kommer jo helt ann på kroppen til vedkommende, og bekledning. 

En veltrent kvinne med treningstights. Hun er fullt påkledd og viser ikke hud, men allikevel er lite overlatt til fantasien. 

Anonymkode: 73421...44c

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En veltrent kvinne med treningstights. Hun er fullt påkledd og viser ikke hud, men allikevel er lite overlatt til fantasien. 

Utrolig godt skrevet 👏👏👏👏. Så sant, så sant 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi begynne å beskrive mannerumper?

Blir dere menn absolutt aldri lei av å diskutere kropp? Pupp meg her og pupp meg der.

Hvor lang syns dere overarmen bør være før vi kan kalle den estetisk harmonisk? 

Anonymkode: 09f4b...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir dere menn absolutt aldri lei av å diskutere kropp? Pupp meg her og pupp meg der.

Blir nok ikke lei med det første nei. Bare diskuter mannekroppen, eller la være   ettersom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hofteparti forfra er totalt uinteressant, det er bakfra det tenner 

Anonymkode: c6f11...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge deler.
Liker det når man "ser" uten å se. Sexy klær og undertøy skal hinte om det som er under, friste men ikke vise. Mye av poenget er spenningen av å ikke vite helt, men skape lengsel etter å se mer.

Kvinner er på sitt mest sexy i pent undertøy hvor man bare så vidt ser konturene av det som er under... og så spille på å det og vise bare litt og litt av gangen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Litt usikker på om Ole Brumm sa "fitte"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (56 minutter siden):

Begge deler.
Liker det når man "ser" uten å se. Sexy klær og undertøy skal hinte om det som er under, friste men ikke vise. Mye av poenget er spenningen av å ikke vite helt, men skape lengsel etter å se mer.

Kvinner er på sitt mest sexy i pent undertøy hvor man bare så vidt ser konturene av det som er under... og så spille på å det og vise bare litt og litt av gangen.

Så sant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok ikke lei med det første nei. Bare diskuter mannekroppen, eller la være   ettersom. 

Hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det kan vi! En mannerumpe kan jo være like sexy det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 23.42):

For en idiotisk førstesetning.

Anonymkode: 58d4d...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ole Brumm that is☝️😊

Anonymkode: 58d4d...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...