Gå til innhold

Våte drømmer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har skjedd meg titt og ofte siste tiden at jeg drømmer om sex og at det rett og slett blir så hett at jeg får orgasme i søvne. Tre ganger bare denne uken 🔥 Jeg drømmer stort sett om en mann jeg er hemmelig tiltrukket av (K39).

Skjer dette med deg? Hva drømmer du i så fall? 

Anonymkode: 9f792...4d9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg mann (40-årene), men jeg våkner ganske ofte med en ubehagelig stiv en. Jeg har våknet at par tre ganger av at jeg var på vei til orgasme, men det har ikke vært noe særlig godt. Mer som om jeg skulle tisse på meg, når jeg da står opp og forsøker å tisse, så kommer det lite eller ingenting.

Anonymkode: 3f165...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tømmer regelmessig så våkner jeg ofte med en følelse av at jeg tisser på meg. Noen ganger med orgasme som nevnt over. 

Anonymkode: de2ce...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 41.

Ja, drømte i natt om ei eg har som venn på Facebook,  hun har den sykt rå kroppen!

Drømte hun var heilt overlykkelig da hun endelig fikk kjenne ein kuk på 17x18cm.

Det var ein fantastisk drøm!!

Anonymkode: f62d1...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann 41.

Ja, drømte i natt om ei eg har som venn på Facebook,  hun har den sykt rå kroppen!

Drømte hun var heilt overlykkelig da hun endelig fikk kjenne ein kuk på 17x18cm.

Det var ein fantastisk drøm!!

Anonymkode: f62d1...4d0

Næmen, du deg fikk jo opplyst om kukstørrelsen din i en annen tråd enn kuktråden, gratulerer!

Anonymkode: a7fb2...eb5

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer med ujevne mellomrom - våkner av at jeg får orgasme fordi jeg drømmer at jeg har sex. Det er deilig, men samtidig liker jeg det ikke, for da er jeg "snytt" for sex med mannen min som jeg heller vil ha. Jeg er en sånn som ikke "klarer" å ha sex flere ganger pr dag. ;) Altså det tar litt tid før jeg blir kåt igjen.

K51.

Anonymkode: 5622f...f91

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skjedd at jeg har fåknet av at pikken er steinhard, type så hard at det verker og er nesten smertefullt. Og vært våt på tuppen av precum, men aldri fått utløsning i søvne.

M45

Anonymkode: 13231...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det har skjedd meg titt og ofte siste tiden at jeg drømmer om sex og at det rett og slett blir så hett at jeg får orgasme i søvne. Tre ganger bare denne uken 🔥 Jeg drømmer stort sett om en mann jeg er hemmelig tiltrukket av (K39).

Skjer dette med deg? Hva drømmer du i så fall? 

Anonymkode: 9f792...4d9

Ikke nå lengre.. men i ung alder..

Hvis jeg nå fantaserer mye om sex, men avstår å onanere. Dukker disse drømmene opp at jeg har sex med personen, rett før jeg våkner.. Forban..... dumt😅Prøver å komme inni drømmen igjen, men da er hun borte😪❣️

Jeg slikker for det meste i mine drømmer, men knuller også en del i skogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...