AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hei! Eg har ett barn på 5. Og en ting eg absolutt elsker på ytterklærne til barnet mitt. er att dem har strikk under foten, slik att f.eks regnbuksa eller dressen ikke sklir opp fra skoen. Det er en ting eg savner fra mine yttertøy (Vi er ute ca 1 time hver dag. uansett vær), vet noen her om det er noen regnbukse, vinterbukse, vinterdress eller noe med strikk under foten? Anonymkode: 4e80a...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Bare å sy på selv Anonymkode: 9d698...cdc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Google gamasjer, kan det være noe for deg? Anonymkode: de66a...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Det må jo være lett å feste på selv eventuelt? Bare kjøp sånn strikk med hull i seg og sy på 2 knapper som strikken kan festes i. Google "Strikk med Knapphull". Gamasjer og som noen foreslår er supert Anonymkode: 98da2...74f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei! Eg har ett barn på 5. Og en ting eg absolutt elsker på ytterklærne til barnet mitt. er att dem har strikk under foten, slik att f.eks regnbuksa eller dressen ikke sklir opp fra skoen. Det er en ting eg savner fra mine yttertøy (Vi er ute ca 1 time hver dag. uansett vær), vet noen her om det er noen regnbukse, vinterbukse, vinterdress eller noe med strikk under foten? Anonymkode: 4e80a...11e Er livredd for ormebitt ved bærplukking. Kjøpte madrass laken klyper (aner ikke hva de heter), men til å ha under madrassen og dor å holde laken på plass i hjørnene på senga. De er relativt korte, og der er bukseseleklyper på dem. De satte jeg under sjøstøvlene og hadde ne klype på hver side av regnbukse. Satte de på før jeg tredde buksa og støvlene på. Fungerte helt fint, inntil jeg tråkka på de da buksa og støvlene skulle av etter bærturen. Og hoggormen dukket ikke opp! Anonymkode: e57b5...9a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Google gamasjer, kan det være noe for deg? Anonymkode: de66a...b23 Takk for tips! Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Bare å sy på selv Anonymkode: 9d698...cdc Er det vanskelig? har sydd litt i livet men ikke altformye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er livredd for ormebitt ved bærplukking. Kjøpte madrass laken klyper (aner ikke hva de heter), men til å ha under madrassen og dor å holde laken på plass i hjørnene på senga. De er relativt korte, og der er bukseseleklyper på dem. De satte jeg under sjøstøvlene og hadde ne klype på hver side av regnbukse. Satte de på før jeg tredde buksa og støvlene på. Fungerte helt fint, inntil jeg tråkka på de da buksa og støvlene skulle av etter bærturen. Og hoggormen dukket ikke opp! Anonymkode: e57b5...9a0 Oj! Helt utrolig bra tips altså! Bortsett fra at det ikke fungerer? Og det ikke var huggorm der? 🙄 Anonymkode: 0ecd9...825 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Oj! Helt utrolig bra tips altså! Bortsett fra at det ikke fungerer? Og det ikke var huggorm der? 🙄 Anonymkode: 0ecd9...825 Når man tar av en klemme og tråkker på den fordi man ikke har øyne på støvlene så går det galt. Der er ikke beregnet til å tråkke på. Så det var min dummere. Ormen var på tur et Anne sted den dagen. Regnbukse som holdes på plass under støvelen regner jeg elle Rikke med at den klarer bite gjennom? Anonymkode: e57b5...9a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 27. oktober 2024 #10 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Eg har ett barn på 5. Og en ting eg absolutt elsker på ytterklærne til barnet mitt. er att dem har strikk under foten, slik att f.eks regnbuksa eller dressen ikke sklir opp fra skoen. Det er en ting eg savner fra mine yttertøy (Vi er ute ca 1 time hver dag. uansett vær), vet noen her om det er noen regnbukse, vinterbukse, vinterdress eller noe med strikk under foten? Anonymkode: 4e80a...11e Både dressen min og regnbuksa mi har strikk under. Skal sjekke merket. Vent da Begge er stormberg. Vinterdressen er ganske dyr ny, min er fra Finn. Endret 27. oktober 2024 av Jajakvinne12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 27. oktober 2024 #11 Del Skrevet 27. oktober 2024 Anonym512 skrev (51 minutter siden): Er det vanskelig? har sydd litt i livet men ikke altformye Nei det er ikke vanskelig! Du greier det 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #12 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når man tar av en klemme og tråkker på den fordi man ikke har øyne på støvlene så går det galt. Der er ikke beregnet til å tråkke på. Så det var min dummere. Ormen var på tur et Anne sted den dagen. Regnbukse som holdes på plass under støvelen regner jeg elle Rikke med at den klarer bite gjennom? Anonymkode: e57b5...9a0 Kødder du nå? Slanger biter lett gjennom plastbuksa di 😂😂👍🏼😂 Anonymkode: ca036...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym512 Skrevet 27. oktober 2024 #13 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jajakvinne12 skrev (43 minutter siden): Både dressen min og regnbuksa mi har strikk under. Skal sjekke merket. Vent da Begge er stormberg. Vinterdressen er ganske dyr ny, min er fra Finn. Takk! Om eg ikke får til å sy så ser eg på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #14 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kødder du nå? Slanger biter lett gjennom plastbuksa di 😂😂👍🏼😂 Anonymkode: ca036...db8 Vi har ikke slanger i Norge, vi har huggorm. Den biter ikke igjennom gortexbukser nei. Og jeg går heller ikke netto under regnbukse. Anonymkode: e57b5...9a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 27. oktober 2024 #15 Del Skrevet 27. oktober 2024 (endret) De har en på hoppin: https://www.hoppin.no/products/pu-regnbukse-robust-svart-dame Endret 27. oktober 2024 av Rebecca30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #16 Del Skrevet 28. oktober 2024 Anonym512 skrev (10 timer siden): Er det vanskelig? har sydd litt i livet men ikke altformye Du syr på en knapp på hver side av fotåpningen på buksebenet. Så knepper du på knapphullstrikk i passe lengde: https://jysk.no/gardiner/sytilbehor/sytilbehor/knapphullsstrikk-18mm-1m/pk-svart Anonymkode: 3193d...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 28. oktober 2024 #17 Del Skrevet 28. oktober 2024 Icebug gaiters er bra: https://www.getinspired.no/sko/skotilbehor/icebug-pocket-gaiter-ic-pg-b1599c?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw7Py4BhCbARIsAMMx-_Ip_Q200Md-fn4-ecQWLm1CKoL17DIRM6rFhtieUmbyf_z0_4oBUwkaApbwEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå