Gå til innhold

Å komme uten å komme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann her, litt usikker på hva dette er og jeg aner ikke hvem jeg skal spørre. Det hender at jeg under samleie eller onanering merker at jeg nærmer meg høydepunktet, men så tar kroppen "en feil avkjørsel" og det skjer egentlig ingenting, selv om det føles som et mikro-høydepunkt rent intellektuelt. Og så blir jeg slapp med en skikkelig antiklimaks. Skjer gjerne når jeg er trøtt, men det føles uforrettet og ukomplett, skikkelig kjedelig "bommert". Hva er det som foregår der, egentlig?

Anonymkode: 7fe34...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer.
På engelsk kalles det "ruined orgasm" og skjer oftest som du beskriver ... du kniper igjen akkurat litt for sent når du nærmer deg. Ja, det er sykt utilfredsstillende.

Hva som rent fysisk foregår er jeg usikker på, men har opplevd min andel av disse feilede orgasmene. Noen ganger kommer det en utløsning, men selve orgasmefølelsen mangler. Andre ganger blir jeg bare litt slappere, men etterhvert er det mulig å komme tilbake til nye høydepunkt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det med for lite oppvarming.

Anonymkode: eb834...e1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer dette innimellom, klarer å stoppe utløsningen rett før jeg ejakulerer. Opplever ikke noen nytelse, men stopper orgasmen. Jeg holder meg hard, og trenger litt tid på å komme etterpå, så for min del er det en fin teknikk om jeg vil forlenge samleiet/kjøre på en del uten å komme “for tidlig”.

Anonymkode: 1318a...8b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...