AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ble dumpet for 2 uker siden etter en kortvarig romanse, Nå chatter jeg ganske intensivt med 9 damer. synes alle damene virker fine og hyggelige jeg Helt utslitt jeg orker ikke dette veldig lenge kjenner jeg. Er det umoralsk å chatte med flere når noen av chattene er ganske gode også, eller gjør alle dette hele tiden ? Burde kanskje kutte noen men har jo ingen saklig grunn annet at det blir mye jobb. En må kaskje ha såpass mange chatter for å få til en date eller ti iløpet av et par ukene ? (Siden jeg er 43 har jo enten damene barnefri eller barne uke) To ville over på Snapchat, det virker damene legger inn litt arbeid i bilder etc, kan jeg regne med at de går til bare meg eller 4-5 beilere samtidig ? Anonymkode: 75d0d...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Det er greit å chatte med flere. Omtrent alle kvinner på tinder chatter med flere. Menn som får muligheten gjør det samme. Anonymkode: 5b673...696 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Tror ikke du skal melde om effektiviteten til Tinder ut fra hvor mange chatter du klarer å sjonglere. Meld heller fra om du faktisk klarer å fremskaffe et plagsomt høyt antall dater. Alle brevvennene dine er ikke nødvendigvis interessert i å date deg. Anonymkode: 05b01...7ad 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Å chatte med flere må være lov så fremt du ikke charter at de er den eneste, lover dem hjertet ditt, sier de er spesielt gode å prate med, mens de i realiteten bare er en av mange. For å vite hvor de står, må du mest sannsynlig spørre. Å om du vil på date, så bør du kanskje invitere noen på det? Anonymkode: 03d26...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettrollet Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hva med å foreslå en gruppedate med alle 9 samtidig, bare for å være virkelig effektiv? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #6 Del Skrevet 28. oktober 2024 Du må roe deg ned litt. Du kommer deg trolig fortere på date, ved å øke kvaliteten på samtalen, og redusere antall ned til 1 og 2. Etter én uke med gode samtaler, bør du ha avtalt noe. Hvis ikke er du veldig passiv. Anonymkode: 82f6a...13f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #7 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du må roe deg ned litt. Du kommer deg trolig fortere på date, ved å øke kvaliteten på samtalen, og redusere antall ned til 1 og 2. Etter én uke med gode samtaler, bør du ha avtalt noe. Hvis ikke er du veldig passiv. Anonymkode: 82f6a...13f Tror du har rett, avtaler en ikke noe innen en uke så dør det ut å blir liggende som "halv aktive" matcher Men det er liksom ikke noe sånn åpenbar anledning som eksempelvis at en sier, fra tirsdag får jeg barnefri da blir det deilig å få noen dager å slappe av. Synes det er litt rart å spørre midt i en vanlig Chat. Hvis det blir sånn åpent og vagt, eksempelvis at har lyst til å ta en date med deg når du kommer hjem etter den uka du har drar til i syden om 2 dager blir det ofte ikke noe av. TS Anonymkode: 75d0d...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #8 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Tror du har rett, avtaler en ikke noe innen en uke så dør det ut å blir liggende som "halv aktive" matcher Men det er liksom ikke noe sånn åpenbar anledning som eksempelvis at en sier, fra tirsdag får jeg barnefri da blir det deilig å få noen dager å slappe av. Synes det er litt rart å spørre midt i en vanlig Chat. Hvis det blir sånn åpent og vagt, eksempelvis at har lyst til å ta en date med deg når du kommer hjem etter den uka du har drar til i syden om 2 dager blir det ofte ikke noe av. TS Anonymkode: 75d0d...fe1 Bare si noe sånt som "Jeg liker å chatte med deg, du virker som en interessant dame. Jeg har lyst til å møte deg, er du interessert i det?" Og hvis du får et positivt svar så kommer du med oppfølging for å avtale hvor og når. verre er det ikke. Får du vage svar der om når de kan møtes så er de ikke interessert, da kan du avslutte de samtalene. Anonymkode: e7eff...493 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #9 Del Skrevet 28. oktober 2024 Det beste er å spørre om å møtes raskt. Chatting er bortkastet tid. Bedre å møtes for å se om man har kjemi. Jeg går lei når mannen ikke inviterer på date, men bare chatter. Anonymkode: 0a8fd...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #10 Del Skrevet 28. oktober 2024 Chattet med flere. K 40. Men avtalte raskt kaffe møte for å sjekke kjemi. Datet et par stykker og vi var enige om å være ekslusive mens vi utforsket om set kunne bli noe mer. Den tredje ble kjæresten min. Tok meg totalt 7 mnd❤️ Anonymkode: b4421...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #11 Del Skrevet 28. oktober 2024 Å catte med flere er det ingenting galt. Men det blir vel bare kaos med 9, får ikke gitt alt av seg selv da. Pleide chatte med flere kvinner selv, men over 3 så ble det bare surr, og man blir ikke kjent på like god måte Anonymkode: f56ae...315 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #12 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det beste er å spørre om å møtes raskt. Chatting er bortkastet tid. Bedre å møtes for å se om man har kjemi. Jeg går lei når mannen ikke inviterer på date, men bare chatter. Var motsatt her. Jeg brukte tid på å finne ut av hvem de var, så jeg visste hva jeg gikk til. Tror det er en av grunnene jeg aldri har hatt en mislykket date derfra, siden jeg var forsiktig med hvilke kvinner jeg møtte Anonymkode: f56ae...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #13 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var motsatt her. Jeg brukte tid på å finne ut av hvem de var, så jeg visste hva jeg gikk til. Tror det er en av grunnene jeg aldri har hatt en mislykket date derfra, siden jeg var forsiktig med hvilke kvinner jeg møtte Anonymkode: f56ae...315 Du har vel også hatt litt flaks, har hatt chatter over lengre tid hvor det er en del utfordringer etc som ikke helt har kommet fram under chatting (Psykiske ting) Klart ikke alt kommer fram på et par dater heller men vil nok si at en date med litt vin eller middag tilsvarer noen måneder med chatting. Ift kjemi må en nesten møtes for å se om begge kjenner litt sitring (ihvertfall for min del er det det jeg ønsker) Enig at man legger mye mer godviljen til om en har chattet i lang tid ift en kort kaffedate men det forandrer jo ikke det at man ikke helt vet hvem man chatter med før fysisk møte selv om video chat kan hjelpe på. Anonymkode: 75d0d...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå