AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #1 Skrevet 27. oktober 2024 Kjenner ingen der, og det er viktig for meg å gjøre et godt inntrykk og få en god tone med folk fordi vi er innflyttere til et lite sted. Var sykmeldt store deler av svangerskapet og har ikke vært på jobb på over et år. Slet med kraftig kvalme hele første halvdel av svangerskapet, etterfulgt av invalidiserende bekkenløsning frem til fødselen, så jeg føler veldig på at jeg har forfalt både fysisk, mentalt og sosialt. Selvtilliten er med andre ord ikke på topp, og jeg kjenner meg ganske nervøs. Prøver å være snillere med meg selv, men det er ikke så lett for tiden. Er redd jeg blir så nervøs at jeg backer ut, men det kan jeg bare ikke gjøre, så jeg hadde satt stor pris på om noen ville gi en liten peptalk! Anonymkode: f0879...01f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #2 Skrevet 27. oktober 2024 Vær deg selv og møt opp! Ha fokus på å «se» alle som er der fremfor hvordan du selv oppfattes. Jeg har vært i veldig lik situasjon som deg, men valgte å være veldig aktiv i barselgruppa. Pga det har jeg fått flere gode venner som er gull å ha i småbansfasen🤗 Anonymkode: a4722...881 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #3 Skrevet 27. oktober 2024 Husk at alle de andre også har vært gjennom et svangerskap og første barseltid og de fleste er sikkert ikke i sitt livs beste form de heller sånn med tanke på fysisk form og overskudd Og, de har alle lyst til å være der og møte andre og finne noe felles å prate om Kommer til å gå fint! Anonymkode: 07259...47c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2024 #4 Skrevet 27. oktober 2024 Jeg er i akkurat samme sko som deg, ts! Har ingen gode råd, men det får være ei mager trøst å vite at vi er flere som kjenner på eksakt det samme 😬 Anonymkode: dda0b...e2a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #5 Skrevet 30. oktober 2024 Takk til dere som svarte! Til info gikk det veldig fint. Var redd jeg skulle backe ut for det har jeg gjort tidligere med en annen barselgruppe, så jeg er kjempefornøyd med å ha gjennomført 😊 Anonymkode: f0879...01f 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå