AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Dater en hvor ting er veldig bra. Problemet er bare at han har problemer med å få ereksjon, eller så mister han ereksjonen etter kort tid under samleie. De første gangene vi lå sammen var det ikke noe problem. Det var bra sex utenom at jeg merket at han ikke klarte å komme. Jeg har spurt om det er noe jeg kan gjøre annerledes men han mener ting er bra og vet ikke hvorfor det er sånn. Jeg er litt rådvill og vet ikke helt hva jeg skal gjøre Anonymkode: 3b05b...dc2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dater en hvor ting er veldig bra. Problemet er bare at han har problemer med å få ereksjon, eller så mister han ereksjonen etter kort tid under samleie. De første gangene vi lå sammen var det ikke noe problem. Det var bra sex utenom at jeg merket at han ikke klarte å komme. Jeg har spurt om det er noe jeg kan gjøre annerledes men han mener ting er bra og vet ikke hvorfor det er sånn. Jeg er litt rådvill og vet ikke helt hva jeg skal gjøre Anonymkode: 3b05b...dc2 er han edru? Anonymkode: 5d4b1...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Folk er forskjellige, også seksuelt. Sånn er det bare ☺️ Anonymkode: 69775...f26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): er han edru? Anonymkode: 5d4b1...867 Han er edru ja Anonymkode: 3b05b...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dater en hvor ting er veldig bra. Problemet er bare at han har problemer med å få ereksjon, eller så mister han ereksjonen etter kort tid under samleie. De første gangene vi lå sammen var det ikke noe problem. Det var bra sex utenom at jeg merket at han ikke klarte å komme. Jeg har spurt om det er noe jeg kan gjøre annerledes men han mener ting er bra og vet ikke hvorfor det er sånn. Jeg er litt rådvill og vet ikke helt hva jeg skal gjøre Anonymkode: 3b05b...dc2 Som voksen mann kan jeg si at det med ereksjonsproblemer kan være helt normalt, men det kan også være helsemessige årsaker. Så her tenker jeg at dere to må snakke sammen om dette. Dette er vanskelig for han også, ikke bare for deg. Snakk med lege(!) Snakk gjerne med sexolog/psykolog Jeg vet det kan være skremmende, men med kunnskap kan man finne årsaken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Del Skrevet 27. oktober 2024 Alder? Anonymkode: 1e5b2...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Del Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alder? Anonymkode: 1e5b2...220 25 Anonymkode: 3b05b...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Del Skrevet 27. oktober 2024 Prestasjonsangst kanskje? Min hadde en periode hvor dette skjedde mye og jeg tok det ille opp. Det gjorde så klart ting bare verre. Så vi snakket mye sammen om det og jeg måtte jobbe med meg selv for å ikke reagere sånn. Da jeg tok meg sammen begynte han å føle seg bedre og ereksjonen kom tilbake. Han kan avogtil ha problemet enda men viktigste er at både jeg og han vet det er normalt og gjør ikke nor big deal ut av det Anonymkode: 2165f...113 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #9 Del Skrevet 28. oktober 2024 Dater en som har samme problemet bare at vi enda ikke har klart å ha sex ettter 3 mnd.. Jeg har mistet litt av gnisten og synes det er vanskelig… Anonymkode: 30c43...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå