AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #21 Del Skrevet 31. oktober 2024 Nei, jeg bruker det ikke. Anonymkode: 6c1bd...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 31. oktober 2024 #22 Del Skrevet 31. oktober 2024 Bruker det gjerne om jeg spiller en rolle, men ikke i det siste faktisk. Kvinner i stayups og koste skjørt er bare meeega digg! Hot as hell, sweet as candy and i would just lick and lick…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #23 Del Skrevet 31. oktober 2024 Mange veier til Rome. Stayups er meget sexy. Nylon er fantastisk. Det burde samer bruke mer. Om det er stayups, strømpebukser eller nylonsokker. Vise seg frem i klasse. Er drittlei kjedelige sokker og lignende. 😅 Anonymkode: 309bf...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #24 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 22.47): Du sier jo det er vulgært med å tilegne det veldig seksuell oppmerksomhet. Jeg vil være sexy, men ikke så sexy at det kanskje blir skummelt for meg og ekkelt for andre. Anonymkode: 97c24...e79 Må jammen si du har selvtilliten i orden når du tror du er så sexy at det blir skummelt for deg og ekkelt for andre? Jeg har aldri møtt på så sexy damer før. Anonymkode: 9a1c6...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #25 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mange veier til Rome. Stayups er meget sexy. Nylon er fantastisk. Det burde samer bruke mer. Om det er stayups, strømpebukser eller nylonsokker. Vise seg frem i klasse. Er drittlei kjedelige sokker og lignende. 😅 Anonymkode: 309bf...743 Tror ikke nylonstrømper er særlig utbredt i kalde telt i same-land, nei. Anonymkode: 9a1c6...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #26 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.10.2024 den 19.10): Hvorfor spør du om det hvis dere liker det? Er vel relativt vanlig vil jeg tro. Gubben her tenner mer på at jeg lager et lite snitt i kilen på strømpebuksa, da er jeg "tilgjengelig" nesten hvor som helst,- bare å løfte opp skjørtet litt og rett inn, synes det er litt pirrende selv også! En kjappis ute i det fri, kommer det noen er det bare å slippe ned skjørtet, he he. Anonymkode: 9a1c6...4c3 Grunnen til at TS spør, er for å høre om flere liker det samme som seg selv. Anonymkode: 353f2...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #27 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Grunnen til at TS spør, er for å høre om flere liker det samme som seg selv. Anonymkode: 353f2...552 👍 Anonymkode: 9a1c6...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #28 Del Skrevet 1. november 2024 John McClane skrev (På 31.10.2024 den 18.16): Bruker det gjerne om jeg spiller en rolle, men ikke i det siste faktisk. Kvinner i stayups og koste skjørt er bare meeega digg! Hot as hell, sweet as candy and i would just lick and lick…. Dette var en artig beskrivelse 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #29 Del Skrevet 2. november 2024 Sist jeg prøvde stay-ups satt de inne godt oppe, altså. Det var noen år siden. Noen tips? beklager hvis off topic men jeg vil gjerne være sexy. Anonymkode: fdb8a...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #30 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sist jeg prøvde stay-ups satt de inne godt oppe, altså. Det var noen år siden. Noen tips? beklager hvis off topic men jeg vil gjerne være sexy. Anonymkode: fdb8a...50d Hvis du vil gå in for å være sexy ville jeg heller gått for hofteholder + strømper. Stay up er liksom blitt litt dagligdags. Anonymkode: 9a1c6...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #31 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 7.53): Må jammen si du har selvtilliten i orden når du tror du er så sexy at det blir skummelt for deg og ekkelt for andre? Jeg har aldri møtt på så sexy damer før. Anonymkode: 9a1c6...4c3 Du er ikke den eneste i verden. Jeg skrev hva jeg opplevde. Jeg er ikke verdens sexyeste dame, men lår og rumpe er det mest sexy på min kropp. De er fyldige. Mange vil ikke være tiltrukket av det, men du vet like godt hvilken verden vi lever i som det jeg gjør. Jeg fikk stygge blikk fra damer av å få i knehøye støvletter og jeans son la vekt på nettop lår og rumpe. Orker ikke risikere noe, hadde du? Anonymkode: 97c24...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #32 Del Skrevet 2. november 2024 Stay ups er bare lureri for min del. De siger ned samme hva. Må klipse de fast med hofteholder. Og ja, det er litt mer styr. Aldri blitt dus med den knappingen. Noen som vet om hofteholdere med faktisk klype? Anonymkode: d45f4...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #33 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Stay ups er bare lureri for min del. De siger ned samme hva. Må klipse de fast med hofteholder. Og ja, det er litt mer styr. Aldri blitt dus med den knappingen. Noen som vet om hofteholdere med faktisk klype? Anonymkode: d45f4...d08 Tror du må på utenlandske nettbutikker for å finne god gammeldags kvalitet på hofteholdere. Men da bruker du vanlige strømper og ikke Stay ups. Har faktisk liggende et par-tre hofteholdere fra 50-60 tallet! Anonymkode: 9a1c6...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå