AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Skrevet 27. oktober 2024 Hei! Jeg og typen har gjort det slutt. Har sett den komme i lang tid og det går helt fint. Men jeg gruer meg så ekstremt mye til å fortelle det til foreldre, besteforeldre, tanter osv. Jeg er en ganske lukket person egentlig og forteller ikke familien min om problemer vi har hatt i forholdet osv. Har bare latet som om alt er helt fin til det til slutt ble så ille at det endte i brudd, så det kommer nok som en overraskelse på de. Alt jeg tenker på er hvordan i alle dager jeg skal få sagt det, ringe de og åpne meg opp (som jeg aldri gjør) og snakke om det er det siste jeg vil. Skal jeg bare vente til de merker ugler i mosen og de spør selv? Får dårlig samvittighet av det også. Flere som er like ubrukelig som meg når det kommer til slike ting? Hvordan løser dere slike situasjoner? Anonymkode: e86d1...e50 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Skrevet 27. oktober 2024 Trenger du å fortelle alt i detalj? Du kan vel bare si litt av det du skrev her og at det går bra. Anonymkode: e0e99...f09
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Skrevet 27. oktober 2024 Kan du ikke bare si at du kommer alene til middagen ii jula eller et eller annet han vanligvis ville vært med på? Anonymkode: b31e7...31a
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Skrevet 27. oktober 2024 Send en lang melding til alle og forklar, bl a at det får bra men at du ikke vil snakke om det. Anonymkode: ac8b4...b0c
lillevill Skrevet 27. oktober 2024 #5 Skrevet 27. oktober 2024 Du burde utforske hvorfor du er så unngående på å snakke om vanskelige ting 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #6 Skrevet 27. oktober 2024 Servér en floskel og hold ditt privatliv privat. Anonymkode: 908b9...962
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #7 Skrevet 27. oktober 2024 Hei, jeg kommer alene til søndagsmiddagen, det fungerte ikke mellom meg og x. Vi ses. Anonymkode: 58976...2d9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #8 Skrevet 27. oktober 2024 Kan du ikke bare si det er slutt til den nærmeste, og la jungeltelegrafen ordne resten? Anonymkode: b7240...842 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #9 Skrevet 27. oktober 2024 Da det ble slutt mellom meg og eksen sendte jeg bare melding til familien og skrev jeg. Anonymkode: cb366...7de
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #10 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg og typen har gjort det slutt. Har sett den komme i lang tid og det går helt fint. Men jeg gruer meg så ekstremt mye til å fortelle det til foreldre, besteforeldre, tanter osv. Jeg er en ganske lukket person egentlig og forteller ikke familien min om problemer vi har hatt i forholdet osv. Har bare latet som om alt er helt fin til det til slutt ble så ille at det endte i brudd, så det kommer nok som en overraskelse på de. Alt jeg tenker på er hvordan i alle dager jeg skal få sagt det, ringe de og åpne meg opp (som jeg aldri gjør) og snakke om det er det siste jeg vil. Skal jeg bare vente til de merker ugler i mosen og de spør selv? Får dårlig samvittighet av det også. Flere som er like ubrukelig som meg når det kommer til slike ting? Hvordan løser dere slike situasjoner? Anonymkode: e86d1...e50 «Jeg og typen har gjort det slutt». Ferdig. Det er detaljnivået jeg er på med slekt. Spørsmål om detaljer? Lat som om du ikke hører dem. Maser noen mer enn en gang? Si «Jeg kommer ikke til å gå i detalj» alternativt «det er faktisk ikke din sak». Og om de spør mer enn to ganger snur jeg meg vekk og snakker demonstrativt med noen andre. Og jeg ville aldri i verdet ringt rundt og sagt noe(!). For en absurd ide. Si det neste gang temaet kommer på tale. Selv om det er type neste år i konfirmasjonen til nevøen din eller søskenbarnet ditt eller i 2026. Anonymkode: 6842f...dda
Kullsyrevann Skrevet 27. oktober 2024 #11 Skrevet 27. oktober 2024 Bestemoren min kjøpte julegave til eksen min selv om hun visste det var slutt. Gikk ut på gangen og styrtet et glass vin etter jeg fant den under treet 😂 Nå nevner familien min han såvidt. Det går over, men hvis dere har vært sammen lenge kan det være en omveltning for de også. Bare send en melding eller ring moren din/faren din. Det kan bli litt utspørring, men så er det gjort. Det er lov å si at du ikke vil snakke om det. Eller si at du kan snakke om det senere - du må komme deg litt over det først.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #12 Skrevet 27. oktober 2024 Send melding om det og skriv hva du ønsker fra dem fremover. Hvis du ikke vil snakke om der så sier du det. Anonymkode: b5614...afe
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #13 Skrevet 27. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg og typen har gjort det slutt. Har sett den komme i lang tid og det går helt fint. Men jeg gruer meg så ekstremt mye til å fortelle det til foreldre, besteforeldre, tanter osv. Jeg er en ganske lukket person egentlig og forteller ikke familien min om problemer vi har hatt i forholdet osv. Har bare latet som om alt er helt fin til det til slutt ble så ille at det endte i brudd, så det kommer nok som en overraskelse på de. Alt jeg tenker på er hvordan i alle dager jeg skal få sagt det, ringe de og åpne meg opp (som jeg aldri gjør) og snakke om det er det siste jeg vil. Skal jeg bare vente til de merker ugler i mosen og de spør selv? Får dårlig samvittighet av det også. Flere som er like ubrukelig som meg når det kommer til slike ting? Hvordan løser dere slike situasjoner? Anonymkode: e86d1...e50 Du trenger ikke fortelle noe. Bare si det er slutt, og du vil ikke gå innpå hvorfor, folk har heller ikke noe med det å gjøre. Vennligst respekter dette! Om de ikke skjønner det da er de rimelig dum! Hvorfor skal folk i det hele tatt dele alt med andre som er nysjerrige?? Slår noen opp er det en grunn til det.. Anonymkode: 62b03...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå