AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Skrevet 27. oktober 2024 Spør for tilretteleggelse for familiebesøk. Anonymkode: cfafa...4f7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Skrevet 27. oktober 2024 Ja, de store restaurantene pleier å fungere. Olivia østbanehallen, Villa paradiso munch brygge, asia aker brygge. Sikkert mange flere. Eller Oslo street food Anonymkode: 30057...ebd
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Skrevet 27. oktober 2024 Er vel mer bare de aller minste man ikke kan det på for det blir for trangt. Jeg har aldri opplevd å få nei. Anonymkode: 5c95f...2ea
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, de store restaurantene pleier å fungere. Olivia østbanehallen, Villa paradiso munch brygge, asia aker brygge. Sikkert mange flere. Eller Oslo street food Anonymkode: 30057...ebd Tusen takk. Ser at Villa paradiso munch brygge får endel dårlige tilbakemeldinger, og Oslo street food er så masete syns jeg. Skal notere meg de to andre. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel mer bare de aller minste man ikke kan det på for det blir for trangt. Jeg har aldri opplevd å få nei. Anonymkode: 5c95f...2ea Å ta med hele barnevognen inn altså? Anonymkode: cfafa...4f7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Skrevet 27. oktober 2024 Noen spesielle restauranter du tenker på? Eller si litt mer om ønsket prisnivå og mat-type? Er mange som har plass til barnevogn og mange som ikke har. Noen har ikke plass til vogna men du kan ta med vognbaggen inn. Pincho Nation feks husker jeg som god plass mellom bord men det er jo ikke fine dining akkurat. Men fint for familier med barn. Anonymkode: 76371...a5e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Skrevet 27. oktober 2024 Jeg har nesten aldri opplevd å få nei til barnevogn inne på restaurant. Men har ikke vært på de aller mest eksklusive stedene og har med vilje sett meg ut steder med god plass. Anonymkode: 79334...0d7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Skrevet 27. oktober 2024 Jeg har ingen tips til restauranter, men vil tro at en av grunnene er av hensyn til brannsikkerhet, altså frie rømningsveier. Kanskje det er lettere å få ja hvis dere har med liten paraplytrille? (Hvis det passer til barnet da). Anonymkode: 9a594...48e
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen spesielle restauranter du tenker på? Eller si litt mer om ønsket prisnivå og mat-type? Er mange som har plass til barnevogn og mange som ikke har. Noen har ikke plass til vogna men du kan ta med vognbaggen inn. Pincho Nation feks husker jeg som god plass mellom bord men det er jo ikke fine dining akkurat. Men fint for familier med barn. Anonymkode: 76371...a5e Vil jo helst unngå sånne typiske mc.donalds, egons, etc., men skjønner jo at man ikke kan være for kravstor heller om man skal ha med vogn inn. Anonymkode: cfafa...4f7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ingen tips til restauranter, men vil tro at en av grunnene er av hensyn til brannsikkerhet, altså frie rømningsveier. Kanskje det er lettere å få ja hvis dere har med liten paraplytrille? (Hvis det passer til barnet da). Anonymkode: 9a594...48e Det er en liten baby, så paraplytrille er litt tidlig:) Anonymkode: cfafa...4f7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tusen takk. Ser at Villa paradiso munch brygge får endel dårlige tilbakemeldinger, og Oslo street food er så masete syns jeg. Skal notere meg de to andre. Å ta med hele barnevognen inn altså? Anonymkode: cfafa...4f7 Hele ja. Aldri tatt med en halv vogn. Men ser du skriver baby, da er jo bæretøy mye lettere så kan baby bare sove der uansett, evnt ammes og. Hands free til mor/far som kan spise. Anonymkode: 5c95f...2ea
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #11 Skrevet 27. oktober 2024 På Lutlaget i Bjørvika har jeg sett flere barnevogner inne i restaurantavdelingen. Anonymkode: 1f11a...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå