AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Del Skrevet 27. oktober 2024 Ifølge Flo appen er jeg 12 DPO i dag. Har hatt sterke symptomer som jeg ikke har hatt før, blant annet ganske sterke smerter i nedre del av mage/ eggstokkene. Oppblåsthet og ømme bryster. Dette har jeg ikke hatt før. Jeg var sikker på at det var noe på gang denne måneden, da jeg ikke har pleid å ha disse symptomene sammenhengende i syklusen min. Har testet fra 6 DPO (supertidlig, jeg vet, men er en testetøs) og ikke fått strek. Ventet fra 8 DPO til 11 DPO på kvelden, og testet med Metode tidligtest (strimmel) og RFSU tidligtest. Begge var negative, men RFSU sin slo ut i ganske tydelig strek etter ca. 10 minutter. 5 minutter etter frist for å lese av. Ble veldig usikker, da streker er ugyldig etter tiden, men med sterke symptomer tenkte jeg at kanskje det var Metode sin test som var på villspor, da jeg har hørt mange ha negative erfaringer med at de ikke slår ut. Testet på nytt på morgenen (vanlig test og RFSU tidlig), men de var negative. Testet på formiddagen med Lloyd tidligtest, som også slo ut negativ. Har hørt litt ymse om denne testen også, men da tre ulike merker har slått ut negativt på 12 DPO anser jeg vel kanskje slaget som litt tapt... Jeg kjenner jeg er så skuffet, men samtidig kjenner jeg også at dersom jeg ikke er gravid begynner jeg å bli litt urolig for stikkingen/ smerter i magen som ikke har vært der tidligere. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men dette var første gangen jeg ordentlig hadde håp og faktisk trodde at det var noe på gang. Er det noen som ikke har fått positiv test før etter 12 DPO? Selv med tidligtest? Vet at det bare er å vente til ikm og teste på nytt, men dagen i dag har vært overveldende vond. Det er 16 måneder siden jeg sluttet med prevensjon, og vi har regelmessig sex, og aldri har det slått ut eller vært særlig symptomer. Derfor tror jeg den "ugyldige" (men tydelige) streken fra i går kveld kjentes som et slag i ansiktet når den var negativ i dag Anonymkode: 81b40...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Del Skrevet 27. oktober 2024 Jeg fikk en svaaak linje 12 dpo, kjæresten min mente det ikke var strek der. Var med metode test, og var svake streker til langt uti uken etterpå, selv om termin stemte med dpo til slutt. Så det er ikke umulig sånn sett. Har du testet for eggløsning også, eller bruker du kun estimat basert på normal sykluslengde? Hvis du ikke har testet så kan du hatt eggløsning senere enn du tror, og dermed ikke være så langt som 12 dpo enda. Når det er sagt, hvis du har så mye hcg i blodet at det gir symptomer, så skulle også testen ha slått ut. Ville uansett ikke gitt opp håpet før mensen kommer, men ville ikke lagt for mye i symptomene du opplever nå❤️ Anonymkode: b311e...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 27. oktober 2024 #3 Del Skrevet 27. oktober 2024 Om slike symptomer er ogs gravid..vil du få positive tester. Et du sikker på når du hadde eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Del Skrevet 27. oktober 2024 Hvis man har symptomer på graviditet, har man de symptomene pga HCG. Så når en graviditetstest er negativ, er det ikke pga en graviditet at man har de symptomene. Dessverre. Håper dere får utredning siden dere har prøvd så lenge. Har vært langtidsprøver selv, så vet hvordan det føles. Det er helt jævlig. Klem. Anonymkode: 7d3e6...668 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #5 Del Skrevet 27. oktober 2024 mommyaka skrev (1 minutt siden): Om slike symptomer er ogs gravid..vil du få positive tester. Et du sikker på når du hadde eggløsning? Tenker jo det samme innerst inne, men kjente sånn på at håpet ble knust. Vil si jeg kjenner syklus og kroppen ganske godt etter mange måneder med prøving og "leting" etter symptomer, så merket jeg at noe var annerledes Jeg er ikke sikker, vi har såpass regelmessig sex at jeg ikke har tatt eggløsningtester fordi vi uansett har sex hver dag i dagene før og etter antatt EL. Har forsøkt å ta EL test tidligere, men sliter med å holde meg fra å tisse i mange timer, og glemmer det litt bort da jeg tenker at vi har sex uansett.. Rart hvordan jeg er helt vill etter å teste for om jeg er gravid, men EL-testing er bare et mas og styr... AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis man har symptomer på graviditet, har man de symptomene pga HCG. Så når en graviditetstest er negativ, er det ikke pga en graviditet at man har de symptomene. Dessverre. Håper dere får utredning siden dere har prøvd så lenge. Har vært langtidsprøver selv, så vet hvordan det føles. Det er helt jævlig. Klem. Anonymkode: 7d3e6...668 Takk ❤️ vet det egentlig selv, men har hatt noen gråte-runder i dag fordi den var negativ. Har ikke hatt slike reaksjoner på negative tester tidligere, så tror det har vært mye skuffelse og frustrasjon som bygget seg opp og falt kraftig med negativ test. Vi er i prosess med å bli henvist, heldigvis ❤️ Anonymkode: 81b40...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå